Bijna perfect

Bestellen via de website gaat heel makkelijk. De levertijd van 20-25 werkdagen zou met 4-8 dagen overschreden worden volgens emailbericht, dat klopte ongeveer. De levering door een bijzonder vrolijke en vriendelijke chauffeur ging ook prima. Enig verbeterpunt is dat ik wel graag invloed gehad zou hebben op de leverdag. Toevallig was ik deze dag thuis maar je kunt hier niets zelf in kiezen. Daarvoor 1 ster minder.

Fijne webwinkel, mooie kussens

Ondanks de vertraging, snel en goed geholpen. De kussens zijn mooi en goed afgewerkt. Zeker aan te bevelen.

• Communicatie

Prachtig kussen voor de tuinbank. Precies op maat.

Fijn geholpen toen ik door een misser van mijn kant de kleur wilde veranderen. Prettig was het om op de hoogte te worden gehouden van eventuele vertraging.

Ziet er goed uit

Netjes gemaakt !! Duurde wel aantal weekjes dan beloofd . Verder zeer tevreden

Sample “sale”

De aangevraagde samples kreeg ik gratis toegestuurd. Dit maakt het kiezen stukken makkelijker!

Alles spitze!!!

Die Kissen sehen aus wie erwartet, tolle Verarbeitung und sehr freundlicher Kundenservice. Danke euch!!!!

Gute Qualität, perfekte Passform

Leider hat die Lieferung etwas länger gedauert, aber der Kundenservice war gut.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden, alleen lange levertijd.

• Communicatie N.v.t.

Geen idee

Er wordt mij nu al 3 x gevraagd om te beoordelen terwijl ik het product nog niet in huis heb. Levertje is 15 dagen en krijg vanaf dag 1 mails en herinneringen dit in te vullen. Kan daarom geen beoordeling geven over het product!

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

mooie kussens

Mooie kussens en een prima service. Levering was wat later maar daar werd ik keurig van op de hoogte gehouden.

Goed kussen

Levertijd toch wel lang en vooraf niet zo bevestigd.

Gute Qualität

Ich bin sehr Zufrieden. Die Versandzeit war sehr lange. Aber dafür ist das Preis-Leistungsverhältnis Super. Gerne wieder.

• Kommunikation

Prima kussens, communicatie levering kan beter

Kussens zijn echt kwalitatief afgewerkt, niks op aan te merken. Enige punt van aandacht is de communicatie betreft levertijd. Het zou onlinemaatkussens sieren als ze zelf een bericht uitdoen dat de levering vertraagd is, ipv dat je er als klant om moet vragen. Mijn levertijd was uiteindelijk 2x zo lang als de bedoeling. Het antwoord dat je standaard krijgt, “het is druk”….

Topkwaliteit en uitstekende communicatie

We hadden geen ervaring met het bestellen van kussens voor tuinmeubelen. Via recensies op internet kwamen we bij Onlinemaatkussens terecht. Nadat we besteld hadden kregen we een verzoek om een malletje van papier op te sturen in verband met de halfronde vorm van de kussens. Een uitstekend idee want dit maakt de kans kleiner op misverstanden. Kussens zijn inmiddels geleverd en van een prachtige kwaliteit. Bedankt Onlinemaatkussens!

• Communicatie

Kussens zagen er prima uit, goede kwaliteit

Goede begeleiding en telefonisch advies

Geweldig mooie kussens!

wij hebben plof kussens besteld voor onze bank buiten. in de hele mooie kleur sea green. de kleur is zelfs nog mooier dan we dachten dus we zijn er helemaal blij mee!

• Communicatie

Es fing gut an, die Abwicklung war nicht befriedigend.

Leider hat die Lieferung nicht geklappt. Am Telefon hat man mir gesagt, dass ist nun mal so in der Saison. Des Weiteren sind die Größen falsch. Hier bitte ich um Rückmeldung.

Correct en volgens afspraak

De levertijd was duidelijk aangegeven hoe lang dit ging duren, kwaliteit is zeer goed.

Top service, snelle levering

Mijn bestelde kleurstaaltjes zijn super snel geleverd.

very good quality

Thanks for the high quality, the pillows make a great combination an upgrade to the arrangement!

• Communicatie

Voor de Kwaliteit van de kussens is hetafwachten, de (onvolledige) levering duurt veel te lang!

De informatie eind maart kwam snel en was degelijk. Ook de hulp bij de bestelling begin april. Maar dan liep alles blijkbaar fout. Meermaals werd ons beloofd dat de kussens zouden geleverd worden, maar die kwamen niet Gemail, telefoons, beloftes maar het duurde uiteindelijk tot 9 juni. Toen werd de bestelling onvolledig geleverd. Een van de drie kussens ontbrak. Terug overenweerverkeer via telefoon en pc om dan weer te horen dat er iets fout liep in het bedrijf en dat we weer twee weken moeten wachten.Straks is het mooie weer voorbij als we kunnen genieten van onze bestelling! Misschien kan een commerciële geste de pijn wat verzachten. Zonder rechtzetten zouden we jullie inderdaad niet aanbevelen...

• Communicatie

Product is goed, klantvriendelijkheid is ver te zoeken

Het product half april besteld. Levertijd 20 werkdagen. Na 20 werkdagen gebeld. Er is een mail gestuurd dat er vertraging is. Mail nooit gehad, alles nagekeken maar echt nergens te bekennen. Maar er werd verteld hij staat deze week op de planning. Nou vooruit dan. Weer 3 weken later maar is gebeld waar ze bleven. Want nog niks binnen. Kreeg ik weer het zelfde verhaaltje. Er is een mail gestuurd, maar die had ik nooit gehad. En de planning was gewijzigd waardoor hij nog niet af was. Maar hij werd donderdag verstuurd. Vrijdag maar is gebeld waar hij bleef. Meneer hij gaat vandaag mee dus u krijgt hem volgende week. Gelukkig deze keer geen loze woorden! Maar het transport bedrijf heeft 3 dagen, dus uit eindelijk na ruim 8 weken eindelijk mijn product binnen. Gelukkig is die perfect. Maar als je zoveel vertraging heb neem je verantwoording en verstuur het zodat het op zaterdag komt met post NL, maar klantvriendelijkheid is heeel ver te zoeken. Bel even als hij nog verder vertraagd wordt. Ik heb alle begrip voor de drukte met dit lekkere weer. Maar dit slaat alles wat klantvriendelijkheid betreft.

• Communicatie

Mooie kussens en goed afgewerkt

Goede ervaring. Fijne contact met de klantenservice

• Communicatie

Hat zwar etwas gedauert, aber gute Qualität und kundenfreundlich!

Die Bearbeitung der Bestellung hat leider länger gedauert. Die Kommunikation war dann sehr freundlich und verbindlich. Auf Nachfrage einer „Kompensation“ gab es dann noch einen zusätzlichen Rabatt von 5%. Top!

• Communicatie

Levertijd duurt lang maar super dan krijg je ook wat moois!

We moesten er even op wachten, maar dat gaven ze ook aan. Super tevreden met het eindresultaat.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG