Prima prijs kwaliteit verhouding

Het online bestelproces was snel en gemakkelijk. Verschillende keuzes staan goed beschreven. Bestelling gedaan en verwachtte levertijd keurig teruggekoppeld. De kussens zijn geleverd en passen prima. Al met al een goede ervaring met onlinemaatkussens.nl.

Mooi kussen

Fijn en mooi kussen. Na bestelling helaas weinig informatie over leveringstermijn. Wel na 3 weken het kussen al binnen.

• Communicatie

Zeer professionele service en mooie kussens

Ik had een verkeerde maat (door mijn fout), maar ze hebben mij goed geholpen.

Good Service-Good Product

Good Service-Good Product :)

• Communicatie

Alles bestens! Ich spreche kein holländisch, aber ich denke das meiste verstehe ich. Alles ist gut.

Alles naar wens

• Communicatie

Goede kwaliteit en snelle service

Kussens zijn mijn dik en stevig en de maat is perfect!

verbaasd

de kussens die we besteld hebben zijn perfect op maat netjes afgewerkt de stoft voelt sterk aan van 1 kussen klopt de kleur ook ten opzichte van voorbeeld op de site helaas het andere kussen lijkt totaal niet op het voorbeeld het voorbeeld op de site lijkt grijs/donkergrijs het geleverde kussen lijkt mee blauw/groen erg jammer

• Communicatie N.v.t.

Degelijk afgewerkt en geleverd

Mooi eerst staaltjes gekregen om te kunnen vergelijken en daarna met veel plezier besteld.

• Communicatie

Bin sehr zufrieden mit service und Lieferung und empfehle das sehr

Das ging sehr schnell und problemlos

• Communicatie

Na een week nog niets ontvangen of vernomen

De vorige keer ontvingen we vlot maar deze week na 6 dagen nog niets ontvangen. Het is lastig een objectieve recensie te geven

Geliefert wie bestellt

Die Maße stimmen. Hochwertig verarbeitet. Wenn etwas falsch gewesen wäre liegt es nicht am Hersteller

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Nette servicrle

We hebben eerst staaltjes aangevraagt! Netjes ontvangen.. Toen een keuze gemaakt. Kussens kwamen netjes aan en wat ook erg fijn is, dat je de koerier kunt volgen en zo precies weet hoelaat die er is. Kwaliteit en prijs is top.

Heel blij!

Ze zijn net binnengekomen en zien er te gek uit! Heel makkelijk te bestellen en het resultaat is fantastisch! En betaalbaar! Als je op zoek bent naar de perfect passende kussen, raad ik onlinemaatkussens 100% aan

• Communicatie

Zeer klantvriendelijk en mooie hoezen van super kwaliteit

Ik ben super blij dat ik mijn sierkussens heb vervangen door opmaat gemaakte sierkussenshoezen (en losse kussens). Het heeft niet alleen een chique uitstraling. Ze uniek, omdat ik het materiaal (na stalen aanvraag) zelf heb mogen uitkiezen. In eerste instantie zelf verkeerd besteld maar het team heeft me heel snel en goed geholpen. Dank jullie wel. Nu een 2e bestelling geplaatst.

prima service

prima service, goede communicatie en prima kussens afgeleverd de werkelijke kleur kan iets afwijken van de beeldschermkleur

• Communicatie

Kwaliteit, behoorlijk goed geprijsd, en een snellere aanlevering dan verwacht.

• Communicatie

I Nevers received my confirmation order

I places an order of a sample I never received the confirmation email. Impossible to connect on the website as my email address is not recognized and yet I created an account. I try to contact by phone , never reached anyone.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • qualité
  • livraison
  • la communication

Gute Qualität - fairer Preis

Schnelle Lieferung - Farbmuster konnte man anfordern Gute Qualität Schnelle Antwort per Mail

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

top resultaat

goede afwerking

Snelle service.

erg mooi kussen!

mooi kussen, past precies zit lekker stevig, stof voelt fijn aan (niet syntethisch/plakkerig)

• Communicatie

Site goed en duidelijk en snelle levering

Ruime keuze aan stoffen en vulling. Goede prijs kwaliteit verhouding

Mooi kussen goede service

Precies wat wij voor ogen hadden. Hele nette afwerking.. wegens feestdagen duurde het wat langer. Maar wel binnen beloofde levertijd. Kleur kwam.hoed overeen met het sample op de site.

• Communicatie

Da ich kein NL sprechen und lesen kann ist das etwas schwierig.

Da ich kein NL sprechen und lesen kann ist das etwas schwierig. Die Bestellung war super auf deutsch, aber dann nur mehr auf NL das müsste man verbessern.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG