Lovely cushions

Took a bit longer due to summer holidays but very happy with the result.

Tevreden!

Na het ontvangen van de staaltjes, hele fijne tips gehad op welke soort uitvoering kussen nu het beste was voor onze situatie. De kussens waren van de week bezorgd en ontzettend blij met het resultaat.

Perfect!

Duidelijke website. Keurige aflevertijd. Vlotte bezorging.

Alles goed geregeld

• Communicatie

Sind Sie wahnsinnig? Ich warte immer noch auf meine Bestellung. Jetzt ist der Sommer vorbei und ich habe meine Polster noch immer nicht!

Alles Bestens

Qualität und Optik sind genau nach unseren Vorstellungen - guter Sitzkomfort -Aufpreis hierfür lohnt sich. Lediglich bei der Lieferung etwas Punktabzug aber das Warten hat sich gelohnt.

• Communicatie

Goed, maar een veel te lange levertijd

De levertijd klopt niet met wat er beloofd is en er wordt ook niet over gecommuniceerd. Verwachtingsmanagement is zeer belangrijk, juist ook bij deze maatwerk zaken. En zeker ook na het voldoen van 100% procent vd kosten.

schrik

Ik schrik ........ik dacht dat ik een rechthoekig kussen had besteld. Komen ze in een driehoek. Help.

Niet bereikbaar

Hallo, wir haben mehrfach versucht Sie telefonisch zu erreichen. Leider erfolglos. Wir hatten mehrere Fragen. Wir hatten unter der deutschen und der niederländischen Nummer angerufen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Super Service, guter Kontakt

Ich habe die Polster bestellt (eigentlich eine Lieferzeit von 20-30 Tagen). Da wohl viele Aufträge eingingen, habe sie mir geschrieben, dass es 3 Wochen länger dauern wird. Da habe ich geschrieben ob es denn trotzdem nicht möglich wäre eine Woche früher zu liefern, also mit nur 2 Wochen Verspätung, da ich die Polster benötige. Da sind die Hersteller tatsächlich drauf eingegangen und ich konnte meine Gartenparty mit den Polstern feiern. Die Qualität ist super, Bezug wie auch der Schaumstoff. Da ich die Polster noch nicht lange habe, kann ich über die Langlebigkeit noch nichts sagen.

Goed maar traag

Op een gegeven moment dacht ik dat ik bedrogen was en het kussen nooit ging zien. Eind goed al goed. Het kussen is wel goed op maat gemaakt

Wir sind sehr zufrieden.

Von der Online-Seite bis zur Lieferung hat alles gut geklappt. Danke

Voor herhaling vatbaar.

Tevreden met het resultaat.

• Communicatie

Snelle levering van de stalen stof!

Kwaliteit

Duurde even voordat de kussens binnen kwamen door covid. Maar prima hoge kwaliteit kussens.

• Communicatie

Wij zijn heel tevreden met onze bestelling van de zitbankkussens. Ze zijn van heel goede kwaliteit. Wij zullen in de toekomst terug bij deze leverancier bestellen!

• Communicatie

Geleverde hoezen zien er prima uit en zeer naar tevredenheid. Van te voren was al aangegeven dat de levertijd tussen 20 en 30 dagen was. Dit werd een paar dagen later, misschien goed om daar tussentijds over te communiceren, want wij kregen nu pas reactie nadat wij een mail gestuurd hadden met de vraag wat de status was. Maar waar het uiteindelijk omging ziet er keurig uit.

• Communicatie

Kissen passen super, sehr schön

hat zwar ganz schön lange gedauert, wie angekündigt, aber das Warten hat sich gelohnt, die Kissen sind prima

• Kommunikation

Lange levertijd en kleur komt totaal niet overeen

Een levertijd van 20-30 werkdagen vind ik al erg ruim maar uiteindelijk 2 maanden moeten wachten op het product zonder daarover geïnformeerd te worden tussentijds vind ik niet kunnen. Als het kussen dan binnenkomt en ook de kleur niet naar verwachting is ben ik erg teleurgesteld. Ik weet dat de kleur van een website afwijkt van het echt maar dit verschil vind ik erg groot. Het materiaal en de stevigheid van het product vind ik wel goed. Helaas gaan we het kussen niet gebruiken omdat het qua kleur niet past in ons interieur.

sehr lange Lieferzeit, nicht Kundenorientiert

bei der ersten Lieferung waren auf einigen Kissen im Sichtbereich Labels mitgenäht, welche nicht bestellt wurden und auch nirgendes als Info bei einer Bestellung aufscheinen, nach langwieriger Reklamation eine Kostenreduktion für die 2te Lieferung erhalten. Leider auch bei der 2ten Lieferung bei 2 von 3 Kissen wieder diese blöden Labels drauf, obwohl ich extra darauf hingewiesen habe, das ich diese nicht benötige, da wieder voll im Sichtbereich und natürlich wieder eine extrem lange Lieferzeit. Aktuell gibt es noch keine positive Lösung, wie zum Beispiel einer Rückerstattung eines Teiles des Kaufpreises wegen der Labels. Ich bin höchst unzufrieden wie hier mit Kunden umgegangen wird!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation

Goed product en nóg betere service.

Het bestelde bankkussen (extra grote maat) was precies zoals beschreven en zoals ik gehoopt had dat het was. De service was erg vriendelijk en professioneel. Er werd direct gereageerd op mijn mail wanneer het kussen geleverd werd; ook toen wij de transportdienst gemist hadden en niet bekend was wanneer deze dienst nogmaals langs zou komen. Er werd direct met de bezorgdienst contact opgenomen en vrij snel werd het kussen bezorgd.

Goed en vakkundig geholpen

Zeker aan te bevelen

Traag

Vertraging van 4 weken en geen communicatie over de vertraging, kussens waren goed

Mooie kussens, goede kwaliteit

De website navigeert makkelijk waardoor je eenvoudig je nieuwe kussens samenstelt. Het enige wat lastig was, was de stoffen uitzoeken. Verder prima kwaliteit/prijs verhouding, aanrader! Levertijd was langer maar wij hebben ook in het hoog seizoen een bestelling geplaatst. De levering bij ons was lastig, de link werkte niet goed waardoor we pas p de dag zelf te horen kregen dat de kussens werden geleverd. Toevallig konden we het anders oplossen, was anders wel vervelend geweest voor ons/bezorgbedrijf.

Komen afspraken goed na

Komen afspraken goed na