Gute Qualität

Die gelieferte Matratze hat ein gute Qulität.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation k.A.

Bestelling plaatsen makkelijk maar lang wachten op staaltjes

Bestellen gaat makkelijk en snel maar wacht nu een week op kleurstalen dus weet niet of dit nu helemaal goed gaat.

• Communicatie

wat ik heb besteld, heb ik niet ontvangen

Nadat ik een aantal samples had opgevraagd kreeg ik keurig een bevestiging van de bestelling en de melding dat ik via track&trace de zending kon volgen. Dat is nu 10 dagen geleden, daarna niks meer gehoord, maar nu dus wel een verzoek om beoordeling.

Mooi stevig

Fijn kussen past precies

Kleurstalen nooit ontvangen

Een week grleden kleurstalen besteld, maar nooit gekregen.

• Communicatie N.v.t.

Goede service en correcte opvolging van tekortkoming

Correcte informatie. 1 levering was niet helemaal goed. Deze is meteen gecorrigeerd

Prima ervaring met Onlinemaatkussens.nl

Het bankkussen heeft de perfecte maat,mooie velours, mooie kleur en zit prima!

• Communicatie

Great product, reliable service.

Great product, reliable service.

• Communicatie

High quality work, perfect fit.

Easy to order, delivery in reasonable time, perfect cushion.

• quality
  • Delivery
  • Communication

snelle reaktie

Stalen kwamen niet binnen met de post. snel een reaktie op mijn mail en opnieuw opgestuurd

Super service.

Prima matras kussen

Matras verhoger voor de hond, mooi stevig kussen.

• Communicatie

geleverd wat er besteld is

het besteltraject verliep vlot, het was duidelijk hoe je maatvoering moest ingeven en dit werd visueel ondersteund. Het geleverde resultaat komt hiermee overeen.

• Communicatie

Het kussen is erg goed, de communicatie onder de maat

Na het plaatsen van de bestelling online, was er geen enkele bevestiging, waardoor het onmogelijk was om vragen te stellen over de order. of om zeker te weten dat de order was ontvangen. Omdat er vooraf betaald moest worden, is dit erg opmerkelijk, en had ik eigenlijk nog nooit eerder meegemaakt. Erg jammer, omdat het product zelf prima in orde is. Toch zou ik op basis van deze non-communicatie het bedrijf niet aanraden, en misschien zelf niet ens aandurven een nieuwe order te plaatsen

super:-)

Das Kissen ist sehr schön, ich würde es jederzeit wieder kaufen.

De kussens zien er top uit

De kussens zien er top uit

Wischhof

Dit kussen is echt goed. Bedankt voor de moeite.

• Communicatie

Mooie kussens maken een nisje in de kamer knus.

Mooie kwaliteit op maat gemaakte kussens. Bij een vraag over de levering kreeg ik snel antwoord.

super handout

Top quality

• Communicatie

La taille ne correspont pas exactement

Les matériaux semblent de bonne qualité, pas de problème avec la livraison, néanmoins, la taille du coussin ne correspond pas exactement à ce qui avait été commandé. Il n'est pas assez long et un peu trop large. ça ne fait pas si joli que ça... Nous sommes déçus.

• Nous recommanderiez-vous? Non
  • qualité
  • livraison
  • la communication

Mooi product, goede service, fijne communicatie

Het duurt even, maar dan heb je ook wat!

SUPER SERVICE, SUPER SNEL en SUPER MOOI

SUPER SERVICE, SUPER SNEL en SUPER MOOI

• Communicatie

mijn ervaring met maatkussens is goed

de bestelling van de matras en bank kussens zijn perfect gemaakt

perfect

duidelijke site, de kussens waren makkelijk op maat te bestellen. Sneller geleverd dan aangegeven. En de dag dat je zouden komen had de transporteur een ongeluk gehad, dit werd meteen gemeld en dag later alsnog geleverd. Kortom super in orde!

Wow

Ik was eerst bang dat ik niets zou horen, ik had alleen een betaalbevestiging gekregen. Na 2 weken toch maar gebeld, geen gehoor. Op mijn e-mail had ik antwoord binnen 10 minuten. Door een ongeval kwam mijn bestelling 1 dag later maar wow, het ziet er geweldig uit! Hier ga ik nog veel plezier van hebben!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG