Besser geht es nicht!

Habe mir für meinen Bus Polster auf Maß anfertigen lassen. Material: Velours , Polyether, Fest mit doppelter Schnur. Passgenauigkeit (exakt wie von mir angegeben), und Oberflächenbeschaffenheit des Velours sind top! Auch wenn es 25 Tage von der Bestellung bis zur Lieferung gedauert hat, bin ich mit dem Ergebnis mehr als zufrieden. Professionalität in der Kaufabwicklung, freundliche Kontaktaufnahme, sehr gute Produktqualität . Ich werde onlinekissennachmass.de vorbehaltlos empfehlen und auch zukünftige hier bestellen! Vielen Dank und freundliche Grüße aus Hagen

Goed geregeld

Alleen bij levering werd gezegd 3 werkdagen van te voren krijg je te horen wanneer het product geleverd wordt was een avond

Issa

Hallo, leider kann ich nur auf Deutsch schreiben. Ich bin mit dem Service sehr zufrieden. Bei Fragen habe ich immer schnell eine Antwort erhalten. Die Qualität ist sehr viel besser als ich gedacht habe. Leider hat die Lieferung in meinem Fall, 4 Wochen gedauert. Weil es da ein Problem gab. Werde aber in Kürze 2 neue einer Sessel Schweißen und Sitz und Rücken Kissen bestellen. Die letzte Bestellung war für eine Couch. Gruß Issa

Super Service - Super Quality

Super Quality delivered as promised and with a very nice Service. Ivan only recommend

Goede stalen, snel geleverd

De stalen werden snel geleverd en waren van mooie kwaliteit. Nu gaan we goed opmeten en bestellen.

Sehr gute Qualität mit super Verarbeitung

Mitarbeiter sehr nett, Sonderwünsche ohne Probleme erfüllt, pünktlich geliefert.

Klasse Auswahl znd Qualität

Erstenmal waren wir erschlagen von der riesen Farbmuster-Auswahl und dann auch der Variantenreichtum... Aber alles der Reihe nach logisch angegangen und dann war das Wunschkissen sehr schnell zusammengestellt. Preis war auch noch gerade so im Rahmen. Kurz überlegt und bestellt. Nach etwas Wartezeit sind die Kissen dann dagewesen und wir waren sofort von der Material- und Verarbeitungsqualität überzeugt. Nun nach 14 Tagen ausgiebigen Probesitzen können wir diesen Shop uneingeschränkt weiterempfehlen.

Unkompliziert, gute Qualität, passgenau

Die Kissen haben eine gute Qualität Stofffarbe wie abgebildet. Lieferung wie bestellt. Top

Vakwerk

Kussens snel geleverd, maten zijn perfect. Kwaliteit erg goed, wij hebben gewoon besteld zonder stalen op te vragen, Kleuren komen goed overeen.

Tolles Kissen mit Reißverschluss

Wir haben eine Bankauflage auf Maß bestellt, die uns sehr gut gefällt. Der Kontakt war freundlich und unkompliziert, die Lieferung erfolgte innerhalb der angekündigten Zeit. Zur Haltbarkeit können wir natürlich noch nichts sagen.

• Kommunikation

Voldoet geheel aan mijn verwachting!

Een mooi passend kussen. Het gratis staaltje was erg fijn om een goede keuze te kunnen maken.

• levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Mooi gemaakte kussens, helaas zelf een fout gemaakt met inmeten. Net te krap maar verder ziet het er prachtig uit, met een effen zitkussen en gestreepte rugkussens. Alles keurig volgens afspraak.

• Communicatie

Simpel te bestellen en prima kwaliteit

Kussens besteld voor onze lounge set met afwijkende maat. Bij onlinemaatkussens.nl op maat laten maken. Makkelijk te bestellen hoe je het wilt hebben en prima levering. Kwaliteit ziet er goed uit.

• Communicatie

Duidelijk antwoord op mijn vraag.

Telefonisch een vraag gesteld over welke soort koudschuim voor ons doel geschikt zou zijn. De telefoniste zei heel eerlijk dat zij op de vraag niet goed het antwoord wist en verbond ons door met haar leidinggevende (Kim). Zei wist onze vraag direct duidelijk te beantwoorden en dacht zelfs nog iets verder met ons mee. Nu zijn wij in afwachting van onze bestelling, hopelijk kunnen wij dan wederom een positieve review schrijven.

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Gekregen waar ik om vroeg.

Uitstekende service, en snel geleverd. Zonder twijfel een aanrader!!

Kwaliteits kussen

Prachtig kussen voor m’n tuinbank, past perfect en hele mooie kleur. Erg tevreden

super

super

• Communicatie

Snelle service. Binnen 2 weken had ik ze binnen. Netjes gemaakt tegen een redelijk tarief. Heel tevreden,,

Blij!

Bestelproces en keuzes en tips helemaal duidelijk. Blij met de dikke waterafstotende plofkussens voor op eigen gemaakte lounge bank.

• Communicatie

Goed passend en goede kwaliteit

Naar jaren eindelijk goed passende en goed zittende kussens. Zeer tevreden over de kwaliteit.

Felxibiliteit of onduidelijke informatie

We hebben op zondag 27-2 om 17.45 een bestelling geplaatst , dit omdat door de storm een kussen was weggewaaid. Op 3-3 om 12.29 een verzoek gedaan deze bestelling te annuleren (dus 3,5 werkdagen later) , omdat het kussen door de buren was gevonden. Op 4-3 bericht gekregen dat de bestelling helaas niet meer geannuleerd kon worden, omdat de order al voltooid was en al verstuurd zou zijn. Op 16-3 kregen we het kussen pas in huis, dus.....

• Communicatie

Hat alles super geklappt! Innerhalb von 3 Wochen waren meine Kissen da, sehr gute Qualität und sieht top aus. Jederzeit gerne wieder!

Rund herum zufrieden

Hat alles super geklappt