Perfekt

Maten , uitvoering, alles precies zoals gewenst.

Ben maar gedeeltelijk tevreden>

Ik vind dat ik lang heb moeten wachten op mijn bestelling. Langer in ieder geval als op de website staat aangegeven. De grote kussens zijn wel prima in orde, maar het kleinere kussen is opgevuld met nogal grove schuimvlokken waardoor er allemaal bobbels te zien zijn. Daar ben ik niet blij mee.

• Communicatie

Goed proactief advies op de keuze die we op de webshop gemaakt hadden. Kwaliteit perfect Levertijd wat langer dan verwacht. Al met al super!

Teleurstellend

Kussens pas na 9 weken bezorgd, terwijl levertijd 4-6 weken is. Ik vind dit onacceptabel en had ook mijn order willen annuleren bij week 6, dat was niet meer mogelijk, ook geen korting op de bestelde artikelen.

Kwaliteit goed

Goede kwaliteit , antwoorden snel op vragen normaal ook redelijk snel alleen dit jaar te lang moeten wachten. Kussens geleverd eind juni na mijn vakantie in juni en bij bestelling levering tussen 15 en 20 mei. Dus wanneer je tijd hebt prima adres.

• Communicatie

Makkelijke website, goed product en goede communicatie.

• Communicatie

Snelle en klantgerichte service!

Erg in twijfel welke kleur kussens ik moet kiezen en bestellen.. Deze site/dit bedrijf werkt hier super op in mbt gratis kleurstalen op te sturen. Keus nog niet helemaal rond, maar het wordt wel dit bedrijf waar ik mijn bestelling zal plaatsen! Ook na goede ervaringen uit verleden..

• Communicatie

Je wordt al gevraagd om een ervaring te delen alvorens je je spullen hebt

Dit is toch echt te zot voor woorden dat jullie dit al versturen en de kussens pas over een maand afleveren.

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Kussens prima, levertijd veel te lang

Wij hebben 2 maanden op onze kussens moeten wachten, terwijl op de website 20 werkdagen levertijd staat. We zijn wel tevreden over de kussens en de kleur. Al kon de afwerking wel iets beter.

Das Warten hat sich gelohnt

Mit der Qualität und Verarbeitung meiner angefertigten polster bin ich sehr zufrieden. Nur mit der Lieferung gab es Diskrepanzen

• Communicatie

Mooie kussens in bijzondere stof voor een goede prijs.

Kussens zien er mooi uit, het was fijn uit heel veel verschillende stoffen binnen de kleur blauw/groen te kunnen kiezen, en ook doen de stoffen allemaal heel luxe aan. Al zijn de kussens wel later geleverd dan in eerste instantie was aangegeven, was de communicatie over de levering verder prima, altijd een snelle respons.

• Communicatie

Zeer goed maar moeilijk om te bestellen

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en service van de producten maar het bestellen gaat redelijk moeilijk bij het aanvinken ging het voornamelijk lastig door het feit dat eens iets aangevinkt is je het niet meer kan verwijderen maar nogmaals bedankt voor de bestelling

mooie kussens, lange levertijd

De kussens zijn prachtig! en ze pasten precies! Het heeft echter wel lang geduurd eer de kussens er waren. Op zich ben ik een geduldig mens en in deze gekke tijden sta ik nergens van te kijken maar....wat me wel verbaasde is dat nadat ik hierover gemaild had het ineens erg snel ging. Althans dat werd steeds gemaild maar ik moest er wel achteraan blijven zitten, zo voelde het iig omdat er dan weer actie kwam. Ik zou willen dat dat voor iedereen zo gaat zonder te hoeven mailen. Maar goed wij zijn blij met de kussens!

Helemaal top

Hele mooie kussens weer. Mijn tweede bestelling bij online maatkussens en weer super blij mee. Ivm drukte iets langer moeten wachten dan normaal.

• Communicatie

Heel goed, een gestructureerde bestel site en indien gewenst persoonlijk contact en advies mogelijk.

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Tevreden met kussen, bezorging wat minder

Erg tevreden met het kussen, echter duurde het wel 2 maanden totdat het werd geleverd.

• Communicatie

De kussens zijn prachtig.

Wij hadden de kussens besteld in maart, maar de betaling was niet goed gegaan. Na een maand moesten wij er zelf achter komen dat de bestelling was geannuleerd. Daar zou wat aangedaan kunnen worden. De medewerker die ik hier voor aan de lijn kreeg, heeft het z.s.m. hervat, maar daardoor was de levering wel een maand later, dat was jammer. Maar nu we ze hebben ontvangen zijn we er heel blij.

• Communicatie

Erstklassige Qualität! Gute Passung!

Alles super, die Kissen sind wirklich toll und passen perfekt! Nur die Lieferzeit war etwas lang...

Sehr gute Qualität und Kommunikation

Wir sind sehr zufrieden

Zeer goed, zeker met Laura

Hebben mij keurig geïnformeerd, kwaliteit van de kussens is ook prima ben helemaal tevreden.

3 maanden later nog steeds geen kussen

Na meerdere mailen heen en weer genaild te hebben, is de status dat ik na 3 maanden nog steeds mijn kussen niet heb ontvangen. Het grappige is wel dat dit al de 3e keer is dat ik een berichtje heb ontvangen om een beoordeling te geven, dus bij deze...

Tolle Qualität und Verarbeitung

Alles unkompliziert. Nur die Lieferzeit war länger als angegeben.

Top Ware

TopWare, sehr gute Qualität . Ich habe Auflagen für eine Hollywoodschaukel anfertigen lassen und bin sehr zufrieden .

Erg trage afwikkeling

Telkens werd leverdatum verplaatst.

Mooie kwaliteit

Tevreden met de stof. Levering beetje lang

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG