Past perfect Zit heerlijk

Goede service, perfecte kussens

Mooi gemaakte en perfect passende kussens. Goede communicatie wbt de bezorging.

finally arrived ;)

I ordered two huge pillows on March 24th, on April 27th they were delivered, although they were send from NL to Germany on April 20th. It took longer than 10 days to produce them - when I asked one employee pointed out that it might take 12-15 workdays. Still, counting Easter in, it took slightly longer, and I contacted them myself as I got uneasy, already transferred all the money. Anyway, the pillows arrived. Unfortunately, they chose HERMES to deliver them in Germany. At the end I stayed in homeoffice for 3 days to be there and sign the delivery (which was said is needed). On day 4 I had to go to the office, when I came back, the pillows were delivered. The hermes guy just dropped them in front of my door. Available and visible for everyone. The pillows themselves seem to be what I wanted, yet I have not tested how the material will behave when being outside.

• Communicatie

Snel de monsters van de stoffen ontvangen

Snel ontvangen in 1 dag. Nu nog een keuze maken

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Makkelijke site en fijne kussens

De site is een fijne site om de juiste kussens uit te zoeken. Werkt erg makkelijk en overzichtelijk. Het mail contact is ook super als je een vraag hebt. Het enige wat jammer vond was de levering. Je krijgt een mail met de melding dat het opgehaald is en binnen 3 dagen geleverd wordt. Je weet alleen niet wanneer in die 3 dagen. Een dag of richt tijd zou wel makkelijk zijn vooral omdat het een groot pakket was wat ik besteld had. Nu hadden ze het bij mijn buurvrouw afgegeven ze is een vrouw van 85 en was een beetje in paniek met zo’n groot pakket in de gang.

Alles klasse!

Es hat alles super geklappt. Tolle Qualität und gute Verarbeitung. Die Mitarbeiter waren alle sehr nett.

• Communicatie

Mooie kussens en prima service

Goede prijs en kwaliteit. Snelle en correcte levering. Heel blij met het mooie resultaat

Prima en snel geleverd

Makkelijk bestellen en goed advies.

Ich bin sehr zufrieden

Maßgefertigte Kissen in hervorragender Verarbeitung. Einfacher Bestellprozess, Stoffe und Füllung können in unterschiedlichen Qualitäten ausgewählt werden, eine Vielzahl von Stoffmustern und Farben vorhanden. Zeitfenster von Bestellung bis Lieferung für maßgefertigte Kissen ist in Ordnung. Verarbeitung ist top! Werde gerne wieder bestellen.

Lastig kiezen

De kleuren van de stoffen zijn moeilijk te zien. 4 kleurstalen op proef bestellen is daarom dan ook best weinig. Online is het totaal niet te zien hoe de stof er daadwerkelijk uit ziet. Dat is jammer. De stalen die ik besteld had zijn wel mooi maar komen op internet niet zo over. Misschien een idee om een foto van een kussen te maken met de verwijzing/naam van de stofsoort erbij. Een echte foto. We gaan wel kussens bij u bestellen maar eerst nog even de volgende stalen afwachten.

Good quality

Delivered as ordered, i am very happy with the individual size, colour and quality of the pillows

Doreen

super schöne Auflagen für meine Eckbank, alles prima. Danke

Die gelieferte Ware entsprach meinen Erwartungen

Die gelieferten Kissen entsprachen Ihrem Angebot. Lieferung und Leistung sind als ausgezeichnet zu bewerten.

Prima product! Top service

Duidelijke website, instructies voor meten prima. Goede keus in stoffen. Op vragen wordt adequaat gereageerd.

Geweldig mooi!

We hebben van te voren de vraag gesteld of het bedrijf ons enkele kleurstalen toe wilde sturen voor onze klepbank kussen. Dit werd dan ook netjes gedaan. Uit deze stalen konden wij gemakkelijk onze keuze maken omdat het zo mooi overkwam. De kussen is precies op maat gemaakt het is strak en netjes gemaakt. We hopen er nog lang plezier van te hebben!

Sehr gute strapazierfähige Qualität

Unsere Auflage für unsere Gartenbank wurde zügig geliefert und entspricht genau unseren Erwartungen. Der Stoff wirkt hochwertig und strapazierfähig, Ausführung/ Näharbeit sehr gut.

Wel besteld, niet geleverd

Kussens besteld maar (nog) niet geleverd. Geen communicatie over de vertraagde levering, we wachten al weken op nieuws over de kussens. Ben wanneer en of de kussens nog komen.

Goede afwerking

Afspraken werden correct nagekomen

Goede kwaliteit, nette levering

Goed geregeld

Alles was naar wens en snel geregeld en geleverd. Bestelling op website ook duidelijk

• Communicatie

Goede kwaliteit. Uitvoering voldoet aan verwachting

De bestelling verliep eenvoudig. Het geleverde kussen was zoals voorgesteld.

Really good quality

Nice quality

• Communicatie

Im Sommer kann ich mich frühestens melden da die Gartengarnitur im Ausland sich befindet.

Werde später ein Foto schicken und wenn es das hält was die Qualität verspricht. Danke.

Goed geholpen, top.

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe kussens.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG