Super Qualität, leider etwas lange Lieferzeit

Die Qualität der Ware und auch des Materials ist Top! Leider wurde die auf der Homepage angegebene Lieferzeit bei weitem Überschritten - allerdings wurde uns auf Nachfrage ein Liefertermin genannt und dieser auch eingehalten! Nichts desto trotz hat sich das Warten gelohnt, ein wirklich gutes Produkt!

Teleurgesteld

Voldeed niet

Alles naar wens geleverd

Goede kwaliteit

Perfect!

Alles is perfect verlopen! Van bestelling van stalen tot het eindresultaat!

Gut gemacht!

Ihr Sitzkissen ist gut erhalten bei mir angekommen. Vielen Dank für das perfekte Kissen, es hat zwar etwas länger gedauert, aber es ist sehr schön. Mit freundlichen Grüßen Holger

• Communicatie

Lovely work and good quality

Thanks a lot! Waited longer than expected but it was worth the wait! Cushions look and feel just perfect on my kitchen bench!

Excellent

Je suis réellement très satisfaite de ma commande, mes coussins sont parfaits ! J'ai commandé sur le site car je n'ai trouvé nulle part ailleurs les coussins à bonne taille pour remplacer ceux que j'avais. La taille de mes coussins est si spéciale, que j'avais des craintes mais ils sont absolument formés comme je le souhaitais. Aussi contacts très sympathiques lors des divers messages échangés. Ik ben echt zeer tevreden, De kussens hebben de juiste maat, het is perfect!

• qualité
  • livraison
  • la communication

Top kwaliteit

Mooie kussen voor onze bank besteld. Heel erg blij mee. Wel jammer dat het erg lang duurt.

• Communicatie

Great product, delivery took quite long

Good quality and comfortable cushions. Order took more than two months to fulfill unfortunately.

Effectief en betrouwbaar

Zitkussens voor in de tuin besteld met ongelijke boeken. Levertijd was ca 7 weken, echter het resultaat is zoals gewenst! Reageren adequaat op vragen per mail, dit geeft vertrouwen.

• Communicatie

Goed geholpen en de service is goed.

Goed geholpen en de service is goed.

• Communicatie

Goede kwaliteit en net en degelijk afgewerkt

Zeer net kussen, degelijk stof en van goede kwaliteit afwerking. Jammer dat de kleur niet is wat we gedacht hadden. Op de bestelsite was de kleur donker antracietkleurig en dat was ook dus gewenst. In de praktijk lijt er een groene scheem in te zitten en totaal niet antraciet. Helaas hebben wij geen staal laten komen vooraf. Ondanks dat is antraciet donker en niet licht en groenige tint erin. N.b. verder is er een lange levertijd. dat zou watt sneller mogen maar het was wel al vooraf bekend.

Super Zufrieden

Ich habe endlich die Kissen bekommen die ich mir gewünscht Hatte. Die Maße perfekt, Farbe und Qualität super.

• Kommunikation

prima, maar erg late levering

Het kussen dat geleverd is, is prima. Het duurde echter veel langer dan de afgesproken levertijd. Ik heb daar achteraan moeten mailen om het kussen geleverd te krijgen.

• Communicatie

Goede kwaliteit, wel lange levertijd

Via website handig te bestellen.

• Communicatie

Kussens zien er goed stevig uit, prima kwaliteit

De kussens zijn goed gemaakt en stevig. Afwerking is ook goed. alleen de berichtgeving over de levering is laat. Om 23.00 uur een ailtje gekregen dat er de volgende dag om 13.00 geleverd wordt is te laat. Dan kan ik niks meer regelen aangezien ik ook gewoon werk.

• Communicatie

Jammer dat het zo lang duurde, anders was het een 19 geweest!

Heel fijn geholpen toen we een vraag hadden over de vorige levering.

tolle Ware - freundlicher Kontakt - manchmal zähfließend

Die Ware kam später, als dies auf der HP angekündigt wurde. Auf ein gutes Produkt wartet man auch gerne etwas länger - ok. Der Mix zwischen holländisch und deutsch verwirrt. Es wäre deutlich einfacher, wenn die Seite nicht nur übersetzt, sondern etwas bessere Erklärungen aufweisen würde. Das Handling war für mich manchmal etwas umständlich. Der Versand der Stoffmuster erfolgte meines Erachtens von zweierlei Stellen - hier hätte man Porto und Versandwege sparen können. Auf meinen Hinweis reagierte man mit doppelter Lieferung. Das war nicht mein Ansinnen. Intern sollte man hier die Logistik überdenken und für die Kunden im Ausland den Gesamtablauf optimieren. Die Kissen waren "megadick" - es lassen sich aber problemlos Flocken entnehmen. Besser als umgekehrt. So, jetzt soll ich holländische Fragen beantworten - mhhhhh - hoffe, das klappt. Was heißt denn: "Aanbevelen?"

Zit prima!

Levering duurde wat langer, maar werd keurig geholpen als ik vroeg wanneer de kussens zouden komen. En belangrijkste, zien er keurig uit en zitten lekker.

Mooie materialen, mooie kussens

Voldoet aan verwachting, zo op t eerste gezicht goede prijs-kwaliteitverhouding. Helaas bij 1 kussen rits aan voorzijde geplaatst waardoor die in zicht is, maar misschien is het (vorm) kussen wel verkeerd om in hoes geplaatst. (Dit gaan we nog proberen te draaien, maar hij gaat lastig uit hoes…)

Mooie kussens!

Langere levertijd dan website benoemd, maar prima kussens! Mooie kwaliteit!

Past perfect

Het was een gok, zou het zo zijn als afgesproken? Het was prima! Precies de rare maten die wij nodig hebben. Zeker een aanrader

Kissen wie bestellt, leider sehr lange Lieferzeit

Kissen wie bestellt, leider sehr lange Lieferzeit

Tijdige levering

Tijdige levering

• Communicatie

Mooie stof en precies op maat

We zijn heel tevreden met de kussens, ze zitten lekker, stevige stof, hele mooie kleur en ze passen perfect. Enige minpuntje is de enorm lange levertijd geweest.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG