Ich bin begeistert! So gut, viel besser als erwartet!

Die Kissen sind spitzenmäßig! Es ist alles genauso, wie bestellt. Die Qualität dieser hat meine Erwartungen übertroffen. Ich werde auf jeden Fall wieder bestellen.

Sehr zu empfehlen

Alles super, gerne wieder

Slecht!!

Vorig jaar kussens besteld , erg goed en super geholpen door Laura. Dit jaar nogmaals een kussen besteld , ditmaal niet goed gegaan. Maat kussen niet goed, strepen van de stof lopen niet door. Contact gehad met Kim , erg vervelend en absoluut niet goed en naar tevredenheid geholpen! Hier bestel ik nooit meer!!

☺️

Alles super ☺️!

• Communicatie

Schöne Kissen für die Terrasse.

Schöne Kissen. Schnelle Bearbeitung. Kann ich weiter empfehlen!

Mooi product goed geleverd

Goed product.

Excellent

Outstanding!!!

Kleurstalen werden snel opgestuurd

Ik was op zoek naar een stof voor kussens Stalen besteld en die werden snel verzonden

De kleur klopte niet

Ik had een geel kussen besteld e kreeg een creme wit

• Communicatie N.v.t.

Hilfsbereit und gute Qualität

Top Hilfe, netter Kontakt und eine gute Qualität

Wie immer - gute Qualität & Service

Sehr zufrieden!

alles super !!

Schnell geliefert & gute Qualität

• Communicatie

Prima geleverd en een heel mooi kussen

Kussen past en zit heerlijk. We zijn er heel blij mee

• Communicatie

Zoals besteld geleverd, prima op tijd, goede kwaliteit, netjes verpakt

• Communicatie

Ich bin mehr als zufrieden

Ich habe bei Kissen nach Maß bestellt weil ich einfach online überhaupt nichts gefunden habe und meine Erwartungen waren nicht sehr hoch, die Lieferung kam und ich war überwältigt so ein netter Kontakt dann so tolles Kissen 100% meiner Vorstellungen und ich würde jederzeit wieder bestellen danke danke danke danke bleiben Sie gesund alles Gute von Herzen

• Communicatie

Fijne mooie kussen ontvangen voor de eetbank.

Duidelijk omschrijving hoe thuis zelf op te meten. Kussens zijn precies pas en zitten prima.

Gute Erfahrungen bezüglich Auswahl und Qualität

Homepage gut aufgebaut. Auswahl groß. Passgenau gefertigt. Einzig bei der Kommunikation werden teilweise Mails auf holländisch ausgesendet.

Goed behandeld

Alleen de kleur op de site is toch iets anders dan op de kussens,op de site lijkt hij donkere dan in werkelijkheid

• Communicatie

Veel keuze, goede hulp, mooi product

Gemakkelijke site. Doen wat ze beloven. En prachtig resultaat voor n betaalbare prijs.

Netjes

Ik heb nog niet wat besteld alleen wat stalen besteld zodat ik de juiste kleur kan kiezen. En wat ik thuis heb gekregen is mooi en ik zal snel wat bestellen aan stof zodat m'n tuinkussens weer mooi zullen worden.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Sehr unzufrieden

Ware bis heute nicht vollständig angekommen, keine information zu Lieferterminen, bin sehr enttäuscht! 2 von 6 Kissen wurden geliefert, man muss allerdings sagen, dass die beiden gelieferten Kissen soweit ich das bereits sagen kann den Qualitätserwartungen entsprechen zu scheinen.

• Communicatie

Alles volgens afspraak en naar ons zin

We hebben eerst een staaltje besteld en dat was vlug binnen. Netjes. Kussen besteld en helemaal naar ons zin en volgens levertijd! Super tevreden klant.

Perfekte Arbeit!

• Communicatie

Heerlijk zitkussen met goede service

Het kussen is mooi afgewerkt en zit echt heerlijk!

• Communicatie

De kussens zijn zoals we ze besteld hebben. Mooie kleur,materiaal en ze passen precies. Makkelijk te bestellen , duidelijke site.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG