goede service en kwaliteit

heel tevreden

ziet er geweldig uit

ziet er geweldig uit en perfect op maat

• Communicatie

Top kwaliteit dit, dus niet goedkoop maar ik zocht ook niet naar goedkoop

Lekker veel keuze, goede communicatie, het duurde wel even voor het er was, maar was het wachten meer dan waard. Prima verpakt en ben zeer tevreden met de kwaliteit. Nu heb ik geloof ik ook van alles het mooiste en het duurste gekozen dus verwachte je dat ook. Ik ga hier zeker weer bestellen, fijn dat het ook gewoon allemaal klopt. Complimenten voor de mooie afwerking ook!! Klasse.

Goed georganiseerd

Eerst had ik een aantal stalen besteld , En daarna de kussen via de site besteld. Ik vind het een beetje spannend of ik alles goed had opgemeten. Toen de kussens werden geleverd waren ze exact op maat. Ze zitten heerlijk en het ziet er netjes uit. Binnen 2 weken geleverd! Echt een aanrader

Zeer tevreden!

De nieuwe hoezen voor 8 lounge kussens zijn keurig netjes afgewerkt en zien er mooi strak uit. Het resultaat vinden wij prachtig.

Mooie kwaliteit kussen

Prachtig kussen wat perfect past

Répond parfaitement aux attentes

Ce site est fantastique pour la réalisation des coussins sur mesures. Dans notre cas, c'est pour la réalisation de coussins d'assises pour notre camping-car revetu de similicuir blanc.

Prima, snel en professioneel

Het bestellen van stofstalen ging niet vlekkeloos, maar eenmaal een keuze gemaakt en spullen besteld, was het er vlot en netjes. Voldoet ruim aan mijn verwachting.

Snelle nette service

Onlangs kleurstalen besteld, snel en helemaal gratis, dit is pas service!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Wij hebben kussens besteld voor onze bank binnen. Eerst telefonisch contact gehad om advies te vragen. Heel goed geholpen. Daarna de bestelling gedaan wat best spannend was want je had het natuurlijk nog niet in het echt gezien. Vandaag zijn de kussens binnen gekomen. Super mooi, en ze zitten heerlijk. Meer dan tevreden

Sitzkissen

Schnell , bequem.

Mooie kwaliteit

Heel tevreden over de kussens zelf. De communicatie over de levering kan beter.

• Communicatie

Passgenau aber hart wie ein Brett.

Die Kissen sind wie oben beschrieben. Die ganzen e-mails auf Holländisch hätte man sich auch sparen können.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation

We hebben precies gekregen wat we zochten

We zochten naar een kussen op maat. En hebben precies gekregen wat we zochten. Fijn dat je op de website keuzes en aanbevelingen krijgt.

Bestellablauf ohne Probleme

Sehr gute Qualität und Lieferung gemäss Angabe. Gern wieder.

• Kommunikation k.A.

Super, das hätte ich nicht erwartet

Das Produkt ist toll. Ich habe zwei Kissen bestellt 10*70*118 - TOP

• Kommunikation

Ik ben erg blij met mijn kussens.

Ik heb uitstekend advies van je gekregen. De stofstalen waren erg behulpzaam bij het maken van een beslissing. Bestellen op de website is logisch en gemakkelijk. Ik heb mijn kussens netjes en snel ontvangen. Ik ben erg blij met mijn nieuwe kussens en ben u zeer dankbaar. Je hebt mijn flat prachtig ingericht en mijn droom mogelijk gemaakt. Dank u wel.

• Communicatie

Goede service en snelle levering.

Ze denken mee en dat is erg prettig

uitstekend en efficient

Mijn ervaring was uitstekend en prettig

• Communicatie

Habe gute Erfahrungen gemacht.

Die Bestellung war sehr unkompliziert. Zur Qualität des Produktes war ich sehr überrascht. Würde jeder Zeit wieder eine Bestellung aufgeben.

• Kommunikation

Je kunt 5 monsters bestellen om de juiste kleur en materiaal uit te zoeken. Kussen is perfect op maat gemaakt. Erg mooi en blij mee!

• Communicatie

Goede service, prima contact gehad. Kussen passen precies.

Stofstalen nooit ontvangen

De bestelde stofstalen heb ik helaas niet mogen ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Het mocht even duren voordat het kwam. Maar eenmaal binnen, ziet het er goed uit. Helemaal blij mee.

heel goed

Goed en deskundig geholpen, en heel vriendelijk was ze. Kussen is goed.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG