Goede kwaliteit, maar prijzig. Levertijd was ruim langer dan op de website vermeld, maar na contact opgenomen te hebben, werd er alsnog snel geleverd. Wordt snel en correct op mail gereageerd.

• Communicatie

Mooie kussens, bezorging wat minder

De kussens zijn mooi, helaas was er één pakket niet bezorgd. De communicatie hieromtrent was teleurstellend. Uitendelijk zelf de transporteur moeten bellen om na te gaan waar het pakket was en wanneer wij het konden verwachten.

• Communicatie

Correcte orderafhandeling, binnen afgesproken levertijd, prima eindproduct.t

Zie boven

Super !

Alles bestens geklappt

goed product geleverd

Ik ben tevreden met het geleverde kussen. Voelt als goede kwaliteit, kleur is zoals verwacht. Was beetje teleurgesteld over lange levertijd.

Lieferung nach Deutschlamd

Habe bereits zum 2ten mal bestellt und wieder top zufrieden!! Immer wieder gerne. Versand nach Deutschland dauert natürlich erwas länger, aber es lohnt sich.

• Communicatie

Mooi kussen en goede afwerking

Het kussen heeft de juiste maat, de afwerking is mooi, snelle reactie op vragen, het maatkussen ziet er mooi uit.

goed,lange levertijd

goed, maar lange levertijd

• Communicatie

Goede kwaliteit en redelijk snelle levering

Mooie producten en veel keuze! Levering niet zo snel als op de site gezegd wordt maar wel acceptabel. Je krijgt er een mooi product voor terug.

• Communicatie

Goed en snel contact via mail

Netjes gemaakt, enige min puntje lange levertijd.

Late levering, 0.0 communicatie, niet klantgericht

Levertijd was 20-30 dagen, maar na ruim een maand nog niets gehoord. Dus ik heb zelf maar gemaild. Ze hadden leverproblemen wat betreft het schuim, kan gebeuren en daar heb ik begrip voor. Weer bijna een maand later nog steeds niets gehoord, ook geen update of iets dergelijks. Dus ik heb zelf maar weer contact gezocht. Ze hoopten spoedig een keer te kunnen leveren, geen excuses voor het ongemak etcetera. Toen ik ze kritisch aansprak op het feit dat ze niets communiceren richting de klant kreeg ik geen enkele reactie meer. Uiteindelijk via de telefoon op mijn strepen gaan staan en toen had ik het de volgende dag in huis… De geleverde maatkussens zijn overigens wel prima.

• Communicatie

Redelijk makkelijk te bestellen Alleen leveren wat later ivm drukte. Maar het kussen is helemaal wat we hoopte

• Communicatie

Prima kussens, slechte communicatie en lange levertijd

De kussens zijn prima. De levertijd was erg lang en niet conform de afspraak. Communicatie was matig en over de vertraging werd niet gecommuniceerd.

• Communicatie

Goede communicatie en service, zeer tevreden

Omdat ik een stof moest uitzoeken bij een al bestaande set heb ik meerdere keren stofstalen opgevraagd en die had ik steeds snel in huis. Uiteindelijk besteld en de kussen is prima op de door onlinemaatkussens.nl opgegeven levertijd geleverd.

Keine Lieferung erhalten!!

Keine Antwort und keine Lieferung erhalten!! Am 13.07.2021 bestellt. Betrag: 182,04 € sind leider weg. Bestellung #200016738

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation

Prima maar te lang moeten wachten

Prima kussens , alleen veel te lange levertijden.

Erg mooie kussens!

Altijd spannend om maatwerk online te bestellen, maar het heeft gelukkig goed uitgepakt. Kussens zijn erg mooi, heel blij mee. Minpuntje is dat de kussens veel later bezorgd werden dan dat de website vermeld en dat hier verder geen communicatie over was.

• Communicatie

Ik zal hier geen bestelling meer plaatsen

Begin juni een bestelling geplaatst en in plaats van max 20 dagen hebben wij 70 dagen moeten wachten! (zomer is bijna voorbij). De kwaliteit valt me tegen in relatie tot het bedrag wat we moesten betalen.

• Communicatie

kussens top, mooi afgewerkt, levertijd lang

Kwaliteit is goed, echt mooi afgewerkt. Levertijd lang.

Goede kwaliteit kussens

Ondanks de (aangegeven) langere levertijd zeer tevreden over de kussens en de dienstverlening.

Sehr zufrieden!

Es war einfach die Bestellung aufzugeben. Nach der angegebenen Bearbeitungszeit wurden die sehr schönen Sitzkissen geliefert. Die Verarbeitung ist super und ich bin sehr zufrieden.

Super schöne Kissen

Die Kissen passen perfekt und sind sehr gut verarbeitet. Wir sind wirklich begeistert

• Communicatie

Goede site maar kwaliteit een beetje een teleurstelling

Was een beetje teleurgesteld van de stof en de kleur, voor de prijs die ik betaald heb .

Sehr gute Ware

Sehr guter Onlineshop und Bestellprozess. Sehr gute Kommunikation. Sehr freundlich.

• Kommunikation

Goede kussen, slecht lever proces

Kussens besteld voor onze eigen gebouwde steigerhouten bank. Bestelling is eenvoudig en liep voorspoedig. Levertijd staat op 20 werkdagen, toen ik na 25 dagen nog niks gehoord had maar eens een mail gedaan. Kreeg toen het bericht dat er vertraging was met excuses dat ze dit niet gecommuniceerd hadden. Uiteindelijk een mail dat mijn bestelling verzonden wordt en de transporteur contact opneemt om de aflevering te plannen. Ook netjes een mail ontvangen van de transporteur dat de bestelling binnen 3 werkdagen geleverd zou worden. Een week later nog niks ontvangen, en dus maar weer een mailtje gestuurd naar onlinemaatkussens.nl en de transporteur. Na een dag een reactie dat de bestelling diezelfde dag nog geleverd zou worden. Tevens diezelfde dag een track en trace ontvangen waarop het verkeerde adres stond (op de order bevestiging stond wel het juiste adres). Dus de transporteur gebeld om het adres aan te passen en te overleggen over het aflever tijdstip aangezien we beide werken en we niet vooraf gebeld zijn zoals wel beloofd was door onlinemaatkussens.nl. Transporteur was weinig meedenkend. De kussen worden vandaag geleverd en als u er niet bent zetten we het wel voor de deur neer. Kussens uiteindelijk ontvang en zien er goed uit en passen mooi. Over de kwaliteit kunnen we nog niks zeggen maar verwacht dat dat wel goed zit. Kortom als je mooie kussens wilt zeker een aanrader, maar je moet wel engelen geduld hebben en zelf achter je bestelling aan blijven zitten.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG