Prima maatkussens voor onze zelfgemaakte loungebank

We waren al een tijdje op zoek naar de juiste kussens voor onze zelfgemaakte loungebank. Bij Onlinemaatkussens.nl konden we een proefje van de stof ontvangen en de bestelwijze werkte goed, ook met het doorgeven van de eigen maten. We hebben prachtige kussens ontvangen van goede kwaliteit die onze bank helemaal af maakt!

• Communicatie

Prima service en goede afspraken.

Wij hadden besloten zelf de kussens op te halen. Leuke ontvangst en ze hielpen zelfs nog met naar de auto brengen.

Jammer van kleurverschil

De kleur van de kussen is behoorlijk anders dan op de foto vermeld staat. Het zou al in de beginpagina moeten staan dat er een paar stalen aangevraagd kunnen worden. Wij hadden al rugkussens en vonden bijpassende zitkussens op uw site. Dit viel heel anders uit.

• Communicatie N.v.t.

Super mooie kussens

De bestelling ging heel makkelijk en toch maakte ik een foutje. Even gebeld en dit is keurig opgelost en dus toch de goed kleur gekregen. En de kussens zijn heel mooi en strak.

• Communicatie

Rapide à l'envoie mais qualité décevante

Difficile de se faire une idée du tissu avec le peu de photos présentes sur le site. Une fois les échantillons reçus on comprends pourquoi. J'ai bien fait de commander les échantillons parce que ce n'est pas du tout ce à quoi je m'attendais. Dommage car ce genre de service me semble assez rare.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • qualité
  • livraison
  • la communication

Geweldig product!

Het is een zeer duidelijke site waar alle opties heel duidelijk worden verklaart. De kussens zijn ook werkelijk perfect op maat en zitten formidabel!

• Communicatie

Online Seite,die es nicht 2 Msl gibt!

Endlich eine online Seite,wo auf leichte und verständliche Weise Kissen bestellt werden können. Die Stoffe können vorher als Probe bestellt werden, Lieferung 2-3 Wochen; alles prima gelaufen

1.Wahl

sehr zu empfehlen...freundlich, zuverlässig, saubere Arbeit

• Communicatie

goede hulp bij de juiste maten en stoffen. heel blij met mijn kussen. ze voldoen aan waar we naar op zoek waren.

Prima Qualität

entspricht den Erwartungen, macht einen qualitativ hochwertigen Eindruck.

Von der Konfiguration bis zur Lieferung alles perfekt

Stoffmuster mussten leider 2 mal versendet werden, da sie einmal nicht eingetroffen sind. Nach erfolgter Stoffauswahl war die Onlinekonfiguration sehr durchdacht und auch für uns als älters Ehepaar sehr einfach. Die ware wurde wie angekündigt am 20. Arbeitstag nach Auftragserteilung duch die NL-Post versandt und war dann4 Täge später bei uns im Haus.

Super Produkt

Genau so wie wir es uns vorgestellt haben

Great service

So far I‘m really happy with the service, although I haven’t got the product yet

Top Quality. Looks great

Top quality, fast delibery, Good service

Matig

1 nadeel. Verzendkosten naar België is fel overdreven, 19,95 euro !!!!!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Kwailteit voor een goede prijs!!

Bestellen van het kussen was duidelijk en zeer uitgebreid aan keuzes. Dat het bezorgen ervan natuurlijk iets langer duurt is logisch omdat ze speciaal voor jou gemaakt worden. Too bedrijf en maken echt mooie kussens. In een paar woorden duidelijk, kwaliteit, snel (ook al maken ze de kussen op maat). Ik raad ze zeer zeker aan. Zoek je een maat kussen en vind je die niet zij kunnen hem maken voor je.

• Communicatie

Qualité top et livraison dans les temps! Merci!

J’ai également apprécié l’accueil au téléphone quand je me suis renseignée du statut de ma commande.

• qualité
  • livraison
  • la communication

Super mooie kussens

Makkelijk te bestellen via de stappen op de website. Ze zijn correct geleverd en binnen de tijd die afgegeven was. Kwaliteit is perfect en de maatvoering klopt precies

• Communicatie

Superblij met mooi kussen!

Mooi bekleed kussen, prima op maat.

• Communicatie

Mooie kussens maar lang moeten wachten

Kwaliteit van de kussens is goed en blij dat ze binnen zijn. Jammer dat de communicatie tussen ons en de klantenservice niet geheel vlekkeloos is gelopen.

prima bedrijf

op verzoek werden diverse stofmonsters gezonden om een keuze makkelijker te maken dan via een plaatje.

• Communicatie

Mooie kussens maar duurde wel lang

Mooie kussens maar het duurde lang voor ze klaar waren

Prima.

Oké. Goed afgeleverd,fijn kunnen volgen,aardige mensen .

• Communicatie

Prima product, redelijk snelle service

De kussens zijn mooi gemaakt en lijken van goede kwaliteit. Tussen bestellen en ontvangen heeft zo'n twee weken gezeten.

• Communicatie

Heb twee buitenkussens besteld en ben er super tevreden mee. Snel op maat gemaakt, niet duur en perfecte outdoor stof.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG