Top service, super kussens!

Helemaal blij met onze kussens, fijne zit en goeie kwaliteit. We wilden de maten nog aan laten passen na de bestelling en dit werd super snel geregeld voor slechts een kleine meerprijs.

• Communicatie

Ik heb stalen aangevraagd maar niet ontvangen

Graag zou ik deze alsnog ontvangen. Dan kan ik in overleg over te bestellen kussens. MVg A Tegelaar

• Communicatie

Ik heb de kussen nog niet ontvangen transport heel slecht.

Vriendelijke snelle service

Makkelijk online besteld via handig bestelproces. Snelle vriendelijke service met als resultaat prachtige maatkussens! Zo top zijn als je tussendoor na het plaatsen van de bestelling ook een update zou krijgen

• Communicatie

Goede kwaliteit, maatvoering en snelle levering. Top!

Erg goed

Krijg wat ik gevraagd heb. Kwaliteit super Service is goed.

Von A bis Z alles perfekt

Super einfache Bestellung, tolle Auswahl und gute Beschreibung der unterschiedlichen Produkte. Umfassende Informationen zur Lieferung. Hat alles perfekt gepasst.

• Qualität
  • Kommunikation

Gute Stoffe, gute Qualität.

sehr positiv, Auswahl an Stoffen und Qualität sehr gut Ich kann es weiterempfehlen. Ware 3 Tage später geliefert als angekündigt

• Communicatie

Kussens van goede kwaliteit en correcte afmetingen

De bestelde kussens zijn van goede kwaliteit en mooi afgewerkt. We hebben kussens met een velours stof met een traagschuim vulling. De maatvoering komt goed overeen met de opgegeven maten. Tips voor verbetering: - Een duidelijke vermelding van een verwachtte levertijd op de website of mail ontbreekt. Uiteindelijk waren de kussens er sneller dan verwacht. - Tip voor het bevestigen van de kussens aan een muur of bankje kon ik niet vinden op de website. De ophangmethode integreren in het kussen zou helemaal mooi zijn.

Gemischte Erfahrung, Verarbeitung super, Vorinformation nicht so gut

Guten Tag Ich habe zwei sehr gut gearbeitete Kissen erhalten. Leider war mir bei der Wahl des Schaumstoffs nicht klar , wie fest er sein würde. Der Hinweis darauf wäre hilfreich gewesen. Nun habe ich Kissen deren Höhe mit dem sehr festen Schaumstoff dazu führen, dass sich die Sitzhöhe so verändert hat , dass ich leider mit den Füßen nicht mehr den Boden berühre. Daher nur zwei Sterne. Die Passform und die Verarbeitung sind jedoch hervorragend.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität
  • Kommunikation

ik bestelde een staaltje maar dit is nooit aangekomen bij mij

zie hierboven

• Communicatie N.v.t.

Goede kwaliteit en precies volgens verwachting

Mooi afgewerkt. Snelle levering. Zitcomfort zeer goed. Duidelijke beschrijving waar je op moet letten bij maten opnemen.

• Communicatie

Makkelijk en eenvoudig te bestellen

Zo op eerste oog prima loungekussen. Ook zeer fijn dat je gratis stalen kunt opvragen. Communicatie over status/voortgang bestelling kan beter en sneller. Al met al tevreden. Levering uiteindelijk ook binnen de marges qua levertijd

Keine Lieferung

Obwohl das Paket schon lange an die Post übergeben wurde und bei Hermes elektr. angekündigt ist, erfolgt keine Lieferung, Nachverfolgung ist auch nicht möglich. Von NL nach Niedersachsen, da bin ich mit dem Fahrrad schneller.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität k.A.
  • Kommunikation k.A.

Kissenbezug

Vielen Dank für die unkomplizierte Bestellung. Jeder Zeit wieder

• Communicatie

Exact op maat en heel mooi afgewerkt. Klasse

Hoewel de informatie over mijn bestelling twee maal moest worden gevraagd was het geleverde zitkussen van zeer goede kwaliteit.

• Communicatie

Best quality, fits perfect.

Na 2 weken nog steeds geen staaltjes

Geen idee wat de kwaliteit is, heb staaltjes ontvangen maar na 2 weken nog niets binnen

• Communicatie

Het is alweer een paar weken geleden dat ik besteld en betaald heb.

Maar ik heb niets ontvangen. Dit is de betaling: Details af- en bijschrijving Betaalrekening De heer J van Vulpen NL25 INGB 0002 6772 55 Naam/Omschrijving/Mededeling Naam: Onlinemaatkussens.nl by Sisow Omschrijving: 100027293 1030000490554196 100027293 IBAN: NL40INGB0654880735 Kenmerk: 18-11-2021 11:57 1030000490554196 Valutadatum: 18-11-2021 Datum donderdag 18 november 2021 Bedrag -€49,96 Tegenrekening NL40INGB0654880735 Mutatiesoort Type onbekend

• Communicatie N.v.t.

Parfait !

Travail soigné et excellente qualité

• qualité
  • livraison
  • la communication

Tolle Firma

super Qualität, schnelle Lieferung, gute Preis-Leistungsverhältnis. Vielen Dank

Schönes Kissen

Das Kissen passt perfekt. Es ist gut verarbeitet und schnell geliefert worden.

• Communicatie

Ik ben een heel tevreden klant. Oké, ze zijn niet goedkoop maar alles was perfect in orde.

correcte levering

Heeft door mijn schuld een beetje geduurd: ik had niet alle gegevens doorgegeven.

Redelijk product

Redelijk product voor die prijs, wel wat stug maar niet slecht.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG