Stalen aangevraagd en netjes geleverd.

Fijn dat je voor een definitieve bestelling stalen kan aanvragen voor de kleur. Wel jammer dat niet alles erbij zat. Zelf gebeld of ze een extra kleur erbij konden doen, dit was geen probleem. Helaas zat deze er dan toch niet bij. Wel hadden we deze stalen snel in huis, bedankt!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

We hebben een eigen eiken bank gebouwd als loungebank onder de veranda. Hiervoor kussens nodig. Feit dat kussens configure to order online zijn te bestellen, TOP! Iets teveel stofkeuze en niet helemaal duidelijk wat wat is. Dat heeft Sabine van OnlineMaatKussens perfect voor ons opgelost na telefonisch overleg. Levertijd, TOP! Ca. 3 weken. Kwaliteit, TOP! Mooi gemaakt, voelt degelijk en kwaliteit aan. Prijs, veel. Vond het veel geld maar hebben er ook iets moois voor terug.

• Communicatie

Prima kwaliteit en goede service

Zeer vlotte communicatie

Mooi kussen, goede prijs

Heerlijk kussen voor in de erker, kleur en dikte klopte en binnen de beloofde levertijd geleverd.

• Communicatie

Zelf verkeerde maat doorgegeven maar toch op de volgende bestelling korting gekregen! Hadden ze niet hoeven doen omdat het mijn eigen fout was maar heel lief!

• Communicatie

Heel vriendelijk en adequaat personeel, mooie kussens waar wij weer een tijd mee kunnen doen!

Heel erg positief!

Exzellent

Top Service, Kissen perfekt. Gerne immer wieder !

Jederzeit wieder

Vorab beim Telefonat wurden ein paar Dinge geklärt, sehr freundlich, auch die Stoffmusterbestellung Die Qualität der Kissen ist toll. Es ist so wie wir es uns erhofft hatten. Die Lieferung verlief auch reibungslos, von Versand bis Eintreffen vergingen nur zwei Tage. Top!

• Kommunikation

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

De kussens waren de eerste keer mooi op tijd binnen. Helaas waren de maten niet helemaal goed, de rugkussens waren te breed gemaakt. Ik mocht deze zonder problemen terugsturen. Bij terugkomst was er ook weer iets fout dus de kussens moesten nog een keer retour. Dit was natuurlijk niet ideaal maar ik moet zeggen dat de klantenservice heel erg goed bereikbaar was en ook zeker bereid was om snel te handelen en mee te denken. Het duurde dus even, maar door de goede service is het dan toch goed gekomen en kunnen we nu heerlijk zitten op de bank!

Die Kissen sind super!

Der Bestellvorgang online klappt hervorragend. Leider fehlt aber ein Feld zur Eingabe eines Kommentars. Ich wollte ein Stück Stoff mit dazu bestellen, was aber schon 2 x nicht geklappt hat. Vielleicht kann man jada noch etwas einfügen. Wie geschrieben - die Kissen sind super.

Mooie kussens

De kussens zijn erg mooi, stevig stof en werden binnen 14 dagen geleverd. Het was alleen een grote levering, en er zou contact met me worden opgenomen voor een afspraak voor t leveren, dit is echter niet gebeurt. Ik kon geen tijd kiezen of de leveringsdatum aanpassen.

• Communicatie

Bestelling van stalen niet ontvangen

Stalen besteld en na een week nog niet ontvangen, terwijl verzending volgens de mail op de dag van bestellen heeft plaatsgevonden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Mooi

2 kussens laten maken voor mijn loungeset. Precies op maat gemaakt en ziet er mooi uit. Ik had hier al eerder kussens laten maken wat me goed was bevallen.

top

Gemakkelijk te bestellen in ruime keus en snel en goed geleverd.

• Communicatie

Monster aangevraagd en niets ontvangen

Niets ontvangen dus

• Communicatie

Mooie nette kussens, helemaal blij mee

Gekozen kleur antraciet vanaf de computer komt niet overeen met mijn gedachte is meer donkere grijs. Ook mooi maar als je zeker wil zijn bestel een proeflapje.

• Communicatie N.v.t.

Helemaal prima

Niks op aan te merken.

Very good quality

The product is of very good quality, but there were some difficulties in delivery - with a happy ending

super tevreden

vandaag mijn kussens mogen ontvangen. We zijn super tevreden. afwerking en kwaliteit stof zien er goed uit

Guter Service

Alles top!

Hervorragend

Alles super und unkompliziert

Zoals het moet zijn!

Ruim vier jaar geleden hebben we hier al kussens besteld met hoezen, nu nieuwe hoezen (de maten van de vorige keer doorgegeven). Ze passen perfect, keurig afgewerkt, snel en netjes verzonden. Wederom ontzettend tevreden!

• Communicatie

Mooie kussens, makkelijke site. Prima bedrijf

Gebruikersvriendelijke site. Mooi product. Snel reactie op mijn vraag per mail.

Très bien

J'ai commandé des coussin en simili cuir pour "rénover" des fauteuils qui s'abimaient > le résultat est très bon et conforme à ma demande merci

Best service, Best quality

I received my pillows in best quality after a very short time and after nice and helpful communication. I will come back to onlinemaatkussens

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG