ziet er goed uit

duidelijke aangeving van de maat voering als ze ook zo lekker zitten is het top ik moet ze nog krijgen dus kan ik de volgende punten nog niet beoordelen

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Te lang onderweg

En je betaald. veel voor afleveren je dekt dan extra service maar nee overal na bellen dan over niet leveren dan over verkeerde adres dan niet op gemailde levering

• Communicatie

Mooi en vakkundig gemaakt!!

Binnen de beloofde tijd geleverd. Zeer mooi gemaakt. Mooie stof. We hebben het zelf opgemeten en stof uitgezocht en helemaal naar wens geleverd. Op de site is duidelijk uitgelegd hoe op te meten en welke schuimrubber kussens te kiezen. Zeer tevreden.

• Communicatie

Levertijd lang, maar kwaliteit top!

Helaas was de levertijd van twee maanden erg lang. Het uiteindelijke resultaat mag er zijn. Goede kwaliteit kussens en ze zitten heerlijk!

• Communicatie

Heerlijke kussenset voor onze serre.

Het heeft even geduurd maar dan heb je wel wat. Heerlijke kussens voor op de steigerhouten hoekbank in de serre. Goede kwaliteit en makkelijk schoon te houden.

• Communicatie

Prachtige kussens maar een ontzettende lange levertijd

De kussens zijn prachtig de kleur helemaal naar het zin maarde levertijd is belabberd lang

• Communicatie

De kleur beide die we hadden gekozen valt heel licht uit. Het is eerder witgrijs dan beige. De kwaliteit is erg goed. Mooie stevige kussens en goed op de maat die besteld is. De leverduur was lang zoals al werd gezegd. Tussendoor werd alleen de status van de levering doorgegeven omdat wij ernaar hadden gevraagd.

• Communicatie

duidelijke website om te bestellen

Het bestellen gaat prima de bevestiging en de betaling is snel en levert geen problemen. Helaas wordt de beloofde levertijd niet nagekomen circa 4 weken later jammer maar zal wel door de Corona crisis komen. product kan ik nu nog niet beoordelen maar ziet er wel prima uit en is geheel pasklaar en voelt goed aan. Vandaar drie sterren op de kwaliteit

Nog geen

Heb nog geen kussens ontvangen! Hoop dat ze een deze dagen binnen komen. Twee weken later krijg ik vraag of ik mijn beoordeling wil aanpassen. Dit wil ik graag doen maar heb nog steeds geen kussens ontvangen. Ik ontvang liever een mailtje met wanneer jullie van plan zijn deze te leveren

04982032471921

Super Qualität und erstklassig vetarbeitet. Bei Bedarf gerne wieder. Leider verstehe ich Ihre Sprache nicht und hoffe trotzdem hier für Sie gut, aber auf jeden Fall ehrlich geantwortet zu haben. Eine Übersetzungsfunktion wäre super. DANKE!

• Communicatie

Prachtige kussens en uitstekende service

Makkelijk te bestellen. Bij levering bleek er een gaatje te zitten in een van de kussens (vermoedelijk tijdens het transport gebeurd). Er is meteen een vervangende hoes gemaakt en opgestuurd! Top service.

Alles volgens afspraak

• Communicatie

Ik krijg verzoek voor beoordeling maar heb nog niets ontvangen!

Ik krijg verzoek voor beoordeling maar heb nog niets ontvangen!

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

levertijd

op 4 april bestelling geplaatst en pas op 18 mei geleverd erg lange periode, ik heb er zelf ook nog naar meoten informeren m,b.t. de status van levering, deze lange levertijd nodigd niet uit voor een vervolg.

• Communicatie

De kussens zijn naar verwachting

Mooie kussens , we kunnen er weer jaren tegenaan . Ze zitten nog wat hard , hopelijk worden ze in de loop van de tijd zachter . Kleur naar ons zin

• Communicatie

Stofstaaltjes aangevraagd en supersnel binnen gekregen. Gratis!

• Communicatie N.v.t.

• Communicatie

Stof en maten zijn geweldig.

Wel hebben we 2 weken langer moeten wachten, maar uiteindelijk waren ze het wel waard.

Dauert, aber ist gut!!

Prima Qualität!

• Communicatie

Stoffmuster bestellt,geliefert, Kissen bestellt, geliefert, alles prima

sehr schöne Verarbeitung und Stoffqualität, Preis-Leistung sehr gut

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

staaltjes stof ontvangen

Heb de kussens nog niet, de staaltjes stof zien er goed uit.

Prima kussens

Volgens afspraak, top

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over jullie product. Goede kwaliteit en ook het transport super geregeld!!!

Prachtige kussens

Prachtige kussens; en door stalen te bestellen ook in de goede kleur. Wat een geweldig idee dat ik de stalen kon terugsturen!!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG