Viel zu hart die Sitzkissen und Farbe anders

Leider habe ich 2 Sitzkissen bestellt.. Lange Lieferzeit und nun kann ich die Kissen nicht verwenden. Sind viel zu hart zum sitzen und die Farbe ist ganz anders. Rechnung # 200013506 zur Bestelllung # 200016081

Mooi prijs en kwaliteit garantie

Mooi prijs en kwaliteit garantie

• Communicatie

Goed product, maar lange levertijd

Na mijn bestelling een vermoedelijke levertijd gekregen. Die werd niet gehaald. Ik heb zelf gebeld over de leveringsdatum. Als bedrijf zou je hier beter over moeten communiceren. Communicatie van de transporteur was uitstekend. Geleverde kussens zijn van goede kwaliteit.

Mooie nette kussens

• Communicatie

Kussen keurig en prima wel lang wachten

Hebben bijna tot einde zomer op de kussens moeten wachten, maar ze zijn wel keurig en passen perfect.

Alles gut. Gerne wieder.

4 Kissen wurden nach Schablone maßgeschneidert geliefert. Aussehen und Qualität entsprechen unseren Vorstellungen.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Prachtige kussens, het wachten waard!

Makkelijk te bestellen en een snelle reactie van de klantenservice toen ik me afvroeg wanneer ze zouden klaar zijn.. alleen maar een positieve ervaring en ik ben ontzettend blij met de kwaliteit van de lounge kussens!!

Prima.

Heb eerst wat stofstaaltjes besteld en als ik een keuze heb gemaakt ga ik zeker bestellen. Kwaliteit ziet er in ieder geval heel goed uit.

Musterbestellung

Sehr schnelle Lieferung! Vielen Dank dafür!

Goede adviezen

Er wordt goed meegedacht en goed geadviseerd.

Mooi product

De prijs en kwaliteitverhouding zijn top. Super mooi kussen en kwalitatief goed. Enige opmerking is de lange levertijd. Er wordt 8 tot weken vermeld maar is eerder 12 tot 14 weken

Super goede service

Goede kwaliteit goede service ben zeer tevreden

Tolle Kundenbetreuung, und sehr gutes Produkt

Ich war sehr zufrieden und kann diese Firma wirklich empfehlen.

Tres belle qualité d'exécution

Excellente qualité de fabrication, conforme à la commande et aux échantillons

Goede service van Onlinemaatkussens

Wij hadden bij een van de kussen dat een stukje was losgelaten. Dus goed en snel opgelost door Onlinemaatkussens.

• Communicatie

We hebben nog steeds niets ontvangen!!!

Geen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Super Produkt, Lieferzeit etwas zu lange

Wir haben hier zum zweiten mal bestellt und sind mit der Qualität sehr zufrieden. Das Preis/Leistungsverhältnis ist im Vergleich zu anderen Anbietern nach unsere Ansicht gut. Leider war bei der zweiten Bestellung die Zeit von der Bestellung bis zur Lieferung bedeutend länger als angegeben.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Goede service!

Per ongeluk verkeerde kussens besteld. Niet de schuld van de verkoper maar gewoon zelf verkeerd gekeken. Toch korting gekregen bij het bestellen van nieuwe kussens! Blij met deze service :) Wel jammer van de erg lange levertijd en dat er bijv niet werd gecommuniceerd als het langer duurde dan verwacht.

Sehr zufrieden!

Zuverlässig, gute Kommunikation, ordentliche Verarbeitung, sichere Verpackung (kein Schmutz), schöne Farbe des Bezugsstoffes, genaue Maße! Ich bin voll zufrieden mit meinen Matratzen (für einen Minicamper). Die Bearbeitung dauert zwar seine Zeit (ca.6 Wochen), aber am Ende hat sich das Warten sehr gelohnt! Super :)

Mooie kwaliteit kussens!!

Wachttijd is wat langer maar wel zoals toegezegd. Klantvriendelijk

Bestelling niet ontvangen.

Ik heb mails gekregen van jullie over de bestelling en het beoordelen daarvan. Echter heb ik nog steeds geen bestelling binnen... Klopt dit?

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Net maatwerk,alleen jammer van de lange wachttijd .

Ik ben tevreden over de kussen zien er goed uit .Alleen was het jammer dat door de drukte een lange levertijd was.

Kwaliteit goed levertijd waardeloos

Kussens zitten perfect en kwaliteit is uitstekend Communicatie van levering is teleurstellend. Op site staat 20/30 werkdagen. Na 30 werkdagen zelf contact opgenomen omdat we niets hoorde vanuit jullie. Uiteindelijk naar 41 werkdagen geleverd.

• Communicatie

Prachtige kussens, maar levertijd duurt lang!

Echt heel tevreden over de 6 bestelde plof kussens! Alleen duurde het 2 maanden voor ze geleverd konden worden. Prachtige stevige stof en netjes gemaakt.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG