Levertijd klopt niet

Het geleverde kussen is van goede kwaliteit, mooie stoffen. Echter, de levertijd van 3 weken die op de site is vermeld klopt totaal niet, ik heb 6 weken op mijn kussen moeten wachten. Ik vind dat ze dit mogen vermelden voordat je een kussen besteld. Ik kreeg pas te horen nadat ik (na de 3 weken termijn) een mail had gestuurd om te vragen waar mijn kussen bleef, dat ik nog eens 3 weken kon wachten. Vandaar de matige beoordeling.

Qualität sehr gut, Lieferzeit leider dafür sehr lange

Qualität sehr gut, Lieferzeit leider dafür sehr lange

Slecht

We hebben de kussens niet ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Mooi product, lange levertijd.

Ik ben blij met het kussen. De wachttijd was alleen erg lang en het transportbedrijf deed daar nog een schepje bovenop door niet binnen de gestelde termijn te leveren maar nog 2 dagen later. Met foutieve info over de exacte levertijd waardoor ik voor niks vrij heb moeten nemen van mijn werk.

Bin zufrieden

Bin zufrieden

Slechte communicatie

Helaas hebben we helemaal geen terugkoppeling ontvangen en zelf meten bellen over levertijden Ook na het 1e belletje geen antwoord meer ontvangen op gestelde vragen Levertijd meer dan 2 maanden!

• Communicatie

Slechte communicatie, heel lang moeten wachten

Ik heb verschrikkelijk lang moeten wachten op mijn bestelling. Uiteindelijk ruim 3 maanden. Communicatie hierover was erg slecht. Ik moest zelf mailen en dan duurde het heel lang voor ik reactie kreeg. Toen kwamen de kussens uiteindelijk en waren het de verkeerde. Oke, dit kan gebeuren maar dan wordt er eerst ook nog aangegeven: heeft u wel goed gekeken..... Deze kussens werden snel weer opgehaald maar daarna weer een paar weken moeten wachten op onze kussens. Dus al met al hele slechte service.

• Communicatie

Geen idee want er isnog niets afgeleverd

Bestellen en betalen ging gemakkelijk. Levering liet maar op zich wachten tot ik een aamaning stuurde. Daar werd vlot op gereageerd en op 30 augustus ontving ik een email van de bezorger dat mijn bestelling binnen 3 werkdagen zou worden afgeleverd. Ik heb ze nu maar eens geschreven om te vragen wanneer er iets geleverd wordt. Over de kwaliteit van de kussens kan ik nu dus nog niets zeggen maar na het vlot incasseren van mijn geld is de verdere afhandeling ver en dan ook ver beneden peil. Ik hoop nu snel iets te ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.

So schön!

Durch die Farbmuster konnten wir genau den richtigen Farbton für das Stück finden, so dass es zur bereits bestehenden Couch super passt. Lieferung war im Rahmen der angegebenen Lieferzeit, geliefert durch die Post.

Lieferung dauert zu lange

Die geworbene Lieferzeit wurde nicht angehalten. Erst auf Nachfrage wurde mir der neue Liefertermin mitgeteilt. Dieser wurde aber immerhin dann auch eingehalten.

• Communicatie

Gekozen kleur en opgegeven maten zijn perfect uitgevoerd !

Bestelling, levering en uitvoering is perfect verlopen. Thnx

• Communicatie

Die Produktionszeit war sehr viel länger als angegeben.

Die Kissen sind sehr schön verarbeitet und sehen auch qualitativ super aus. Leider ging es fast doppelt so lange bis die Kissen geliefert wurden.

• Kommunikation

Zo blij dat we onlinemaatkussens gevonden hebben, de kleur is zo mooi. De service is ook heel goed , de veranda is er compleet door veranderd . Ook een supermooie kwaliteit .

heel mooie kussens

zo is onze zelgemaakte tuinbank in eens vergelijkbaar met een gekochte set die zeker het dubbele zou kosten. heel mooi.

• Communicatie

Snelle ontvangst van de stalen, het eindproduct op tijd geleverd en van goede kwaliteit .

Keurig en op tijd

Goed en correct!

• Communicatie

Ein guter Shop mit etwas Verbesseungspotential in der Kommunikation.

Die Kommunikation über die deutsche Telefonnummer war nicht sehr freundlich. Die Hermeslieferinformation wiedersprüchlich. Die Qualität der Ware ist sehr gut und passt perfekt. Die Lieferungszeit war wie auf der Webseite angeben, entgegen der längeren Lieferzeit durch die Telefonauskunft. Ich empfehle den Shop auf jedenfall weiter.

einfacher Bestellvorgang

Gute Qualität und genau auf Maß genäht

Alles gut

Sind sehr zufrieden

• Kommunikation

Mooie kussen, goed afgewerkt.

Prima kussens conform opdracht geleverd.

Super genäht

Die Kissen sind Perfect genäht. Ganz tolle Arbeit

• Kommunikation

Top kwaliteit en super geregeld

Een heel goede ervaring. Ik had kussens besteld maar later moest dit toch een andere maat worden en aangevuld worden met andere kussens. Allemaal heel goed en snel geregeld. De communicatie met de verkoop was soepel, vriendelijk en snel. Het versturen is ook goed gegaan en bij aankomst bleek de kwaliteit boven verwachting. Ik had gehoopt op nette kussens maar ben echt blij verrast met deze mooi afgewerkte en goede kussens. SUPER!

• Communicatie

Mijn kussens zien er netjes en strak uit, zoals ik verwachtte.

Ik heb eerst proeflapjes voor de juiste kleur opgevraagd, wat de keus vergemakkelijkte. En de maten en keuze van vulling was allemaal prima in te vullen. Levertijd was 6 weken, maar het zit comfortabel en ik ben er blij mee.

Wir sind super zufrieden

Alles lief nach unseren Vorstellungen. Die Ware passt genau und hat eine super Qualität

• Kommunikation

Goede kwaliteit en top service.

Overzichtelijke website. Makkelijk zelf de maten in te vullen met duidelijke uitleg over stoffen en vulling.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG