superhandig dat dit mogelijk is

ik heb 5 staaltjes stof toegestuurd gekregen. wist niet dat zoiets kon... maar hierdoor weet ik zeker dat ik mijn kussens dus ook bij jullie ga bestellen.

Top Kundenservice

Ich habe eine Maßanfertigung mit einer sehr speziellen Kissenform anfertigen lassen. Im Vorfeld bestand zur Klärung meiner Wünsche ein reger und informativer Email-Kontakt. Die Anfertigung und Lieferung dauerte dann knapp einen Monat, was im Vorfeld auch angekündigt worden war. Etwas sonderbar nur, dass das Kissen in einer transparenten Folie verschickt wurde, da würde ich eine andere Verpackung besser finden. Das Kissen ist genauso geworden, wie ich es mir vorgestellt hatte. Bin absolut zufrieden!

Mooi kussen

Kussen is helemaal goed, mooi afgewerkt.

• Communicatie N.v.t.

fijn bedrijf. goede site. goede service. helder

heel fijn dat ik eerst wat proeflapjes opgestuurd kreeg. a.d.h.v. deze monsters was het handig kiezen. overzichtelijke site die helder vertelde waar je wat hoe moest invullen en waar je rekening mee moet houden. ook leuk de foto voorbeelden, dit helpt om een beeld te krijgen van het product. goede, correcte service. kan het met een gerust hart aanbevelen.

• Communicatie

Prima kwaliteit voor prima prijs

Als boven

Mooi product!!

Een kussen op maat besteld voor onze zitbank. Super mooi product! Echt netjes gemaakt. Levertijd 2 a 3 week.

• Communicatie

Duurde lang maar ziet er top uit.

Ziet er goed uit.

• Communicatie

Is een prima kussen, voldoet goed

Mooie staaltjes gekregen.

• Communicatie N.v.t.

Word slecht op mail verkeer gereageerd

Slechte communicatie

• Communicatie

Wat ik besteld heb, heb ik ontvangen

Alles prima in orde!

Everything was top!

Thank you!

• Communicatie

Precies op maat, nette kussens

Blij met de kussens, ze passen perfect, stevige kwaliteit, echt fijn

• Communicatie

Goede service, kwalitatief goed!

Nieuwe hoezen voor mijn loungeset besteld, materiaal komt degelijk over. Verder het ik nog een last muntje wijziging (aangepaste maat) die ze keurig hebben verwerkt (zonder extra kosten). Kortom so far so good, uiteraard kan ik (nog) niet beoordelen hoe de kussens zich over een langere periode houden.

Sehr gute Qualität, entspricht den Vorstellungen

Sehr guter Service. Ausführung genau wie vorgestellt. Lieferung im vorgegebenen Zeitplan

een goed product

• Communicatie

Heb een mooi degelijk kussen ontvangen voor op mijn klepbank. Erg blij mee!!!

ok

ok

Top Qualität, super Service

Top Qualität, super Service

• Kommunikation

Levering zoals vooropgesteld en helemaal zoals gevraagd. Prima!

• Communicatie

Gemakelijk, snel en lijkt er mooi uit

Probleem met de betaling: de eerste werkte net, dan moest ik mijn maand door alle producten selecteren weer invullen.

Immer gerne wieder

Sehr gut verarbeitet.

Alles super

Schönes Kissen

Snel en goed gemaakt

De lounge kwaliteit inhoud vind ik wel wat hard en de bestelde samples zijn nooit aangekomen.

Gewoon goed

Hele mooie kussens, passen precies. Mooie kwaliteit, netjes op maat gemaakt. Daar zullen we van de zomer veel plezier aan beleven.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG