Snelle levering van stof staaltjes

Ik heb alleen de staaltjes van de stof gevraagd dus kan niet beoordelen of het kussen goed is, hoe het eruit ziet en hoe snel het geleverd werd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

goeie kwaliteit, prima prijs wel lange levertijd

De levertijd was bijna 2x zo lang als wordt aangegeven op de site. De klantenservice is goed bereikbaar voor vragen.

Ersatz für Lounge Kissen

Da unsere alten (original) Kissen ausgeblichen und platt waren, haben wir uns für neue Kissen nach Maß entschieden. Die Kissen sind VIEL besser als die Originalen und werten unsere Lounge gehörig auf. Der Preis geht völlig in Ordnung für die Qualität. Wir haben nie so bequem auf unserer Lounge gesessen! Es hat zwar etwas länger gedauert als angegeben aber die 5 Tage hatten wir auch noch Zeit. Alles super, ich würde sofort wieder hier bestellen.

• Kommunikation

Langere levertijd en dat niet ff zeggen

Ja, Op 15 april de kussens besteld, ruim voor de zomer dacht ik zo. Het eerste mailtje waar in het 4 tot 8 dagen langer duurt ivm te kort aan grondstoffen. Begrijpelijk. Dat vervolgens de kussens na de 8 dagen niet binnen zijn. Vervelend. Daarna heb ik gemaild, “volgende week waarschijnlijk”, ook niet gebeurd. Vele gasten morgen ontvangen op hout, niet op kussens. Uiteindelijk op een maandag geleverd. Lekker ná de verjaardag van mijn moeder. Kwaliteit kussens is top. Als je geen grondstoffen hebt om iets te kunnen maken, begrijpelijk. Maar Communicatie daar over is de sleutel.

Top Qualität

Top Qualität, sehr gute Verarbeitung nur die Leiferzeit war zu lange. Ansonsten kann ich die Verarbeitung nur empfehlen.

Tolles Kissen

Super Qualität. Gut geeignet für draußen. Genau wie erhofft. Leider hat es lange gedauert. Aber das Warten hat sich gelohnt.

• Kommunikation k.A.

Lange Lieferzeit aber gute Qualität

Es hat lange gedauert aber das Warten hat sich gelohnt. Die Polster sehen gut aus, sind gut verarbeitet und ihr Geld wert.

• Kommunikation

Mooie kussens, te lange wachttijd

De lange wachttijd was vervelend, al ben ik goed op de hoogte van de huidige problemen rondom grondstoffen, hier kan online maatkussens weinig aan doen Kussens zelf zijn perfect op maat, zacht en stevig. En een mooie stof

• Communicatie

niet snel, maar wel kwaliteit

het duurde wel lang, maar dan heb je wel mooie kussens

• Communicatie

Mooi kussen, netjes afgewerkt.

Bestelling was gemakkelijk. Overzichtelijke website. Fijn dat alle maten uitgevoerd kunnen worden. Wel een wat te lange levertijd.

Prachtige kussens - matige communicatie

De kussens zijn prachtig en van hoge kwaliteit daar is helemaal niets op aan te merken! Wel ben ik enigszins teleurgesteld over de communicatie. Op 13 april de kussens besteld welke uiteindelijk op 10 juni zijn geleverd. In de tussentijd 4 weken op rij gebeld om de status van mijn bestelling te checken waarbij steeds de verwachting werd uitgesproken dat ze die betreffende week uitgeleverd zouden worden. Ik had hier liever direct een eerlijkere/realistischere verwachting gehoord of een tussentijdse update ontvangen. Voelt nu een beetje alsof ik aan het lijntje werd gehouden.

• Communicatie

Slechte communicatie en trage levering

Zelf maar eens contact opgenomen na 5 weken kreeg te horen volgende week worden kussens geleverd, 2 weken later nog niets dus maar weer contact en toen was er ineens iets mis gegaan met de order nu met belofte dat week erop zou worden geleverd. Uiteindelijk 8 weken na bestelling de kussens gekregen. Gelukkig voldoen kussens wel.

Snelle reacties

Wij zijn blij met de kussens. Het online kiezen van een kleur was lastig, maar het was geen enkel probleem om meer staaltjes aan te vragen. Op andere vragen werd ook vlot gereageerd. Enige punt van aandacht voor ons was de informatie rond de levering. Vanwege grote drukte was de levering wat vertraagd, we hadden een tussentijdse update prettig gevonden.

Gute & freundliche telefonische Beratung

Die Beratung war sehr gut, freundlich und zuvorkommend. Ich bin gespannt auf die Lieferung, erst dann kann ich mehr sagen zur Qualität und Lieferung.

• Qualität k.A.
  • Lieferung k.A.
  • Kommunikation

Goed product en advies. Met zorg geleverd.

Een 10-delig set van maatkussens was mooi geproduceerd en geleverd. Elke stap was goed begeleid en zelfs eerder geleverd dan verwacht. Aanbevolen.

• Communicatie

Slechte klantenservice en enorm lange levertijd

Enorm lange levertijd en ze zijn onze order gewoon vergeten totdat ik zelf uiteindelijk contact heb moeten opnemen om te vragen waar onze bestelling bleef. Dit was twee weken later dan de toegezegde/geplande levertijd. Ze zouden het de maandag erop met de bezorger meegeven en kreeg hier tot op de middag geen bericht over totdat ik uiteindelijk wéér zelf erachter aan heb gemaild. Toen is het pas geregeld. Met de vraag of ze de slechte service en het ongemak netjes konden compenseren kreeg ik geen bericht meer terug van “Kim”. Het feit dat je gewoon het fatsoen niet hebt om een klant een bericht terug te sturen is bij voorbaat al een voorbeeld van slechte klantenservice!

• Communicatie

Prima kwaliteit kussens. Heel tevreden mee!

???

Die Kissen passen gut und sind sehr schon verarbeitet.

• Communicatie

Van bestelling tot levering correcte communicatie.

Wij hebben onze bestelling van de tuinkussens als zeer professioneel ervaren met een goede communicatie met als resultaat een goed product en een geweldige pasvorm aan de hand van de toegestuurde mal.

Ausgezeichnete Qualität

Für meine Loungemöbel (1 Bank und 2 Sessel) habe ich Sitzkissen und Flop-Rückenkissen gekauft Materialsorte Stripes Antigua 040 Blue. Die Bestellung war sehr einfach und auch die Zahlungsabwicklung war kein Problem. Die Lieferung verzögerte sich um ca. 2 Wochen durch das hohe Auftragsvolumen und die Pandemie. Die Lieferung der Kissen wurde angekündigt und eine Sendungsverfolgung war ohne Probleme möglich. Die Kissen wurden unbeschädigt angeliefert und ich war erstaunt übet die gute Qualität des Stoffes und die Verarbeitung. Von mir 5 Sterne weil alles stimmt.

Mooi afgewerkte kussens

Kussens zijn mooi en van goede kwaliteit. Het was het wachten waard!

Mooie bankkussens

Prima mooie kwaliteit kussens met 8cm tussenstuk. Nadeel: iets minder gevuld ( als plof zitkussens) dan ik gedacht had, en de levertjes was wel erg lang.

• Communicatie

Goede kwaliteit, reactie, maar wel langere levertijd

• Communicatie

Nu voor de 2e keer kussens voor buiten besteld en weer zeer tevreden! Door eigen fout paste 1 kussen niet maar konden hem terug sturen en is zonder problemen opgelost en vermaakt! Top service wij komen zeker terug bij jullie!

• Communicatie

Immer wieder gerne, super gelaufen!!

Sehr gute Qualität und wir sind sehr zufrieden. Immer wieder gerne.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG