Alles bestens gelaufen !

Keine Probleme!

• Kommunikation

Zending nog niet ontvangen ?

Ik bel u vandaag .

• Communicatie N.v.t.

Mooie stevige kussens zoals omschreven

Sehr gute Kissen, Verpackung zu wenig robust

Diese Woche ist mein bestelltes Kissen geliefert worden. Das Kissen ist super verarbeitet und passt genau. Auch der Stoffbezug erscheint von guter Qualität und robust. Das Paket wurde mit einer transparenten Folie verpackt und verklebt. Für den Postweg (über Post.nl) hat dies leider nicht gereicht. Die Verpackungsfolie wurde beim Transport beschädigt. Irgendetwas hat sich durchgebohrt und in Folge einen schwarzen, schmierigen Fleck am Bezug verursacht. Die Verpackung halte ich für den weiten Postweg etwas zu mangelhaft, daher ein Stern Abzug.

• Communicatie N.v.t.

Materiaal zoals opgegeven, maatvoering kan beter.

Ik had 3 matrassen van 170 bij 60 cm nodig. De lengte was precies goed. De breedte is bij aal 3 de matrassen 61,5cm. Het geheel is nu dus 5cm te breed waardoor het niet past zoals bedoeld. Jammer daar de rest prima was geregeld.

• Communicatie

Mooie stoffen, goede prijs kwaliteit

Vlotte service. Bestelgemak: 5/5 Ook afwijkende maten gemakkelijk afgehandeld.

• Communicatie

prettig contact gehad maar niet besteld, uiteindelijk werden de kussens die ik wilde bestellen te duur voor mij.

Wunderbare Bankauflage!

Sehr schöne Bankauflage, der Stoff wie abgebildet und sehr gut verarbeitet! Nach einigen schlechten Rezensionen weil die Bestellung teilweise nicht angekommen sei, hatte ich Sorge, dass alles gut läuft, da ich erst auf Anfrage eine Bestellbestätigung und Lieferangabe erhalten hatte. Aber alles bestens gelaufen! Wenn es auch eine deutsche Übersetzung gäbe, fände ich das toll!

• Communicatie

Je n'ai pas reçu le produit

Je n'ai pas été livré

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • qualité N/A
  • livraison
  • la communication N/A

Goed en degelijk product

Het kussen wat geleverd is, is erg stevig. Stof is van goede kwaliteit. Fijn dat je vooraf stalen kan bestellen (drie), zodat je in thuissituatie kan kijken wat het beste past qua kleur.

• Communicatie

Leveren snel, goede kwaliteit producten

Gute Arbeit

Bin sehr zufrieden - habe für meine Eckbank Sitzkissen bestellt. Sehr schöner Stoff - Stoffproben wurden geliefert. Maßanfertigung Toll

Bestellung so wie erwartet

Ich war positiv überrascht. Die bestellten Sitzkissen und Rückenlehnen kamen wie angekündigt bei mir an, und sahen auch so aus wie ich mir das vorgestellt hatte. Würde wieder hier bestellen.

• Kommunikation k.A.

Super Service, schnelle Lieferung, großartige Qualität.

Trage verwerking

Meer dan een week geleden (momenteel 27.2.22) verzocht om een staaltje. Een week later telefoontje "uw bestelling wordt per omgaande verstuurd"... echter nog steeds niet ontvangen.. geeft niet direct een hoopvolle indruk..

Perfect!

From start to end perfect.

Staaltjes besteld maar nooit ontvangen

Staaltjes besteld maar nooit ontvangen

Ik wacht nog op 4 stalr.

Ik moet vele kussens bestellen en heb daarom 2 maal stalen besteld. Ik wil dringend mijn bestelling doorgeven maar wacht nog op 4 stalen. Graag dringend opsturen !

• Communicatie

Kussens zien er mooi, stevig en sterk uit! Alles past precies, maten zijn perfect aangehouden! Eenvoudig om de kussens te bestellen door stap voor stap alles in te vullen. Mocht ik ook nog kussens op maat nodig hebben dan komen we zeker weer bij jullie.

Sehr einfache Bedienungsanleitung im Internet

Es war seh schön und hilfreich im Vorfeld Farbmuster bestellen zu können und die Lieferung kam super schnell. Wenn die Aufforderung für diese Bewertung auch schon in der Landessprache käme dann würden bestimmt noch mehr Kunden mitmachen . Also zum Beispiel wenn die E- Mail Anschrift mit „ . de „ endet dann ist es bestimmt ein Deutscher.

Prima kussens

Helaas duurde de levering wat langer. Waarschijnlijk door een probleem met de vervoerder, die de kussens een week in bezit hadden voordat geleverd werden.

Guter Service und Super Qualität

Immer wieder gern

Der Service war super.

Da ich die erste Lieferung nicht erhalten habe (während dem Postversand verloren gegangen), haben Sie mir die Polsterungen neu produziert und versendet. Herzlichen Dank.

goede service

De vier stalen van de stoffen voor de kussens kwamen vrij snel over de post. De service was gratis. Liever zou ik voor die service de kosten van verzending en materiaal willen betalen met de mogelijkheid om meer kleuren aan te vragen, b.v. kosten verzending + 50 cent per staal of kosten verzending + de eerste vier stalen gratis en de overige stalen één euro per stuk.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG