Great service, great quality!

Perfect fit.

• quality
  • Delivery
  • Communication

Eenvoudig te bestellen en mooi resultaat

Fijn dat je proefstofjes kan bestellen om te testen welke kleur het beste past. Bestellen zelf ging heel eenvoudig en ben erg blij met het resultaat!

• Communicatie

Gut

Qualität super hat aber seinen Preis

• Communicatie

Levering was snel en goed.

Gratis samples is erg fijn

• Communicatie N.v.t.

Tolle Qualität, formstabil

Kissen entspricht genau der Bestellung! Leider lange Lieferzeit.

• Kommunikation

Mooie kussens

Wij hebben mooie stevige kussens voor onze tuinbank laten maken. We zijn heel blij met het resultaat. De kussens zijn van mooie kwaliteit, veel beter dan dat er ooit bij het bankje zat. Het enige min punt was de communicatie; na bestelling hoorde ik niets. Toen ik zelf ging mailen kreeg ik te horen wat de verwachte leveringsdatum zou zijn, maar anders had ik geen idee gehad.

Super tolle Kissen

Sehr schöne saubere Verarbeitung, genau auf mein Maß gefertigt.

Top Qualität

Top Qualität, alles bestens gelaufen

• Kommunikation

Super Kissen, Verpackung leider beschädigt.

Alles prima, leider war die Verpackung an mehreren Stellen aufgerissen.

top

top

• Communicatie

Mijn ervaring is goed. Heb per telefoon contact gehad werd netjes geholpen. Vind het alleen jammer dat mijn mail niet beantwoordt is ivm leveren. Ik ga dan maar bellen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Prima kussens

Prima kussens, makkelijk en duidelijk te bestellen . Minpunt vind ik de 12 tot 15 WERKdagen die het duurt en als het dan verzonden word, krijg je geen mail oid. Ze stonden ineens voor de deur. Verder erg tevreden met het product!

• Communicatie

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Invullen van de maten en type kussens en hoezen was erg simpel. Levering duurt even (15 werkdagen) maar voor een maatwerkartikel is dat prima te overzien.

Alles prima

Gerne wieder

Mooi werk

Bestellen via de site was heel duidelijk en ging vlot. Het kussen is heel mooi afgewerkt. De stof iets minder. Deze laat wel makkelijk zitsporen achter, plooien na het zitten. Voor de rest tevreden.

Mooie kussen!

Wij hebben tuinkussens op maat besteld. Heel fijn om stokslagen thuisgestuurd te krijgen, zodat je de kleur in het echt kunt zien. Goede kwaliteit van de kussens, het zit heerlijk. Alleen de bezorging via PostNL was niet goed. Deze fout lag bij PostNL, niet bij onlinemaatkussens.nl maar was wel heel vervelend.

• Communicatie

Kussens zijn keurig binnen de gestelde termijn van 15-20 dagen bezorgd en eerlijk is eerlijk; ze zien er prachtig uit en ze zitten heerlijk. Bij het bestellen selecteerde ik een kleur en bij nader inzien wilde ik een andere kleur kussens. Een mailtje gestuurd en de klantenservice heeft mijn verzoek netjes gewijzigd en ik kreeg een nette reactie. Echt top. Het kost wel wat, maar dan heb je ook wat. Aanrader!!!

• Communicatie

Maatwerk voor een betaalbare prijs

Goede stevige stof, perfect op maat en professioneel afgewerkt.

Musterlieferung OK

Habe 4 Muster bestellt, leider passen die Rosafarben nicht zu meiner Einrichtung, die Übermittlung der Muster per Post war schnell und die Qualität der Stoffe scheint sehr gut zu sein. Müsste noch weitere Muster bestellen, aber ich denke für mich gibt es nicht die passende Farbe für den Innenbereich.

• Kommunikation k.A.

Ben goed behandeld

Als ik mijn kussen weer terug ontvang worden Het 5 sterrennnededdeee

• Communicatie

Veel keus en een mooi product geleverd!

• Communicatie

Perfect. Fantastic quality material and craftsmanship. Exactly what I had hoped for. Good customer service and delivery (3 days from NL to DE with NL-Post/Hermes). I will definitely be back!

• Communicatie

Geweldig mooi kussen. En het zit ook heerlijk.

We zijn heel blij met het kussen. Het past perfect en zit heerlijk. Ook de kleur is exact wat we voor ogen hadden. Levering ook heel netjes.

Perfect op maat!

Snelle reacties, goede communicatie. Zeer tevreden.

Prima geregeld!

De kussens passen perfect en de kleur vond ik in werkelijkheid mooi. Levering duurde wat langer maar mag de pret niet drukken.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG