Lange wachttijd...

Beloofde 12 dagen levertijd werd 28 door corona. Helaas geen mail gekregen dat het wat uitliep.

• Communicatie

Keurig alleen wel langere levertijd dan beloofd

Erg netjes, goede kwaliteit

Perfect geholpen

Ik had een grote bestelling met div kleuren en schuine kussens, telefonisch alles doorgenomen en met een prachtig resultaat

Top Qualität Alle Maße stimmen Passt alles

Alles super gelaufen Bin vollkommen zufrieden Immer wieder gerne

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Ihre Rechnung # 200011697 zur Bestelllung # 200013420

De rekening heeft me bereikt en is betaald. Op de Kisseb wacht ik nog. Een miteilung over de zending die ik niet heb ontvangen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Gute Qualität und einfacher Bestellvorgang!

Bestellung uebersichtlich Lange Lieferzeit (wegen Corona) Schnelle und freundliche Antwort bei Nachfrage Gute Qualität Produkt entspricht meiner Bestellung

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Kussen was naar wens maar lange levertijd

Ik heb een paar x gebeld waar het kussen bleef. Ik vond het erg lang duren en werd matig op de hoogte gesteld over de voortgang

• Communicatie

Geleverd wat er besteld is

Super, erg mooi

Snel reacties op mails met vragen over de kleuren omdat deze erg afwijken op de site, zonder probleem verschillende staaltjes opgestuurd gekregen, echt heel fijn geholpen. Levertijd was wat langer dan verwacht maar heel blij met de kussens, kleur heel mooi en zitten lekker!

• Communicatie

Nadat we iets mis was gegaan met de bestelling, contact gehad en ze loste het super goed op. Reden om hier vaker te bestellen

Fijn contact, prima service

De levering liet even op zich wachten, maar dat is logisch in deze tijd. Kleine tip: stuur klanten na een week of 3 even een mail met uitleg dat het wat langer kan duren. Ik heb contact gehad met Nathalie en later Kim. Beide contacten heb ik als heel prettig ervaren.

• Communicatie

Goeie kwaliteit, lange levertijd, weinig communicatie.

We hebben 2 april kussens besteld voor onze buitenbank. Positief is dat we erg te spreken zijn over de kwaliteit en de keurige afwerking van de kussens. Echt heel erg mooi. We hebben er nu al veel plezier van gehad. Ook het hele bestelproces via de site is gemakkelijk en overzichtelijk. Helaas was de levertijd echt dramatisch. We hebben de kussens op 22 mei ontvangen. Dat is een levertijd van 7 weken in plaats van de 20 werkdagen die op de site staat. We wisten van te voren dat het langer zou duren en we hebben alle begrip voor de drukte die jullie ervaren, maar door gebrek aan communicatie hierover zijn wij toch ontevreden. Na de geplaatste bestelling is er namelijk niks meer gecommuniceerd met ons. Uiteindelijk zelf contact gezocht en toen pas werd ons verteld dat we nog wel drie weken moesten wachten. Neem de consument mee in het proces van de verwerking, ook als de levertijd anders is dan eerst genoemd. Nogmaals, het feit dat ze later waren vonden wij écht geen punt. De slechte communicatie daarover vinden wij daarentegen wel een ding.

Tevreden over de bestelling

Vooral het bestelde zitkussen is perfect! Wel vind ik dat de kleur wat lichter is uitgevallen. Het bestelde rugkussen had wat meer gevuld mogen worden. Daarnaast bestond de vulling uit allemaal kleine losse stukjes schuim, waardoor deze een rare vorm krijgt. Uiteindelijk dit zelf opgelost door extra vulling toe te voegen. Begin april besteld en wilde halverwege mei bellen of ze een indicatie van levering konden geven, maar telefonisch totaal niet bereikbaar. Meerdere keren geprobeerd, maar elke keer een bandje dat niemand de telefoon kon opnemen.

ALLES prima

Kissen sehen super aus und sind genau nach unseren Vorstellungen.Der Sommer kann kommen

Langzaam

Na een week nog geen kleurstalen binnen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Prettig

Goed te woord voor een bestelling te plaatsen ga zo door

PRIMA KWALITEIT ALLEEN WAT LANG WACHTEN

IETS MEER DAN EEN MAAND WACHTEN, MAAR GEEN TERUGSTELLING VOOR DE PRODUCT. EXTREEM SNELLE EN EFFICIENTE COMMUNICATIE ! VERY GOOD !

• Communicatie

Ziet er goed uit Zoals we besteld hadden

Mooi kussen Levertijd was wel langer als vermeld stond

• Communicatie

Mooi kussen maar lange wachttijd

Duurde erg lang voordat het kussen verstuurd werd. Het was erg druk bij jullie. Netjes op de hoogte gebracht van levering en netjes in dik plastic bezorgd.

Voldoet geheel aan verwachting

Kussens zijn er uit zoals verwacht. Past perfect.

• Communicatie

handig en blij met het resultaat

Mooie service, betaalbaar en handig, want ik hoef niet mijn bank te verslepen of een specialist in huis te halen. Op basis van de stofmonsters heb ik een goede keuze kunnen maken. Al met al ben ik tevreden met het resultaat, al vallen de hoezen wat ruim uit (bij 1 kussen door een meetfout van mij, bij de andere kussens denk ik dat ik beter 2 cm korter had kunnen bestellen om strakkere kussens te krijgen) en had ik vergeten rekening te houden met de plek van de rits (ik heb een hoekbank en wilde de streeprichting van de stof aanhouden, waardoor bij 2 kussens het ritslipje zichtbaar is). De service is verder dus prima, maar met een paar van dit soort tips had ik het zelf perfecter voor elkaar kunnen krijgen

Super mooi, strak kussen

Goede service en kwaliteit! De levering duurde alleen iets langer dan 20 dagen.

Prachtig product

We moesten er even op wachten, maar nu de kussen binnen zijn, zijn we er erg blij mee! De kleur is mooi, perfect afgewerkt, past precies op onze buitenbank. Nette service en klantgericht.

• Communicatie

Exactly what I order but took several several weeks

I am very impressed with the prompt responses from customer service! Excellent. Merchandise in great condition as ordered online. Only negative, it took much longer I excepted to receive it.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG