Prachtig maar erg lange levertijd

Mooie kussens gemakkelijk On line te bestellen op maat. Het resultaat is erg mooi al duurde het 10 weken voordat ze er waren.

Super Klasse!

Super Service. Gerne wieder

• Communicatie

Ontzettend lange levertijd, maar kwalitatief goede kussens..

Op de website stond een levertijd van 21 dagen, dit werd ruim twee maanden waarbij er na een maand een berichtje kwam dat het iets langer kon gaan duren. Iets meer klanten informeren zou een stuk beter zijn. Ik heb hierover een vraag gesteld en hier werd binnen een dag antwoord op gegeven dus dat is goed. De kwaliteit van de kussens was het wachten zeker waard. Deze worden netjes verpakt geleverd en zijn goed qua zitcomfort en afwerking.

• Communicatie

Fijne site om tuinkussens te bestellen

Fijne ervaring veel keus en mooi stof en afwerking. Wij zijn zeer tevreden en zeker een aanrader. Zou de volgende keer weer hier bestellen.

Excellent service en ligne

Nous vous avons découvert sur internet lors d'une recherche pour remplacer nos coussins de jardin usés! Nous habitons la suisse romande et n'avons pas obtenu de satisfaction pour remplacer ces coussins! Avec un peu d'appréhension nous avons rempli votre questionnaire (très bien présenté et très explicite) pour commander nos coussins. Nous avons également eu un peu de souci pour faire parvenir ces coussins depuis la Hollande jusqu'en Suisse! Mais voila ils sont arrivés et nous les avons placés sur nos meubles de jardin et ils vont à merveille. Ils sont magnifiques nous sommes très satisfaits

• qualité
  • livraison
  • la communication

Mooie kussens, maar communicatie kan beter.

De kussens zijn mooi en fijn om op te zitten. De kussens werden alleen te laat geleverd en dit werd pas gemeld nadat wij, contact met hen opnamen. Het was netter geweest als zij contact met ons hadden opgenomen.

Voordeel van de twijfel

Mijn e-mailadres werkte niet in hun systeem. Dus ik kreeg geen bestelbevestiging. Geprobeerd in te loggen met e-mailadres, maar dat wilde niet lukken want mijn account moest eerst geactiveerd worden. Maar de activatie mail kwam niet binnen want mijn e-mailadres werkte niet. Daarom gebeld. De medewerkster die ik aan de lijn kreeg was heel vriendelijk en behulpzaam en heeft via hun backoffice systeem mijn account geactiveerd. Toen kon ik inloggen, maar ik had nog steeds geen bestelbevestiging. Daarom mijn e-mailadres gewijzigd. Een handmatige herverzending van de medewerkster kreeg ik netjes binnen. Daarna 30 werkdagen gewacht en had ik nog steeds geen update van mijn bestelling ontvangen. Dus wederom gebeld. Ja, het was druk en daarom waren er wat vertragingen maar als het goed was had ik daar een e-mail over ontvangen. Niet dus. Ze wist me te vertellen dat het nog 2 weken zou duren. En inderdaad na in totaal 40 werkdagen kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling gereed was voor verzending en dat ik het binnen 3 werkdagen kon verwachten. Na 3 werkdagen contact opgenomen met verzendbedrijf en die hadden het druk en hadden verschillende chauffeurs die positief getest waren op Corona, maar morgen zou het bezorgd worden. Helaas dat werd nog 2 dagen later... Toen waren de kussens er. Deze zien er prima uit, precies wat ik besteld had en ze zitten zeer comfortabel.

Hat alles gut geklappt.

Tolle Kissen, geliefert wie bestellt. Die Mails waren auf niederländisch, habe aber soweit alles verstanden.

communicatie is zeer slecht

telefonisch niet bereikbaar, levertijden veel langer dan vermeld op de website.

• Communicatie

Goed afgewerkte kussens, zien er mooi uit

Er was wat vertraging in de levering van de kussens, klant hierover op de hoogte stellen zou wel prettig zijn. Verder prima service

• Communicatie

Ziet er goed uit netjes geleverd

Geweldig zitkussen

Ik was in staat om de juiste stof te kiezen op basis van kleine stofstalen. De vulling van het schuimkussen is erg goed - comfortabel om op te zitten. Super service - super product!

• Communicatie

Na langer wachten mooie kussens…

In verband met Corona zat er langere levertijd op het schuimrubber, oftewel de vulling van de kussens. Na een mailtje vanuit mij kreeg ik snel reactie met de verwachte levertijd. Deze klopte prima. De uiteindelijke kleur van de kussens was iets lichter dan ik verwacht had, maar ze staan mooi op onze picknicktafel.

• Communicatie

Helaas geen reactie ontvangen op de vraag voor een offerte

Netjes de kleurstalen die ik had aangevraagd ontvangen. Maar op de vraag of ze een offerte willen maken voor een tuinbank die wij zelf gemaakt hebben, kregen we nooit reactie. Helaas!

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Heel erg tevreden!

De kussens zijn van super kwaliteit. De kleur en het materiaal komen overeen zoals aangegeven op de website. Netjes afgewerkt. Bij navragen naar de levertijd een vriendelijk mailtje met de verwachte leverdatum. En in de aangegeven week hebben we ze ook ontvangen.

• Communicatie

Kussens waren perfect op maat zag er ook goed uit

Een zeer goede ervaring

Heel tevreden

Et ontvangen allemaal naar tevredenheid. Over de lange duur nog weinig te zeggen. Wel dubbele levertje gehad.

sehr gute qualität

Qualität und Information stimmen

Lang wachten

Ik heb lang moeten wachten op mijn kussen, eind mei besteld en deze week pas ontvangen. Dat is niet wat op de site staat. Ben wel goed op de hoogte gehouden , waarom vertraging. Toch een tip, pas de site aan. Kwaliteit kan ik niet goed beoordelen, heb het kussen nog maar pas

Sehr guter Service, hervoragende Arbeit, beste Sitzqualität, super Stoffe

Die Beratung bei der Auswahl der Stoffe und bei der Sitzform war sehr gut. Das Ergebnis in der Reaklität hat das dann noch mal bestätigt.

Mooie kussens

Hele mooie kussens, mooi afgewerkt! Levering duurde iets langer dan gemeld maar na een mailtje direct een antwoord.

Prima kussens

Wachten duurt altijd te lang, maar de kussens mogen er zijn. Even dacht ik dat de kussen te klein waren gemaakt en stuurde direct een mail. Snel reactie gekregen. Ik bleek gewoon verkeerd te hebben gekeken, kussens waren goed.

• Communicatie

Duurde wat langer dan gepland maar het kussen ziet er perfect uit

Super Zuschnitt und gute Qualität

Alles super gelaufen einschließlich Änderung von Massen.

Zoals besteld ook geleverd

Materiaal en kleur precies zoals aangegeven word op de bestel site Alleen jammer dat het lang duurde (zoals al van te voren was aangegeven) voor kussen kon worden geleverd

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG