Very happy with my order. Great quality

Tolles Kissen, gute Qualität

Das Kissen ist gut verarbeitet hat eine ordentliche Qualität und wurde gut verpackt zeitnah geliefert. Gerne wieder!

• Kommunikation k.A.

Prachtige stof

Het is de tweede keer dat ik bij onlinmaatkussens.nl bestel en ben zeer tevreden. Het was mij nu alleen niet duidelijk wanneer de kussens geleverd zouden worden, stond niet op de bevestiging. Dit was wel een minpuntje. Ook na contact was de leveringstermijn niet zoals werd aangegeven. Maar dit kan een uitzondering zijn. Bovendien had ik er geen haast mee.

Sehr zuverlässig

Ich habe für meine Sitzbank in der Küche ein langes Kissen in 180x60 bestellt. Die Qualität ist hervorragend, die Farbe ist genau wie abgebildet, die Lieferzeit wurde exakt eingehalten und über alle Schritte wurde ich per E-Mail informiert. Besser kann man es nicht machen. Ach ja, der Preis ist auch unschlagbar. Das nächste Kissen werde ich bestimmt wieder hier bestellen. Herzlichen Dank

• Communicatie

Strakke stiksels zonder losse draadjes

Hele mooie kussens, mooie stof en helemaal niet zo gek qua prijs. Echter moet je wel een tijdje wachten op de levering.

we zijn zeer tevreden

ik heb al een mail geschreven naar onlinemaatkussens.nl dat we zeer tevreden zijn met de kussens en ook met de afhandeling met het personeel telefonisch .

• Communicatie

Goede service en prachtig afgewerkt kussen.

Wij zijn heel tevreden.Ons kussen was precies wat we wilden.

uitstekend

prima product.Geweldig eindelijk kussens op de maat , die je nodig hebt. uitermate tevreden

Prachtige kussens

Heel mooi afgewerkt, een aanrader

Netjes product snel geleverd

Ik beveel dit bedrijf aan

Keurige kussens

Het bestellen verliep soepel op de site. De kussens zijn snel gemaakt en geleverd en zien er top uit!!

waardeloos

25 oktober zou onze kussen komen via een koerier en binnen 3 dagen in huis, het is nu 3 november en nog niets ontvangen reden verkeert geladen, andere dag geen chaffeurs, volgende dag positief getest corona, de volgende smoes moeten ze nog verzinnen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Alles dik in orde, maten, kleur, afwerking, levering niet op aan te merken.

die was goed

de kussen die ik heb zijn goed gemaakt

perfect kussen

Gemakkelijk besteld en, in tegenstelling tot de bestelling waarbij ik had aangegeven dat ik het kussen kwam ophalen, werd het kussen keurig bij mij thuis afgeleverd.

Positief

Prima gedaan

Alles wie beschrieben

Schneller Service, gute Qualität

Schnelle Lieferung, gute Qualität

Schnelle Lieferung, gute Qualität

• Kommunikation

Mooi en conform verwachting - zacht en zit goed

Materialen zijn goed, zit ook echt lekker en ziet er strak uit.

• Communicatie

Echt super blij mee. Mooi product en netjes afgewerkt.

• Communicatie

Exacte maatvoering en goede kwaliteit

Onlinemaatkussens.nl heeft een mooie en duidelijke website. Een gemak om te bestellen, goede en mooie kussens !

Perfekt!!!

Von der Bestellung bis zur Lieferung war alles gut, problemlos und professionell. Die Kissen sind von sehr guter Qualität und ebenso verarbeitet. Wir sind sehr zufrieden!

Mooie kussens

Na de keuze van de kleur uit een gratis staal, is alles Correct en snel afgehandeld. Bedankt voor de service.

Kissenbezug

Sehr gute und nette Beratung. Die angegebenen Maße haben einwandfrei gepasst. Der Kissenbezug sitzt sehr gut. Hier werde ich gerne wieder bestellen!

Reibungsloser Ablauf

Hat alles super geklappt!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG