Prachtig kussen

Het fijne is dat ze een enorme keus aan stoffen hebben. Ik heb dezelfde stof als mijn fauteuil! Je moet ff geduld hebben, maar dan heb je ook wat. Wordt netjes in plastic geleverd. De pakkwt dienst houdt je perfect op de hoogte van levertijdstip. Over kwaliteit en duurzaamheid kan ik pas wat zeggen als.ik het een tijdje gebruikt heb.

Vlotte service Prima afgewerkt

• Communicatie

Precies naar verwachting en perfecte levering!

Ik ben erg tevreden met de kussens ze zijn precies hoe ik mij voorstelde, dankzij de handige app. Waarbij je alvast kon zien hoe de kussen eruit zouden te komen zien. Daarbij een top service. Er was een fout in het appartementencomplex, waardoor de deuren niet open konden. de bezorger heeft de kussen over de eerste verdieping kunnen gooien, waardoor ik toch het pakket binnen kon krijgen haha.

Strakke kussens, kleur prachtig

De kussens kwamen netjes ingepakt thuis bezorgd. Kleur identiek aan kleurenstaal. Mooi gestikt

Fijn!!

Kleur exact waar ik naar opzoek was. Staal is snel verzonden . Binnenkort laat ik de kussens maken.

• Communicatie

We zijn er nog niet uit maar ...

We worden wel enorm goed geholpen in ons beslissingsproces. Er is veel keuze in stoffen. Ik heb gebeld met wat vragen en de dame aan de lijn (Sabine) was a great help. Als we uit de stoffen zijn gaan we zeker bestellen. Gerd

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Zeer kundig advies

Telefonisch zeer goed geholpen en de opgevraagde stof staaltjes waren snel binnen : rop !

• Communicatie

Prima geregeld allemaal en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima site. Snel geregeld en alles zonder problemen geleverd en ontvangen.

• Communicatie

Bestelde staaltjes waren makkelijk te kiezen en te bestellen. Ze waren er de volgende dag.

mooie bank kussen gehad

gebruiksvriendelijk

Juiste kwaliteit, levering en communicatie

Qualität Super!

Wirklich gute Qualität zu einem sehr günstigen Preis. Ich gebe einen Stern weniger, weil bei mir ein bisschen was beim Versand schilfgelaufen ist und die Nachforschungen und die Kommunikation deshalb etwas nervig waren. Trotzdem der e-Mail-Kontakt war freundlich und schnell und es wurde innerhalb von ein paar Stunden auf Deutsch reagiert. Mein Tipp: Alles vor dem Bestellen gründlichst durchdenken. Ich hatte einen Denkfehler und deshalb ist ein Reißverschluss auf der falschen Seite (sieht man nicht). Ich kann es wärmstens empfehlen.

Nette kussens

De kussens zijn netjes geleverd, mooi afgewerkt en zitten goed.

Goede kussens geleverd

Prima kussen goede kwaliteit

• Communicatie N.v.t.

Netjes en snel

Snelle service en mooie afgewerkte kussens. Enige minpuntje was dat de kleur afweek van het voorbeeld. Antraciet valt lichter uit dan dat de site aangaf. Maar dan had ik maar een staaltje moeten bestellen…

Perfekt für meine Bank

Kissen passen perfekt, sind sehr schön verarbeitet und wurden wie versprochen geliefert Sind sehr zufrieden und werden sie gerne weiter empfehlen

• Kommunikation

Precies goed

Goed begeleid in mijn keus, er werd zelfs nog gedubbelcheckt of het echt rugkussens moesten zijn en geen zitkussens.

hat alles perfekt geklappt

Das zusenden der Stoffproben und nach der Bestellung des Kissens auch dessen Zusendung haben einwandfrei funktioniert! Vielen Dank!

• Communicatie

Site was duidelijk en het resultaat is erg mooi. Precies zoals ik hoopte.

• Communicatie

Prima advies en uitstekende sevice

• Communicatie

Für das Produkt gibt es ein passendes Wort "PERFEKT"

Ich hab Ihre Webseite zufällig entdeckt. Bin durch Ihre Produktbeschreibung neugierig und nach Lieferung nicht enttäuscht worden. Durch die sehr gute Qualität, werde ich in Zukunft noch weitere Produkte bei Ihnen kaufen.

• Kommunikation

nouveau client, bien content

Je cherchais un coussin sur mesure, quel choix de tissus ! j'avais l'embarras du choix j'ai trouvé et rempli le formulaire et puis j'ai attendu avec un peu d'impatience finalement le résultat est très bien la couleur est bien celle que j'avais vue ! la finition est bien faite

Alles super geklappt

Sehr gute Erfahrung gemacht - Musterstoff wurde schnell versendet, die Ausführung der Kissen sehr gut und in 16 Kalendertagen nach Bestellung war die Ware bei uns. Versendung mit NL Post und Hermes haben sehr gut geklappt. Super

Empfehlenswert

Vielen Dank für die Muster und die schnelle Lieferung.

• Kommunikation k.A.

goede service en kwaliteit