Parfait

Bonjour tout est parfait le coussin la livraison rapide c est super

duurt lang

heb 3 voor beelden gevraagd kreeg er 2 na anderhalve week. nog keer opnieuw gedaan en nog steeds niet binnen

Slecht

Ik heb kussens besteld op 80 cm breed krijg vervolgens een kussen wat deze maat niet heeft. Heb de kussen hiervoor terug gestuurd ( wat trouwens erg lang duurde door de transporteur). En krijg het zelfde kussen terug met iets vulling er uit daar door heedt kussen niet de dikte haalt wat je besteld. En nog steeds de stof niet de breedte haalt met wat we besteld hebben. Hierover gebeld en gemailt met foto's erbij. Maar we kwamen niet tot een akkoord. Ik heb geen zin meer om door te gaan met dit welles nietes verhaal.

Mooie kussens, klantvriendelijk bedrijf

Goed geholpen. De kussens zijn mooi op maat en netjes afgewerkt. Levertijd zou iets sneller mogen maar in het hoogseizoen zal het wel wat druk zijn.

• Communicatie

Ik kreeg de gevraagde staal toegezonden. Helaas was het niet de gewenste kleur. Toch prettig dat ik middels het aanvragen van een staal kan bekijken of het de juiste en gewenste stof is. Hartelijk dank hiervoor.

• Kwaliteit N.v.t.

Prachtig werk, zeer tevreden

Er ging iets mis met de communicatie over de levering, waardoor het bijna een week later kwam als ik dacht. Daarom geen 10. Maar wat een prachtig gemaakte kussens, zo strak en netjes afgewerkt. Het patroon sluit echt naadloos op elkaar aan in toch een lastige hoek. Echt mooi!

snel geholpen, goed dienstverlening

Ik heb stalen besteld om de kleuren te zien voor een mogelijk te bestellen set kussens. Super fijn dat dat zonder kosten kan en heel snel geleverd.

Bin begeistert!

Sehr nette und kompetente telefonische Beratung und dementsprechender Durchführung des Auftrages. Schnell und unkompliziert! Kissen sind toll verarbeitet! Vielen Dank!

SUPERFREUNDLICH UND KOMPETENT

SUPERFREUNDLICH

zeer slecht afgewerkt

Bij 2 van de (schuine) rug kussens zat de rits in het zicht. Ook de naden zeer slordig afgewerkt Stamp werk. Als je goedkoop wil en geen kwaliteit dan is het prima. Volgende kussens laat ik weer bij eigen leverancier maken.

• Communicatie

Aanvragen van stof-stalen werd snel beantwoord.

Snelle reactie, mooie keuze, helaas was een andere aanbieder totaal voor zelfde keuze bijna € 200,- goedkoper.

Prima gemaakt

Kussens goed gelukt

na contact prima

Op mijn bestelling ontving ik geen bevestiging. Na contact met onlinemaatkussens.nl werd dit goed geregeld. Ik ontving de bestelgegevens en een BTW nota op verzoek. De genoemde levertijd werd gehaald. Alleen jammer dat de transporteur niet leverde op de afgesproken tijd maar twee dagen later en ik daar zelf achteraan moest bellen. Dit is echter niet aan onlinemaatkussens.nl te wijten. Het kussen voldoet aan de verwachtingen en is netjes afgewerkt.

Een goede website

Op dit moment heb ik alleen nog kleuren staaltjes besteld. Deze werden snel geleverd. Mooie kleuren en waarschijnlijk bestellen we kussens voor onze loungebank. Nog even sparen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Alles perfekt von A - Z

Ich bin sehr zufrieden

Endlich eine vernünftige Bankauflage

Die Auflage ist top, super Verarbeitung, toller Sitzkomfort. Pünktliche Lieferung.

Helemaal goed ✅

In eerste instantie maakten wij zelf de fout om foute maten door te geven Maar daarna waren ze heel coulant en zijn met nieuwe kussens tot een keurige deal gekomen

Netjes gemaakt en afgeleverd

is goed

maar het kan nog beter

• Communicatie

Mein Wunsch und Auftrag wurde perfekt und sehr schön umgesetzt.

Einfache und unkomplizierte Bestellung. Hochwertige Materialien und Verarbeitung. Wir geniessen unsere neue Sitzauflage!

• Kommunikation

Man hält was man verspricht!

Trotz unvorhersehbarem Stoffwechsel (erste Stoffauswahl war nicht lieferbar) erfolgte die Lieferung sehr schnell. Das Produkt entspricht zu 100 % den Vorstellungen. Die Homepage garantiert eine genaue Nachverfolgung in welchem Stadium sich die Fertigstellung und Lieferung befindet. Man kann das Unternehmen mit ruhigem Gewissen weiter empfehlen.

• Kommunikation

Mooi gemaakte kussens en mooie kwaliteit.

Ben tevreden over de kwaliteit van de kussens. De kleur wijkt teveel af van de foto’s Ik had ze donkerder verwacht( gewild) De wacht tijd is vrij lang maar jullie zullen het wel druk hebben.

goede en prettige ervaring

Heelfijn om eerst gratis stalen thuis te ontvangen, om te kijken welke kleur het beste bij je interieur past.

Ontzettend mooi kussen!

Het kussen is ontzettend mooi en strak gemaakt! Ik heb helaas zelf de verkeerde maat besteld en ingeschat dat het schuim minder stevig was dan het in werkelijkheid is. Je kunt dit kussen gerust is een dikte van 3 a 4 cm bestellen.

Dik tevreden

Keurig binnen de levertijd geleverd, kussens zien er goed uit en kwaliteit lijkt goed. De tijd zal het leren maar tot nu toe is alles zoals beloofd.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG