Sehr zufrieden

Unkomplizierte Zusendung von Farbmustern, Lieferzeit lange aber preis Leistung und gute Verarbeitung macht alles wieder gut. Bin sehr zufrieden mit allen auch die Maße Stimmen zu 100% wie bestellt.

Zeer mooie kwaliteit

Kussen is voor buiten en is een mooi stevig kussen. Alleen nog aandachtspuntje; na het plaatsen van je bestelling kan je de bestelling niet verder volgen. Je krijgt pas bericht als kussen verstuurd is. Was dus beetje sceptisch of het goed zou gaan.

Erg mooie en goede kwaliteit en service

Erg mooie en goede kwaliteit en service

Sehr gute Qualität.

Individuelle Bestellung möglich, lange Lieferzeit.

Online besteld , super afgeleverd

Juiste maat en kwaliteit, helemaal top

• Communicatie

Hele mooie kussens , ben er superblij mee !

Kussens voor de 'loungebank' besteld , zeer tevreden met de kussens , lekker stevig en mooie stof , zit heerlijk !

• Communicatie

prima product maar (te) lange levertijd

Product voldoet prima, helaas heb ik relatief lang moeten wachten tot de kussens geleverd konden worden.

• Communicatie

Super fijne kussens en hoezen

Wij hebben kussens besteld voor buiten en nu nodigt het echt uit om buiten te gaan zitten. De hoezen zijn van mooie kwaliteit en stralen luxe uit. De kleur is ook prachtig (Havana Brown). Vriendelijke klantenservice.

Prima verlopen

Prima snel verlopen

• Communicatie

Perfect op maat gemaakte kussens

We hebben deze lente een loungebank op maat laten maken, wat betekent dat standaard kussens of te klein of te groot zijn. Toen ze kwamen, paste alles perfect, de kleur was perfect (we hadden wat stalen gevraagd). We zijn er super blij mee. Nu alleen een opbergzak op maat zoeken

• Communicatie

Mooie kwaliteit stof en prima zitcomfort

Laat de zomer maar komen, met onze nieuwe kussens voor in de loungebank zien wij de zomer graag komen met hopelijk veel mooi weer, zodat we optimaal gebruik kunnen maken van onze nieuwe kussens die gemaakt zijn door onlinemaatkussens.nl. De levering heeft wel wat langer geduurd dan in eerste instantie beloofd maar het weer was toch niet best dus weinig hinder van gehad. Al met al prima adres!

• Communicatie

Perfect op maat, levering prima en volgens afspraak.volgens

Mooie kussens, voldoet helemaal aan mijn verwachting. Zeker aan te bevelen.

Super goeie kussens

Mooie kussens! Verzenden duurde alleen erg lang(3 weken)

Een mooi afgewerkt product

Twee kussens besteld voor de tuinbanken passen precies.

• Communicatie

Kussens zijn mooi, goede kwaliteit en zoals opgegeven bij de bestelling online.

• Communicatie

Gute Leistung mit minimaler Abzug der Kundenbetreuung!

Sehr gutes Produkt und es hat alles super geklappt! Nur eine kleine email wegen der Verspätung wäre schon gewesen! Bei Nachfrage super Kundenservice

onvoldoende

product is niet geleverd cf afspraak

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Genau das bekommen was ich mich vorgestellt habe

Snel online bestellt und Qualität bekommen

Passen perfect

Passen super, goede stof alleen hele lange levertijd

• Communicatie

Op maat gemaakte kussens geheel zoals afgesproken binnen de verwachte levertijd en van zeer goede kwaliteit. Had het me niet beter kunnen wensen.

Super geholpen

Eerst gebeld om advies. En de meneer hielp me rustig en geduldig. Ze zijn mooi gemaakt en past precies in mijn bank. Nu voel ik de balken niet meer als we wat langer zitten. Helaas zit het weer niet mee en we hebben er nog maar 4x op gezeten.

Top kussens!!

Het is even wachten maar dan heb je wel topkussens!!

Weer prima

Dit is de tweede keer dat ik kussenhoezen bestel voor twee tuinbankkussens. Prima service, vriendelijke, behulpzame mensen, alleen beeeetje lange levertijd elke keer. Maar voor de rest tevreden. Ik raad iedereen met klem aan gebruik te maken van de kleurstaaltjes voor je definitief bestelt! Alleen dan weet je of de kleur de juiste is (komt toch niet goed genoeg uit, online).

• Communicatie

Goede kwaliteit, mooie afwerking. Levertijd redelijk (4 weken).

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG