Prima setje kussens voor bankje in camper gekocht, via excellente site.

Setje kussens in camper was versleten en bij online maat kussens hebben we een nieuwe set aangeschaft, zowel kussens als bekleding. Excellente site, veel keuzemogelijkheden in vorm, veel keuzemogelijkheden in bekleding en zeer gebruiksvriendelijk. Prima eindresultaat in zeer goede prijs-kwaliteitverhouding, snelle levering.

• Communicatie

Schnelle Lieferung, sehr gute Qualität! Andreas Büdeker.

• Communicatie

Die online Bestellseite,die am wenigsten kompliziert erscheint!

Für Kissen gibt es viele online Seiten. Aber auf onlinekissennachmass war es am einfachsten sich durch Größe, Art der Kissen,Farbe,Füllung durchzuklicken. Die Farbmister konnte man auswählen und sich im Voraus schicken lassen;das ist sehr sehr wichtig! Klar,sind schon teuer,aber jetzt schau ich mal wie die Ware gemacht ist- das muss natürlich letztendlich passen.

• Lieferung k.A.
  • Kommunikation

Precies zoals ik het voor ogen had.

Ik vond de prijs uiteindelijk behoorlijk hoog, maar het resultaat is prima.

Mooie kussens, prima service

Kleuren en materiaal zijn lastig te beoordelen online. Fijn dat er gratis staaltjes worden opgestuurd! Kussens zijn keurig volgens afgegeven planning geleverd en zien er goed uit. Plofkussens voor rugleuning zakken iets in. Hoogtemeters iets ruimer nemen zou ik adviseren. Verder is het resultaat echt prachtig en zit onze loungebank nu heel lekker!

• Communicatie

goed product voor een goede prijs

enige minpunt is dat de levering vrij lang duurde en dat ik ondertussen weinig hoorde. begon me al ongerust te maken of er wel geleverd zou worden, of dat ik was opgelicht

• Communicatie

Makkelijk, snel, supermooi en duidelijke levertijd.

• Communicatie

Prima materialen en afwerking. Zeer tevreden.

Die Verständigung ist zu verbessern

Hallo ,die Ware ist heute, am20.04. angekommen, sie wurde am 28.03. bezahlt.Es wurde sich bemüht, mir ein ca. Liefertermin zu benennen. Es wäre besser, man könnte alle Texte in deutscher Sprache lesen bzw. auf Deutsch umschalten. z.Zt. ist es auf der Terasse noch kalt, sodass zur Nutzung noch keine Aussage getroffen werden kann. Die Sitzqualität ist fest und in Ordnung. Mit höflichem Gruss K.H. Zuschlag

Perfekt.... Tolle Ware, klasse Service

Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis und klasse Service . Liefertermin war vor der Zeit erfüllt. Fragen wurden umgehend per Mail beantwortet. Das Polster ist qualitativ sehr gut verarbeitet, der Bezug mit Reißverschluss sehr gut vernäht, der Sitz / Liegekomfort bei 8 cm erstklassig. Ich würde hier jederzeit sofort wieder bestellen und kann uneingeschränkt weiter empfehlen

Wo ist zweites Kissen...

Wo ist mein zweites Kissen...ich habe zwei bezahlt und nur eines bekommen....

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

ALLES BESTENS

TOP QUALITÄT - PREIS/LEISTUNG STIMMT MASSE STIMMEN GENAU - LIEFERZEIT WAR AUCH OK - WERDE NÄCHSTES MAL WIEDER BESTELLEN

• Communicatie

Mooie kussens en goede service

Na een verkeerde bestelling werd alles goed opgepakt en met korting nieuwe kussens geleverd. De kwaliteit van de producten is goed en we hopen er veel en lang plezier van te hebben.

Vakwerk !

Goede kwaliteit !

• Communicatie

Mooi gemaakt en degelijk.

Mooie kwaliteit.

Perfekt!

Sehr schön verarbeitet - top!!

• Kommunikation

Goede vlotte en nette bediening, afhandeling

• Communicatie

Mooie strakke kussens en handige website

Tevreden klant

• Communicatie

Super mooie strakke kussens met afritsbare hoes: topproduct

Prachtig en betrouwbaar bedrijf die goede op maat gemaakte kussens leveren. Laat de zomer maar komen.

Tip top

Délais de livraison respectés, qualité ok. A recommander.

• qualité
  • livraison
  • la communication

Boven verwachting

Juiste maten, mooie kleuren, dik tevreden

Mooi

Kwaliteit ziet er goed uit. Binnen twee weken bezorgd. Wij hadden donker groen gekozen en bleek in het echt toch een stuk lichter.

Prachtige kussens

Prachtige kussens en prachtige kleur zitten heerlijk

• Communicatie

Duidelijke site en snelle service!

Via de site 4 kussens met twee verschillende maatvoeringen besteld. Keurig op tijd geleverd. Kussens passen goed en zitten perfect.

Schnelle Lieferung und guter Service

Die Webseite ist gut zu bedienen und die Möglichkeit Stoffproben vor der Bestellung daheim zu prüfen hilft dabei die beste Wahl zu treffen.

• Qualität k.A.

30 Zeelberg