Very good product.

It too a while before receiving the order

• quality
  • Delivery
  • Communication

Alles sehr gut

Sehr schöne Kissen, die perfekt passen. Die Qualität des Stoffes auch sehr schön. Herzlichen Dank

• Kommunikation

Erg lange levertijd, maar wel mooie kussens ontvangen.

De levertijd van 5 weken is lang niet gehaald. Dit was erg jammer en werd weinig over gecommuniceerd. Uiteindelijk na contact opgenomen te hebben weer een week later dan beloofd geleverd. Wel erg tevreden met de kwaliteit van de kussens.

• Communicatie

Kwaliteit en zeer goede service

Zeer goede service!

• Communicatie

Kwaliteit prima, levertijd te lang

De geleverde kussens zijn prima van kwaliteit, zitten prima, zijn super afgewerkt en we zullen er nog lang plezier van hebben denk ik. Helaas duurde de levering veel langer dan van te voren aangegeven. Zelfs de aangekondigde vertraging werd met ruim een week overtroffen. Helaas deed de transporteur ook nog een duit in het zakje door niet binnen 3 werkdagen te leveren zoals beloofd, maar deed hij er 6 over.

Veel te laat geleverd!

Op de website staat aangegeven hoelang het kan duren voordat je het kussen in huis hebt. Deze periode duurde bijna 3 keer zo lang. Ik moest steeds zelf achter de status van mijn bestelling aan en de klantenservice kon ons niet tegemoet komen voor het lange wachten. Slecht!

Wäre wie bestellt, tolle Qualität

Vielen Dank für den netten Umgang und die unkomplizierte Art. Auch die Nachbereitung, da ich mich vermessen hatte. Ich kann Sie uneingeschränkt weiterempfehlen. Die Lieferung war schnell und ohne Probleme.

Schöne Kissen mit Fehlern

Habe vor über zwei Monaten Kissen für unsere Rattanmöbel bestellt. Die Konfiguration auf der Homepage ist gut. Die Kissen kamen leider sehr spät. Dann hatten sie leider Verfärbungen. Mit dieser Reklamation wurde ich beim Support nicht wirklich ernst genommen. Schade, dann die Kissen an sich sind gut.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Lange levertijd

In april stalen besteld, deze waren snel binnen. Aan de hand daarvan een keuze gemaakt van materiaal en kleur om buitenkussens te bestellen. De bestelling duurde 9 weken. Op de website staat 20-30 werkdagen. In dit geval bij ons 45 werkdagen. Dit kan natuurlijk afwijken door omstandigheden, maar 9 weken is wel erg lang. Gisteravond de kussens ontvangen, kwaliteit kan ik nog niet beoordelen. Kleur is precies wat ik wilde, maar dit kon ook niet anders i.v.m de stalen die ik eerder ontvangen heb. Verder prima geholpen door de klantenservice voor vragen over de bestelling. Alleen jammer van de levertijd.

Nach 3 Monaten warten noch immer keine Liegerung

Nach 3 Monaten warten (angegebene Lieferzeit +- 20 Werktage) noch immer keine Lieferung und kein Liefertermin, auch nicht nach Rückfragen

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität k.A.

Levertijd is belachelijk lang

Levertijd is absurd lang

• Communicatie

Prachtige kussens, vriendelijke service.

We hebben voor onze nieuwe tuin kussens op maat besteld. Zijn heel blij met het resultaat! Eerst gratis staaltjes besteld om een kleur te kiezen. Daarna via de gebruiksvriendelijke site de kussens besteld. Duurde allemaal iets langer dan de bedoeling, ivm tekorten aan grondstoffen. Maar we werden de hele tijd vriendelijk te woord gestaan en op de hoogte gehouden door de medewerkers bij de klantenservice. Levering verliep goed (super behulpzaam vervoersbedrijf) en we zijn ontzettend blij met de geleverde kussens, precies wat we wilden! Dank jullie wel.

Flinke teleurstelling

Natuurlijk hebben we er alle begrip voor dat de levertijd wat langer kan zijn vanwege de corona situatie. Echter hebben we ruim 2 maanden moeten wachten op onze bestelling en was het niet mogelijk om contact te krijgen met het bedrijf om vragen te stellen over onze bestelling of de levertijd. Helaas wijkt de kleur van onze kussens ook behoorlijk af van de kleur die we hadden uitgekozen. Helaas geen goede ervaring voor ons.

• Communicatie

Zien er netjes uit. Bizar lange wachttijd zonder goede communicatie.

Ik heb eindelijk de kussens binnen. (april besteld). Het weer is momenteel slecht dus kan er nog geen gebruik van maken. Ze zien er wel netjes uit. Communicatie erg slecht. Er wordt 20-25 werkdagen aangegeven. Pas op de 25e werkdag krijg je bericht dat er vertraging van 4-8 werkdagen is. Ook dit wordt niet gehaald. Echter moet je er nu zelf achteraan gaan om te horen dat de grondstoffen niet goed leverbaar zijn. Aanpassen op de site doen ze niet en enig tegemoetkoming ook niet. Als je gewoon eerlijk bent vanaf moment 1 dan kan je hier rekening mee houden en zou ik dit minder erg vinden of een andere keuze maken. In huidige situatie zou ik het toch niet aanbevelen. Pas het aan en communiceer beter! Dan zou ik het wel aanraden.

• Communicatie

Tolle, hochwertige Kissen, gefallen mir sehr gut!

Bin zufrieden.

Bad communication and Long delivery

I didn’t get any information about delivery time or approval of order. No telephone available. Answer very late.

Snelle levering stalen

Ik kan nog niet goed mijn ervaring delen want ik heb alleen nog de proefstalen ontvangen en a.d.h.v. de stalen mijn kussen besteld. Deze is nog niet binnen maar ik ga ervanuit dat ook deze levering snel en vakkundig zal zijn.

• Communicatie

Wir verstehen die Frage nicht.

Alles super !

• Communicatie

Lang wachten en nog steeds niets ontvangen bijna 2 maanden nu..?..

Levering laat lang op zich wachten........na maanden nog niets ontvangen

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Tolle Ware, sehr gute Verarbeitung. Trotz Lieferschwierigkeiten zügiger Versand. Gute Kommunikation. Empfehlenswert.

Goeie kwaliteit

Duurde alleen erg lang met de levering

• Communicatie

2 mooie kussens; de wachttijd -2 maanden- te lang.

zie boven

Levertijd ruim overschreden

De op de eigen site aangegeven levertijd is ruim overschreden ruim het dubbele!). Jammer dat niet gewoon werd gezegd: er is iets mis is gegaan en dat het zo snel mogelijk zou worden verholpen. Voor het overige prima geholpen door klantenservice, snelle reactie op mails en prima eind resultaat.

mooi kussen geleverd

Mooi kussen, prima kwaliteit. Door Corona wel een erg lange levertijd gehad, ongeveer 8 weken.

• Communicatie

Beetje onzinnig om een beoordeling te vragen voordat het product er is.

Geen dus

30 Zeelberg