Makkelijke website, goede communicatie geweldige track & trace

Qua prijs en gemak van de website vs andere websites, zeker beter dan de concurrentie. Ik kreeg in de eerste instantie geen bevestiging van de bestelling, maar na hierover te hebben gemaild kreeg ik deze gelijk. Daarna was de communicatie mbt de levering zeer duidelijk en secuur. En als kers op de taart, de geweldige T&T waarbij je de route van de chauffeur kunt volgen en letterlijk de deur al kunt opendoen bij het aan rijden van de chauffeur. Om vervolgens een lachende chauffeur te zien die eveneens blij is met de T&T omdat hij met open armen wordt ontvangen. Echt super!!! De kwaliteit van het product bij ontvangst is zeer goed. De tijd zal het leren of het ook goed blijft. Kwaliteit ziet er in ieder geval heel goed uit en zit comfort is ook goed.

Zeer tevreden.

Tweede keer kussens besteld en twee maal zeer tevreden. Goede service en snelle reactie op een mail met vragen.

• Communicatie

Prima kussens, goed materiaal. Kleur lichter dan gedacht

Ik had verwacht dat de stof veel donkerder zou zijn. ( cobalt green ). Niet erg, maar even wennen. Verder is het maatwerkt uitstekend.

Kwaliteit

Zéér handige tool, gebruiksvriendelijk. De kleur valt lichter uit, maar dit vormt geen probleem. Het was lang wachten, daarom zou een tussentijdse communicatie, opvolging fijn zijn.

zeer goed

alles past perfect

• Communicatie

Ons kussen is geweldig mooi.

Duidelijke website met veel keuze.Mooi afgewerkt kussen waar mijn kleindochter veel van zal kunnen genieten op de bank aan haar slaapkamerraam. Het word ook proper en op tijd geleverd.We raden het bedrijf aan iedereen dan ook aan.

Super mooi

Gemakkelijk te bestellen met een duidelijke site. Meevaller dat ik had aangegeven het kussen zelf te komen ophalen en toch werd het kussen thuis afgeleverd.

• Communicatie

Overzichtelijk, snel en kwalitatief zeer goed.

Een overzichtelijke site met een makkelijk bestelproces. De bestelling werd geleverd binnen de termijn en over de bezorgdatum werd ik keurig ingelicht. Bovendien werkt de link om de bezorger live te volgen uitstekend.

BLIJ MEE

Duidelijke website - goede communicatie - snelle antwoord op mail. Buitenkussen op maat was helemaal de juiste vorm, maat en materiaal

Perfekt!

Von der Zusendung der Stoffmuster bis zur Fertigung und Zusendung hat alles perfekt und schnell geklappt. Gerne wieder. Vielen Dank!

gute qualität

die lieferzeit dauerte länger als angegeben, ein hinweis auf verzögerung wäre nett gewesen. nach telefonischem nachfragen wurde schnell geliefert. matratze ist gut verarbeitet.

Slechte ervaring

Er is nog niets geleverd Kreeg een email van de vervoerder wanneer hij langs zou komen, verleden week vrijdag kwam op de afgesproken tijd niet opdagen gebeld wanneer hij dan wel komt ,maandag zou hij dan komen,weer niet ,weer nieuwe afspraak nu dinsdag, ben benieuwd, maar ik verwacht weer niet,als er deze week niets komt ,stuur ik een aangetekende brief waarmee ik nog 2 weken de tijd geeft om te leveren en dan annuleer ik de bestelling Hoogachtend M Schimmel

Prima kussens, levering

Het bestellen van de kussens is gebruiksvriendelijk: kan eigenlijk niet fout gaan! Levertijd is wat lang, maar dat mag de pret niet drukken! Verder helemaal blij met de kussens!

• Communicatie

Gemakkelijk en eenvoudig via de website bestellen

Positieve en keurig is mijn bestelling afgehandeld. Een aanrader.

• Communicatie

Goede site en super communicatie

Al 2 x eerder besteld. Goede kwaliteit kussens en het bestellen is erg handig, zelf samenstellen! En als er iets niet duidelijk is wordt je netjes geholpen via de mail.

Sehr netter Service

Die Herstellung hat aufgrund der Pandemie etwas länger gedauert. Der Versand hat nicht so gut geklappt. PostNL arbeitet mit Hermes zusammen und Hermes ist unzuverlässig. Die Mitarbeiter von Onlinemaatkussens sind total nett und verbindlich. Vielen Dank dafür. Die Kissen sind toll, habe sie jetzt 3 Tage in Gebrauch. Das große Sitzkissen könnte etwas fester sein. Im Vergleich zu den Rückenkissen ist es zu weich, es müsste andersherum sein. Ansonsten bin ich sehr zufrieden!

Excellents produits

Commande facile, produits de qualité. Délai de fabrication un peu long -- mais c'est du sur-mesure. Très bonne appréciation globale.

• qualité
  • livraison
  • la communication

Kissen für Fensterbank

Wir sind sehr zufrieden tolle Qualität !

Goede meedenker!

Mijn ervaring is als volgt: Ik zat in tweestrijd want ik moest een orgelbank-zitkussen hebben. En nu kon ik een kantklare kopen voor mijn orgel, en de volgende dag al in huis hebben. dus heb ik daar maar voor gekozen. Het is een lederen kussen wat wel iets duurder is geworden dan bij u. Maar ik vond de service c.q. uitleg van uw bedrijf klasse!

• levering N.v.t.

Snelle goede service

Heel fijn!

All was perfekt

Good quality, fast deliver, all is fine

Weet ik nog niet

Ik heb me kussens nog niet ontvangen.

• levering N.v.t.

Slecht!

Ik heb nog stééds niets geleverd gekregen!!

Super Stoff und tolle Verarbeitung

Perfekt! Wir sind sehr zufrieden!

• Kommunikation

Die Polster entsprechen genau meiner Vorstellung und sind von sehr guter Qualität.

Die Bestellung der Polster war Dank der guten Beschreibung und den praktischen Tipps auf der Homepage problemlos. Auch eine kleine nachträgliche Veränderung konnte schnell aufgenommen werden. Leider war die Lieferung nicht ganz problemlos. Die Ware wurde trotz Terminzusage eine Woche früher geliefert. Wir waren zu diesem Zeitpunkt in Urlaub. Deshalb hier nur 3 Sterne.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG