Alles Bestens

Problemlose Bestellung, schnelle Bearbeitung und Lieferung, Produkt entspricht voll und ganz meinen Erwartungen, nur zu empfehlen

• Communicatie

Sehr zufrieden bis auf die Lieferzeit

Material und Ausführung sehr gut - wie auch erwartet. Jedoch hat die Lieferzeit doch viel länger gedauert. Der lange Teil wurde zusammengeklappt - dadurch starke Falten, die sich hoffentlich bald wieder löse, glätten. Ansonst alles sehr gut!

Helemaal top!

Goede kwaliteit en zit mooi in elkaar ! Kleur ook perfect .

Uitstekende service - mooie kwaliteit

Eerst samples aangevraagd dat duurde eventjes maar werden bij navraag nogmaals verstuurd. Daarna mooie indigo blauwe kussens laten maken toen bleek ikzelf een strak rug kussen te hebben besteld ipv een plof kussen (dat zijn van die dingen die je niet goed voor je ziet online, ik tenminste) toen werd er actief meegedacht over een andere oplossing. Ik moest iets bijbetalen maar het komt wel allemaal goed. Ik wacht nu nog op de laatste zending en ben erg blij mee! Dank

Alles ok.

Die Kissen wurden maßgenau gefertigt und wirken sehr hochwertig. Gerne wieder.

• Communicatie

prima kussens en snelle levering

Mooie kussen zoals verwacht

Mooie kussens en passen perfect, Wel mogen ze wat scheutiger mogen zijn met de status van de bestelling. We hebben zelf maar eens gebeld hoe het er mee stond. Je krijgt veel te weinig en te laat bericht over de zending, die overigens wel goed is verlopen.

Loungekissen

Bequem schöne Kissen

• Communicatie

Tot nu toe is de service (advies) perfect

Volgende week plaats ik mijn bestelling en gezien de voor service verwacht ik dat dit ik super geregeld is!

Perfect gemaakt

Goede overzichtelijke site, makkelijk de juiste maten van de kussens doorgeven. Levering is goed.

• Communicatie N.v.t.

Perfektes Kissen nach meinen Vorstellungen

Ich habe lange nach eine Auflage für meine selbstgebaute Esstischbank gesucht (270 cm lang). Die Konfiguration der Auflage war einfach durchzuführen und die Auswa der Möglichkeiten war sehr gut erklärt. Die Lieferung hat zwar 5 Wochen gedauert. Jedoch ist die Qualität der Kissenauflage sehr gut. Weiterhin sieht es auch noch sehr gut aus.

• Kommunikation

Alle afspraken nagekomen en perfect materiaal

Prettig

goede service

Kleurstalen werden snel geleverd, alleen beide keren wel twee keer dezelfde stalen.

Beurteilung nicht möglich

Leider habe ich bis heute keine Lieferung erhalten.

• Communicatie N.v.t.

Goede service en kwaliteit

Goede ervaring

Alles in orde

Alles in orde

Keine Kontaktmöglichkeit: Betrug?

In meiner ersten Bewertung vor einigen Tagen habe ich aufgrund der fehlenden Kommunikation eine schlechte Bewertung gegeben. Mittlerweile wurden mir die Umstände der verzögerten Antwort auf meine Frage (u.a. holl. Feiertag) erklärt und alle Änderungswünsche zur vollsten Zufriedenheit geklärt - inkl. Preisnachlass aufgrund der ärgerlichen Umstände! Der Service war jetzt sehr zuvorkommend und zufriedenstellend. Insofern gebe ich der Fairness halber ein neues positives Feedback. Ich möchte nur empfehlen, Hinweise auf Feiertage etc. für deutsche Kunden in den Kontaktangaben zu ergänzen, um solche Missverständnisse zu vermeiden.

Super!!

Kussens nu optijd besteld voor de zomer ivm drukte, nu binnen en kunnen we er mooi van genieten Vorig jaar in de zomer periode besteld maar toen duurde het een paar maanden voor het binnen was Kussen goeie kwaliteit en mooie stof

Guten Morgen

Alles Super genauso wie bestellt passt alles wunderbar sauber gearbeitet ein großes Danke dafür

Super!!!

Nieuwe kussens besteld voor in de caravan en ze zijn zo mooi geworden en zitten heerlijk. Mooie stof en de maat klopte precies. Ook fijn contact via de mail en reageren heel snel. Ben super tevreden!!!

Prima.

Goede prijs / kwaliteitverhouding. De kussens zien er strak en mooi uit. De levertijd duurde bij ons langer dan aangegeven, maar na een mailtje te hebben gestuurd ging het heel snel. De e-mail werd snel en vriendelijk beantwoord.

Top bedrijf

Goede kwaliteit. Levering op tijd. Meedenkend

gesehen, bestellt, bekommen, super

Es hat von der Bestellung bis zur Lieferung alles geklappt.

Passt alles

zwar etwas länger gedauert, aber sehr gute Ware im ersten Augenschein. Längerfristig wird sich weisen.

Mooi product.

30 Zeelberg