Sehr gute Qualität

Zu lange Lieferzeiten.

• Kommunikation

Mooie kussens,goede kwaliteit van stof en afwerking.

De website heeft een groot gebruiksgemak en ruime keuze in mogelijkheden. De tijd tussen bestelling en levering, vraagt wat geduld, maar de kussens zijn mooi en gedegen in elkaar gezet. Er ging wat mis met de levering, kussens waren even spoorloos, maar is uiteindelijk toch goed gekomen.

Noch keine Lieferung erhalten

:-(

Prima Qualität, tolle Auswahl

Die Onlinekonfiguration funktioniert prima, der Kundenservice ist gut erreichbar. Sehr maßhaltige Kissen, die passen wunderbar.

• Kommunikation

Het duurde even (want op maat gemaakt), maar de kussens passen perfect en zien er goed uit. Heel blij mee.

• Communicatie N.v.t.

prima prijs/kwaliteit, perfecte klantenservice

kussen op maat laten maken voor de rugzijde van onze tuinbank. toen dit kussen kwam bleken er vlekken op te zitten, erg jammer want het kussen was precies geworden zoals we dat wilden. Contact gehad met klantenservice, konden kussen kosteloos retourneren en inmiddels hebben we een mooi nieuw kussen.

zufrieden

Die Kissen sind gut verarbeitet, nur die Lieferzeit war einfach zu lang.

Afzetterij

Meer dan 3 maanden geleden besteld, geld geïnd, niets geleverd en alleen maar leugens van het personeel. Zeker niets bestellen.

• Kwaliteit N.v.t.

Kussens zijn top

Heel blij met de kussens alleen de wachttijd werd slecht gecommuniceerd…het duurde veel langer dan werd geschetst en we moesten er zelf achteraan om informatie te krijgen…gelukkig zijn de kussens prachtig en van goede kwaliteit.

• Communicatie

Tevreden met het resultaat maar lange wachttijd

Ik heb mijn kussens in juni besteld en mocht de datum van levering toen kiezen, echter dit heeft bijna 3 weken langer geduurd dan dat het gepland was en wat zeer spijtig was, gezien we in België maar een korte zomer hebben. Ook werd ik hiervan niet op de hoogte gesteld en heb ik zelf contact moeten opnemen 2x om te weten wanneer ik eindelijk mijn kussens zou ontvangen. Tenslotte moet je alles wel op voorhand betalen en geeft dit een gevoel van onrust als je dan van de firma niets meer hoort. Mijn eerste reactie was, hier koop ik nooit meer, maar alles was wel snel vergeten toen de levering gebeurde en de kussens echt wel waren zoals ik had gehoopt. Dus wel een aanrader maar hou rekening met langere wachttijden.

Alles gut!

Wie bestellt. Passt genau.

• Kommunikation

Mooie kussens precies op maat!

Naast een rechthoekig kussen voor tuinbank was het ook mogelijk om de zitkussens van eettafeltuinstoelen op maat te laten maken ter vervanging van de oude oorspronkelijke kussens. Door een sjabloon in te sturen per post. Ze passen perfect! We kunnen weer lekker zitten en alles matched nu bij elkaar. Er was enige vertraging doordat onlinemaatkussens ook probleem had met haar leveranciers, maar dat was netjes gemeld.

Total disaster

After 4 Emails that requested help for my choice with one reply that asked me to send pictures, which was not answered after i sent the pictures, I was really disappointed. I tried calling them 10 times with no response. Anyway, we bought the products and they send them 10 weeks after the estimated delivery date. Never again

Strak, stijlvol en tevreden

Erg tevreden met 4 op maat gemaakte kussens! Twee ervan hadden niet standaard afmeting en zijn perfect gemaakt. Levertijd was vrij lang maar dat werd wel goed over gecommuniceerd.

• Communicatie

Erg fijn dat op tijd werd aangegeven dat de levering later zou zijn. Ook snel reactie op mail.

• Communicatie

Trotz Corona alles super gelaufen.

Alles genau wie bestellt. Passt super. Einwandfreie Ware.

Guter Stoff und passt genau

Sehr guter Service bezüglich der Stoffmuster. So konnte ich mich sicher entscheiden. Wegen Corona kam es zu Lieferverzögerung. Das Ergebnis ist aber super. Ich habe weichen Indoorstoff genommen und der Schaumstoff scheint angenehm Fest. Die Maße wurden perfekt umgesetzt. Würde wieder bestellen.

• Kommunikation

Niets meer en niets minder

Door omstandigheden werd materiaal niet geleverd en daardoor een late bezorging.. verder een goed kussen

Lange levertijd

Kussens lijken goed en zitten lekker. Alleen de levertijd was 2 keer zo lang. Uiteindelijk ruim 2 maanden gewacht voordat het geleverd is.

Super Sitzgefühl

Lange Lieferzeiten, aber das ist wegen Corona.

Tolle Qualität aber sehr lange Lieferzeit

Die Polster gefallen mir sehr gut, sie sind schön verarbeitet, bequem und sehen sehr hochwertig aus. Die Farbe entspricht den Bildern. Leider konnte die eh schon lange Lieferfrist nicht eingehalten werden. Die Polster kamen nochmal drei Wochen später, was ich erst durch Nachfragen erfahren habe. Diesbezüglich hätte ich mir mehr Information zum Lieferstatus bzw. mehr Kommunikation gewünscht.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Levertijd veel te lang

Kleur kwam niet overeen met plaatje en stof wordt erg snel vies, een advies hoe dit schoon te houden ontbreekt Kussen ligt er nu 3 dagen en is al behoorlijk vies.

• Communicatie

Slecht, want niets ontvangen.

Helaas kunnen wij geen positieve reactie plaatsen omdat het door ons bestelde product - maatkussens - niet is ontvangen. Het vervoersbedrijf T&C Transport heeft ons op 12 juli een mail gestuurd dat de levering zou plaatsvinden binnen 3 dagen. Dat is niet gebeurd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

2 maanden moeten wachten op mijn kussens

Mooie kussens

Heel blij met het resultaat, perfect passend en zitten prima!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG