Geweldige kwaliteit!

De kussens zijn geweldig, precies op maat, super kwaliteit en met die kleurenstaaltjes werkt een kleur uitkiezen echt prima. De levertijd was wel lang maar dat was ook van te voren gecommuniceerd dus daar mogen we niet over klagen. Gewoon optijd bestellen en niet vlak voor de zomer. Top site!

Super kwaliteit ! Alleen lang moeten wachten ander 5 sterren

Super kwaliteit alleen helaas te lang moeten wachten anders zeker 5 sterren plus !

• Communicatie

De kussens zijn netjes gemaakt en afgewerkt maar de levertijd was absurd lang 9 weken vind ik toch wat aan de lange kant en men moet niet alles op corona afschuiven

• Communicatie

Goede kwaliteit en service!

Iets langere levertijd dan verwacht maar het was het wachten meer dan waard! Mooie stevige kussens, erg blij mee!

Super strak!

Echt mooie kussens. Netjes afgewerkt en passen precies!

• Communicatie

Slechte communicatie, enorm lange levertijd

Na 3,5 week werd er pas gemeld dat onze stof niet op voorraad was terwijl erop de site wordt vermeld dat er geleverd wordt binnen 20 werkdagen. Vervolgens een nieuwe stof gekozen omdat deze sneller leverbaar zou zijn. Daarna hebben we nog 5 weken moeten wachten voordat de kussens klaar waren voor verzenden. Er werd geen moeite gedaan om een passende oplossing te verzinnen. Dus kortom slechte service.

Mooi product lange levertijd

Mooi stevige kussens. Het duurt wel wat lang, maar dit wordt tijdens het bestellen aangegeven.

Prachtige kussens

Prachtige kussen , mooi stevig . Was niet tevreden over de zitkussens ( eigen fout ) vond ze te hoog en zijn kleiner gemaakt , snel en vakkundig!! Heel blij mee

Kissen für den Ausbau des Mercedes V-Klasse

Es hat alles wunderbar funktioniert und ich bin begeistert wie gut alles passt. Eine tolle Qualität. Ich werde gern wieder bei Ihnen bestellen.

Tevreden!

Drie kussens besteld voor mijn loungeset. De bestelling werd wat later geleverd. Ik werd hier over geïnformeerd. Later heb ik er nog even over gemaild en kreeg snel netjes antwoord. Dus de communicatie was goed. Kussens zijn perfect! Ik kan het aanraden!

• Communicatie

Reklamation werden lächerlich genommen !!!!

Reklamationen werden nicht ernst genommen. Ware wird nur mit einem Plastik versendet. Kein Schutz vor äußeren Einwirkungen. Jedes Amazon Paket wird besser verpackt. Weiters gibt es keine Ausgangskontrolle der Ware vor dem versenden. Nähte waren bei meiner Lieferung nicht in Ordnung!! Sehr lange Bestellzeit!! Preis viel zu überhöht! Preis Leistung sehr schlecht. Habe das letzte mal dort gekauft, Finger weg von dieser Firma.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Material ist O.K.

Maße und Qualität sind i.o.

Gute Qualität aber lange Lieferzeit

Die Bankauflage ist von sehr guter Qualität sauber Verarbetet wegen der sehr langen Lieferzeit (2Monate) nur 3Sterne da ist noch Luft nach oben

• Kommunikation

Kussens zijn netjes en vakkundig gemaakt

Mooie en duidelijke site. Kussens zien er erg netjes uit. Helaas was de levering langer dan op de site was aangegeven. Daarover is duidelijk gecommuniceerd tijdens het maakproces van de kussens.

• Communicatie

Duurt ff maar dan krijg je ook wat

12 Mei besteld 12 Juli geleverd.... Gelukkig is de zomer nog niet voorbij, maar indicatie levertijd en liever nog snellere levertijd zou niet verkeerd zijn. Ondanks dat super tevreden met de hoezen. Precies zoals verwacht.

Thanks for sending samples

They sent me twice some free cloth samples so I could order the actual cushion matching the colour and texture I wanted. Thanks!

• Communicatie N.v.t.

Bestelling in April geplaatst, in Juli ontvangen

Mijn bestelling eind April geplaatst, pas in Juli ontvangen. Eind mei een mail gekregen dat er door covid vertragingen zijn waardoor enkele orders vertraging opgelopen hebben. Onduidelijk of mijn order daar ook tussen zat. Hierna nog een maand gewacht, en daarna gemaild met of er inmiddels duidelijkheid was met betrekking tot mijn order. Mijn bestelling zou waarschijnlijk in de week van 21 juni geleverd worden. 26 Juni een bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden was en dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden door de leverancier. Na nog eens 5 werkdagen zelf gebeld met onlinemaatkussens en uiteindelijk is mijn bestelling 2 juli geleverd. Maw, slechte ervaring. Ze hebben hun backoffice niet op orde, en klantenservice ook niet.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Die Bewertung müsste auch in Deutsch möglich sein!

Die Bewertung müsste auch in Deutsch möglich sein! Die Lieferzeit war zu lange. Ansonsten bin ich sehr zufrieden.

Wirklich tolle Qualität!

Wir haben uns fünf Kissen für unsere selbstgebauten Loungemöbel über oms bestellt und sind wirklich sehr zufrieden mit der Qualität. Der Stoff ist robust und die Verarbeitung der Nähte ist einfach toll. Auch der Service war klasse. Wir mussten zwar etwas auf die Lieferung warten, haben aber jederzeit sofort freundliche Antworten auf unsere Mails erhalten.

Maatkussens passen perfect

Ik heb kussens op maat besteld voor een zelfgemaakte loungebank. Erg spannend of de kussens dan echt goed passen, maar ze passen perfect! De website werkt gemakkelijk met maten invullen en keuzenhulpen. Ik had een aantal stofstalen aangevraagd, dat ging ook goed. De kussens zijn netjes afgewerkt, het stofje is mooi en de kussens passen goed. Het enige is dat ik wel geduld moest hebben: 2 maanden levertijd. Besteld op 9 mei, geleverd op 9 juli.

Alles gebeurd gelijk afgesproken

Alles verloopt gelijk afgesproken ,de communicatie is zeer goed .De kussens zien er geweldig uit .

Veel vertraging

Allereerst heeft het meer dan 2 maanden geduurd tot ik mijn bestelling heb mogen ontvangen. Maar ik heb zelf ook meerdere keren om een update moeten vragen, in plaats van dat ik op de hoogte gehouden werd.

Nooit meer

Eindelijk zijn de kussens geleverd. De vervoerder waar jullie mee samenwerken heeft tot 2 maal toe een fout gemaakt. Kussens verwisselend en 1 keer niet geladen. Via DhL zijn ze nu binnen. Wat is vervelend vind is dat ik zelf achter de kussens aan moest bellen. Jullie niet te bereiken en de vervoerder ook niet. Hele slechte onprofessionele service. De kussen plooien, ik ben echt teleurgesteld. Voor mij nooit meer!

• Communicatie

Uitstekende kwaliteit, maar enorm lange levering

Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de hoezen en kussens. Echter duurde de levering heel erg lang, en werd dit ook nog eens uitgesteld.

• Communicatie

Handige website, nette service!

Ik kon op een makkelijke manier mijn kussen op maat bestellen. De bestelling leveren duurde wat langer, maar dit werd van te voren netjes aangekondigd. Zeer tevreden over het eindresultaat!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG