erstklassige Qualität

von der Bestellung bis zur Lieferung immer sehr freundlichen und professionellen Kontakt, die bestellten Lounge Kissen - fantastisch ! Erstklassige Qualität, die Näharbeiten super und die Maße - auf den Zentimeter genau Vielen Dank, jederzeit wieder !

• Kommunikation

Als 2x kussens op maat besteld. Geweldige stof met mooie afwerking en een goede kwaliteit. Levertijd 6 tot 8 weken, maar is t wachten zeker waard.

Goed gemaakt!

Het duurde wat lang maar uiteindelijk mooie kussens en heel vriendelijk en behulpzaam!!

Prima kussen

Kussen ziet er mooi strak uit. Jammer dat de levering langer duurde maar begrijpelijk in deze omstandigheden.

Goede ervaring

Ik had 4 samples aangevraagd, deze werden gratis en binnen zeer korte tijd bezorgd. Ze zijn van goede kwaliteit, dus we zijn van plan op termijn kussens aan te schaffen bij onlinemaatkussens.

Gutes Produkt zu fairen Preisen

Wir haben ein Kissen für eine kleine, unförmige Empore gesucht und sind hier fündig geworden. Durch den kostenlosen Musterversand konnten unsere Kinder sich vorab ein gutes Bild machen und wir beruhigt bestellen. Das gelieferte Kissen wirkt bisher hochwertig, ist auch für Erwachsene bequem und Farbe und Masshaltigkeit entspricht genau unseren Vorstellungen. Den Preis mussten wir zuerst verdauen, aber schließlich soll das Kissen ja auch viele Jahre Freude machen, vielleicht ist der Preisvergleich mit einem kleinen Möbelstück hier eher angebracht als mit einem Kissen im Standardmass. Die Lieferzeit war bei uns ~2 Monate, zu Beginn der Gartensaison und während der Corona-Pandemie für uns akzeptabel für ein hochwertiges maßgeschneidertes Produkt. Einen kleinen Abzug gibt es weil die Kommunikation noch verbessert werden könnte - wir hatten nach der Auftragsbestätigung wochenlang nichts mehr zu unsere Bestellung gehört, weit über die angegebenen 20 Arbeitstage hinaus.

• Kommunikation

Het was een gemakkelijke site. De uitleg was heel goed. Ben ook super blij met het resultaat.

Super kussens

Wel langer wachten maar zeker top

• Communicatie

Medewerker zijn erg behulpzaam en pragmatisch!

Ik heb/had problemen bij het bestellen omdat mijn emailadres niet geactiveerd was. (Ik heb nooit een email om te activeren ontvangen. Ook niet na 3 keer opnieuw aanvragen) Gebeld, en de medewerkster aan de lijn heeft mijn emailadres handmatig in het systeem op geactiveerd gezet. Daarna heb ik een bestelling geplaatst en betaald. Maar ik kreeg geen bevestigingsemail. Dus wederom gebeld. Ja, er zou een email verstuurd moeten zijn naar mijn emailadres. Ze wilde hem nogmaals versturen. Maar ik vermoed dat er een spamfilter in de weg zit dus hebben we besloten mijn emailadres aan te passen. Allemaal geen probleem en zo aangepast, en alsnog de bevestiging ontvangen. Nu alleen nog wachten tot de kussens er zijn...

• Communicatie

Ik snap nog niet het verschil tussen Sunbrella en sunpremium

• Communicatie

Die Lieferzeit war sehr lang.

Ich wurde nicht informiert, dass es eine Lieferverzögerung gibt, erst auf Nachfrage. Das Warten hat sich aber gelohnt. Die Bankauflage ist super.

Auflage

Der Artikel ist absolut in Ordnung. TOP! Nur die Lieferung hat sehr lange gedauert.

Uitstekende kwaliteit, goede levering

Prima kwaliteit op maat gemaakte kussens, keurig conform afspraak geproduceerd en goed passend. Gratis staaltjes vooraf ontvangen was ook erg handig om de juiste stof te kiezen. Levering keurig geregeld (de vertraging van enkele dagen door Corona is keurig aangekondigd en toegelicht, dus geen probleem).

Top kussens

Het heeft wat langer geduurd als vermeld, maar je ontvangt echt topkwaliteit!

1A , TOP

Super gefertigt , geau wie bestellt.

• Kommunikation

Geweldig netjes genaaide kussens, top!

De stof is zeer stevig, en de kussens zitten perfect. Je kunt duidelijk merken dat er zorgvuldig genaaid is. Enig puntje van aandacht is de lange levertijd. Duurde uiteindelijk wel erg lang (5 april besteld, 25 mei geleverd...)

Zou t niet weten

Het enige wat ik na 2 mnd ontvangen heb is , deze beoordelings enquête

• Communicatie N.v.t.

Qualität top, Logistik muss besser werden

Lieferzeit war deutlich länger als erwartet. Gründe sind nachvollziehbar, Information gab es allerdings erst auf Nachfrage. Hier hätte ich mir eine proaktive Meldung gewünscht. Lieferung kam über Paketdienst Hermes in drei Packstücken. Von Post NL wurde das erste Packstück noch avisiert, jedoch kein Hinweis, dass es noch zwei weitere gibt. Von Hermes wurden dann immerhin 2 von 3 Packstücken angekündigt

Top alles gut

Die Kissenbezüge sind wie erwartet schön. Gerne wieder.

Niet, (nog) geen gebruik gemaakt. Prijstechnisch niet voordelig

NVT

• Communicatie N.v.t.

Perfekt!

Ich bin sehr zufrieden. Die Kissen sind überaus gemütlich. Der Stoff ist sehr gut verarbeitet und der Preis war auch super.

Conform bestelling

Alles was goed: de maten, de aantallen en de kleur stof. Afleveren duurde wel twee weken langer dan eerst aangegeven.

• Communicatie

De kussens zijn helemaal goed

Mooie kussens. Levertijd was wel wat lang

Perfect op maat

Perfect op maat en zit heerlijk!

Sehr gute Qualität.

Passt perfekt auf meine Lounge Bank.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG