Oke

Na iets langer wachten toch een keurige set kussens ontvangen voor ons Camperbusje. We hebben begrip voor de vertragingen ivm Covid. Maar naar onze beleving kan de communicatie over de bestelling wel wat beter. Het was best lang stil...en dan in ene staat er een vervoerder voor de deur. Gelukkig waren we thuis. Maar eind goed , al goed. Echt mooie kussenset.!

Mooi!

Het duurde erg lang (2 maanden) maar het wachten waard! Mooie kwaliteit kussens en ze passen perfect. En het belangrijkste het zit heerlijk!

ongecompliceerde verwerking

Zeer goede uitvoering van de bestelling, leveringstermijn kon korter. Het is echter begrijpelijk dat een op maat gemaakte niet binnen een week beschikbaar is.

Super Qualität!

Ich bin sehr zufrieden mit dem Sitzhocker. Super Qualität. Leider kam die Lieferung später als angekündigt an und die Höhe des Blocks weicht um 3 cm von dem bestellten Maß ab. Trotzdem bin ich happy.

Duidelijke website

Prettige website met veel keuze mogelijkheden

Super Qualität, aber sehr lange Lieferzeit

Super einfache Online Konfiguration, Kissen passen auch perfekt, Qualität ist super Einen Punkt Abzug gibt es, da ca. 20 Werktage avisiert wurden, es aber von Bestellung bis Auslieferung dann doch 2 Monate gedauert hat!

• Kommunikation

Mooi product, erg lange levertijd

Product is als omschreven, maar de levering duurde erg lang! Ik heb wel keurig tweemaal een mail gekregen dat de levering vertraagd was, door leveringsproblemen van materiaal. Ik ben tevreden met het product.

• Communicatie

Door Onlinemaatkussens.nl mijn tuinmeubels in een nieuw jasje!

goeie kwaliteit en mijn tuinmeubels zien er weer als nieuw uit! meer dan 20 werkdagen wachten op mijn kussens vond ik wel een klein teleurstelling, maar het uiteindelijke resultaat maakt veel goed!

Top kussens geleverd

Kleur kwaliteit uitstekend wij zijn zeer tevreden over prijs kwaliteit

• Communicatie

Mooie kussens, precies op maat.

2 Bestellingen geplaatst, beide naar volle tevredenheid ontvangen. De levering is traag maar dat is gezien de omstandigheden (Corona, levering grondstoffen en logistiek) niet zo heel vreemd.

Goed en vakkundig gehoplen

Ben goed via de mail geholpen en kreeg snel antwoord. Nu nog afwachten op de levering

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Gutes Endergebnis

Ganz wichtig Farbmuster vorher bestellt toller Service. Leider hat die Lieferung länger gedauert als erwartet. Produkt ist aber super

Super gelaufen

Super netter Kontakt . Absolut professionell . Ware top.

• Kommunikation

Door drukte wat langer moeten wachten, maar dat werd bij de bestelling al vermeld, mooie kussens

Slecht

Drie maanden op mijn bestelling moeten wachten. Na een paar keer gebeld te hebben, werd er eindelijk werk van gemaakt. Toen ging er weer iets mis met de levering . Hele dag thuis gezet voor niks. Werd een dag er na. Kwaliteit kussens daar in tegen wel goed.

Lead time

More than 40 days instead of 20 as advertised.

1ste keer was top 2de keer minder

Ik heb vaker bij onlinemaatkussen besteld en dat verliep allemaal heel erg soepel en super. De kwaliteit van de producten zijn echt fantastisch en daarom dacht ik, ik ga nog een set bestellen. Na het bestellen waarbij staat met 2 weken geleverd te zijn, zagen wij dat onze betaling bij hun verkeerd was gegaan, prima kan gebeuren! Ik vraag of er dan een spoed van gemaakt kan worden omdat we al twee weken wachten, nu inmiddels zijn wij bijna 2 maanden verder en nu staat ineens mijn bestelling op geanulleerd. Begin nu toch wel lichtelijk geirriteerd te raken en nog niets ontvangen

Artikel Top, Lieferzeit katastrophal

Die Lieferzeit war eine reine Katastrophe, die Kissen kamen mit mehr als einen Monat Verzögerung zum gemeldeten Liefertermin. Die Lieferzeit bei der Bestellung war auch nicht transparent.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Geen staaltjes ontvangen

We hebben helaas geen staaltjes ontvangen

Perfecte service

10 Uitstekend

Prima contact met Kim Laura Snel al mijn vragen beantwoord. Hulpvaardig en terzake kundig Alle lof voor deze dames

• Communicatie

Prima kussen, heb het nog niet veel gebruikt maar het ziet er prima uit en is stevig en mooie kleur. Even op moeten wachten door leveringsproblemen maar dat is overmacht dus is verder geen punt. De zomer staat nog aan het begin, dus kan er nog veel van genieten.

Levering traag

Belofte op de site van circa 20a 30 werkdagen is niet nagekomen. Moest 2 keer zelf bellen om status te achterhalen. Dit kan verbeterd worden in het proces en verwachtingen managen.

• Communicatie

In afwachting hoe ik de kussens kan retourneren

Ik heb meer dan een maand op mijn bestelling moeten wachten. Nadat ik tot 2 keer toe gemaild heb waar mijn bestelling bleef kreeg ik te horen dat ze de week daarop verzonden zouden worden. Helaas is dit niet gebeurd. De week daarna kreeg ik via een postorder bedrijf de mail dat ik ze binnen 3 dagen zou ontvangen. Helaas…. Geen kussens.contact gehad, kussens waren verdwenen. Mededeling als ze er volgende week niet zijn gaan we met spoed nieuwe maken. Volgende dag kwamen de kussens alsnog binnen. Echter verkeerde maat/afmeting en zonder knopen. Nu in afwachting van hun reactie hoe ik de kussens kan terugsturen en ik mijn geld terug ga krijgen.

• Communicatie

Hat alles super geklappt und vor allem ist alles eine gute Qualität.

Ich bin sehr zufrieden mit der Abwicklung meiner Bestellung. Bei Rückfragen habe ich sofort eine kompetente Antwort erhalten. Lieferung und Qualität sind top.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG