Resultaat valt tegen

Voor mijn gevoel duurde het lang voordat de twee kussens kwamen. Eenmaal in handen viel het resultaat tegen. De ritsen zitten aan de voorkant en dus in het zicht.

Sehr einfache Bestellung

Passt perfekt, sehr gemütlich, Qualität stimmt.

• Kommunikation

Alles super

Wir sind sehr zufrieden, jederzeit wieder

• Kommunikation k.A.

Qua proefstaaltjes prima

Ik moet nog evt bestellen via de site maar tot zover bevallen de proefstaaltjes prima. Ben nog met meerdere bedrijven aan t kijken wat we willen dus kan verder geen oordeel dan alleen over de proefstaaltjes uiten.

Very good quality

Good quality and service. I can only recommend

• quality
  • Delivery
  • Communication

goed verlopen

is gegaan zoals ik wilde

Geweldige service

Omdat wij kussens met schuine kanten hebben, was ik onzeker over de juiste maten. Ik ben hierbij heel goed geholpen. De kussens liggen inmiddels op de loungeset en zijn prachtig.

• Communicatie

mooie kwaliteit en perfect op maat

Mijn eerste ervaring met onlinekussens. Bestellen ging simpel en eenmaal thuis paste het perfect volgens de opgegeven maten. Ook de kwaliteit is prima.

Prima service & hoge kwaliteit

Oplettendheid van de medewerkers heeft ervoor gezorgd dat we niet per ongeluk 2 verschillende kussens hebben besteld! Ze reageren snel en denken met je mee. En de kussens zijn topkwaliteit!

• Communicatie

Mooie kussens en zitten fijn

Gewoon goed

Helemaal goed!!

Mooie kwaliteit, en fijn dat we stofstalen konden opvragen

Mooie kwaliteit

Prima webshop om tuinkussens aan te schaffen, je kunt ze krijgen zoals je ze wilt hebben. Veel keuze uit stoffen en diktes. De shop mag iets duidelijker zijn mbt de levertijd. 2-3 weken is geen enkel probleem, ze moeten immers op maat gemaakt worden, maar wees er dan ook duidelijk in. Kortom, prima webshop met prima kussens.

io

io

Alles bestens

Alles gut

Goede ervaring!

Neue Bezüge spitze

Hervorragend in Abwicklung, Qualität und Service. Stets umgehende Rückmeldung bekommen und schnelle Lieferung.

top

top quality fast and easy to order :-)

Helemaal zoals verwacht

Past perfect, zit perfect

just great

the result is perfect: the absolutely matching size measure, great color, better than expected, thank you!

Lange levering

Een aantal jaren geleden bij onlinemaatkussens stuk of tien kussens besteld voor onze loungeset, was hier toen erg tevreden over. Maar ik miste 1 zitkussen en deze dus besteld weer via onlinemaatkussens. Ik heb 4,5 week op mijn levering moeten wachten. Na 11 werkdagen een mailtje gestuurd waneer ik mijn kussen kon verwachten. Kreeg toen een standaard mailtje terug. Het kussen voldoet wel aan de wensen en heeft bijna geen kleurverschil met de vorige kussens.

• Communicatie

Kussens precies zoals ik heb besteld en binnen redelijke termijn geleverd.

Ik heb een zit- en rugkussen besteld voor mijn schommelbank. Omdat ik heel goede ervaring had met onlinemaatkussens in 2020, heb ik opnieuw via hen besteld. Super fijn dat dezelfde stof en kleur ook voor mijn nieuwe kussens verkrijgbaar was zodat het perfect aansluit bij mijn eerdere koop. Ik vind de kussens mooi gemaakt en de kwaliteit van de stof is goed. Ik ben heel tevreden en zou dit bedrijf dan ook met een gerust hart aan een ander aanbevelen.

Mooi!

Slopen en zitkussen besteld. Mooie kwaliteit, goed afgewerkt en binnen de aangegeven tijd geleverd.

Weer perfect geregeld

Voor de tweede keer een kussen besteld voor ons camperbusje. Alles was weer goed geregeld.

Tolles Kissen

Super Maßanfertigung, Material, Farbe, Größe - alles perfekt! Danke!

• Kommunikation

Goede service en kwaliteit!

Er was een probleem met de stof ( keuze) heel netjes en servicegericht opgelost. Resultaat mooie kussens en tevreden klant!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG