Wow! Everything perfect

Very quick delivery to Germany, the cushion fits perfect, very nice fabric (I was unsure because one could not see it very well at the pictures), looks amazing and has a good qualitity. I would totally recommend this shop.

gemengd

Het aanvragen van een staal gaat heel makkelijk en is handig: 10 Het vragen van informatie ging redelijk makkelijk: 7 Na twee keer navragen, heb ik nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen: 0 dus (mijn keuze voor aanbevelen is dus geclausuleerd: ik zal jullie alleen aanbevelen als ik die bevestiging van mijn bestelling krijg)

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

sehr gute Qualität

Sehr Schnelle Lieferung, tolle Qualität

• Kommunikation

Mooi kussen, netjes afgeleverd.

We zijn blij met het kussen!! Makkelijk besteld, en netjes bezorgd!!

• Communicatie

Fijne snelle levering van stalen

Nuttig om stalen te kunnen bestellen. Mooie stoffen en snelle levering van stalen kosteloos. Prima prijzen voor kussen zelf maar vanwege erg hoge verzendkosten van 20€ voor een klein kussen de bestelling niet doorgezet. Daarover gemaild maar na enkele dagen nog geen reactie (decembermaand).

• Kwaliteit N.v.t.

Einfach Super

Einfach Super. Schade ist das auf der Website mit der Sendungsverfolgung Deutsch nicht zur Auswahl steht.

• Kommunikation

Snel op maat geleverd in top kwaliteit!

Ruime keuze in materiaal en kleur .

Alles bestens!

Material, Maß, Verarbeitung, Versand – alles perfekt! Gerne wieder : )

• Kommunikation

Super snel en mooie kwaliteit

Top bedrijf! De website is eenvoudig, samples kreeg ik snel opgestuurd en mijn uiteindelijke kussen ook. De kwaliteit is erg goed en het zit heerlijk.

• Communicatie N.v.t.

helemaal top!

Het is precies wat ik verwachte

• Communicatie

Mooie materialen, mooie kussens.

Online zoiets bestellen is moeilijk. Maar het pakte goed uit. De kussens zijn heel mooi.

Hele mooie kussens

Kussen op maat laten maken via een eigen rekening. Echt heel goed en precies gedaan. Meer dan tevreden

• Communicatie

Prima kussens, mooi strak uitgevoerd en in de juiste maat geleverd

Perfekt

Schnelle Lieferung der kostenlosen Musterstücke. Werde auf jedenfalls meine Kissen dort kaufen.

• Communicatie

De 6 kussens passen perfect in onze tuinstoelen in de zonnige Algarve!

Makkelijk bestellen, prima levering, mooie kwaliteit

Prima kussen

Makkelijk besteld, levertijd redelijk. De communicatie over de levering kan beter. Kussen ziet er goed uit en zit ook goed.

Alles sehr gut

Ich habe keine Beanstandungen.

Goed!

Goede communicatie, bestelling netjes en zeer netjes afgeleverd. Ziet er strak uit maar zit nog wel enorm hard hopelijk word dat beter.

Super Qualität

Ich bin sehr zufrieden und werde wieder bestellen. Hat alles gut geklappt inclusive Kommunikation auf Deutsch.

Erg duidelijk

En ook snel geleverd

Alles gut

Alles gut

Sehr zufrieden! Sehr schöne Kissen und Qualität

Ich habe Bankauflage für die Fensterkante im Büro bestellt. Reibungslose Kommunikation, gute Qualität und würde auf jeden Fall weiterempfehlen!

Kussen past precies

Habe das Kissen nach fast 1 Monat noch immer nicht erhalten

Haben 1 Monat nach Bestellung das Kissen noch immer nicht erhalten.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität k.A.

Vakwerk!

Mijn eerste bestelling ... toch nieuwsgierig wat er afgeleverd ging worden waarmee ik mijn bank een tweede leven kon gaan geven. De kussens zijn prima, goede stevige stof, keurig gestikt en precies wat ik had verwacht. Nu is de tweede bestelling geplaatst.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG