Goede kwaliteit, mooie afwerking. Levertijd redelijk (4 weken).

mooi, degelijk kussen

precies passend, helemaal zoals verwacht

Sehr sehr gut!!!

Sehr gute Verarbeitung. Perfekte Abwicklung. Diese Firma kann ich bestens empfehlen.

dubbel fantastisch

de kussens zijn precies geworden wat ik had gehoopt en staan erg leuk, dus fantastisch. het vervelende was dat ik 2 rug kussens niet geleverd heb gekregen, maar na een telefoontje (kussens nergens gevonden), kreeg ik te horen dat ze twee nieuwe gingen maken en deze kreeg ik een paar dagen later toegestuurd, dus fantastisch!

• Communicatie

Zeer behulpzaam, goed advies, goed bereikbaar en goede kwaliteit

Goed bestelsysteem, stofstalen geleverd, goed advies via telefoon en mail. Wij hadden een spoedbestelling, waarvoor op de website stond dat dit 5 werkdagen zou duren. Maar, naderhand bleek dat dit 10 dagen was geworden (wegens drukte), voor dezelfde prijs. Dat viel toen wel tegen. Dit zou ik snel aanpassen op de website, als dit niet al gedaan is. Uiteindelijk was onze bestelling ook binnen de 10 werkdagen niet opgepakt en ben ik gaan bellen. Toen hebben zij alsnog de kussens binnen 1 werkdag gemaakt en opgestuurd. Het geld voor de spoedbestelling hebben wij terug gekregen. Goed opgelost dus!

Kwaliteit

Mooie en goede kwaliteit kussens, zeker een aanrader.

• Communicatie

Mooie stof en netjes gemaakt .

Gut verarbeitete Produkte

Die Kommunikation, Bestellung und Lieferun liefen problemlos. Nur die Notwendigkeit zur Übermittlung der Kissenform mit Schnittmuster aus Papier ist etwas altbacken. Die Möglichkeit zur Verarbeitung einer bemaßten Zeichnung oder sogar eines kleinen Kknfigurators auf der Internetseite wären hier praktischer und schneller gewesen.

mooi resultaat

Je moet er even op wachten maar het resultaat is dan ook mooi. Een genot om er naar te kijken als ze op je bank liggen. De maten kloppen precies en ook de kleur is dat wat wij ons ervan voorgesteld hadden. Alleen jammer dat communicatie over levering achterwege blijft en de pakketbezorger zich niet hield aan de aangekondigde levering. Dit gebeurde pas een dag later.

• Communicatie

Heel erg fijn om verschillende stalen te kunnen beoordelen op kleur en type stof waardoor je de jui

Erg positieve ervaringen. Ik had vrij veel kleurstalen aangevraagd die snel via de post verstuurd en afgeleverd zijn. De stalen gaven een goed beeld van de kleur en het materiaal wat geholpen bij de uiteindelijke keuze van de kleur van de kussen die we besteld hebben. Erg goede service van het bedrijf dat er geen kosten berekend worden voor de stofstalen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.

Goede service, mooie kussens

We zijn erg blij met de mooie kussens. Goede service en hulp bij vragen. Tevreden!

• Communicatie

Top service en prima kwaliteit

Top service!

Top service!

Klasse !

die Sitzkissen für mein Terrassen Möbel kamen nach 6 Wochen. Qualität und Verarbeitung sind TOP, alle Maße wie vorgegeben. Danke dafür , bis zum nächsten Mal.

Prima kussens

Prima kwaliteit kussens. Één kussen waren se vergeten te leveren maar werd snel opgepakt en was binnen drie dagen ook bij ons binnen.

• Communicatie

Top Qualität und Passform!

Leider etwas lange Lieferzeit.

• Kommunikation

Netjes gemaakt en geleverd.

Het is allemaal netjes gemaakt en geleverd. Alleen jammer dat ik het of niet goed gelezen heb de knopen apart heb, weet nu niet wat ik ermee aan moet.

• Communicatie

Prima kussens alleen klopte de kleur niet met de kleur die op de site stond.

Helaas niet de gewenste kleur

Goed! Mooie kussens.

De bezorging had alleen wel wat duidelijker en beter gekund.

• Communicatie

Sehr netter persönlicher Kontakt. Ware super gut.

Ich habe etwas warten müssen, habe dann bei der Firma angerufen, sehr netter Kontakt. Die Kissen haben etwas auf sich warten lassen, die Qualität ist sehr gut. Kann die Firma nur empfehlen.

Zeer positieve ervaring.

Zeer behulpzame mensen en een fijne aankoopervaring.

Sehr gute Qualität

Die Konfiguration der Kissen ist sehr einfach und praktisch und es ist eine gute Auswahl an Stoffen und Polstermaterial vorhanden. Angeforderte Stoffproben wurden sehr schnell geliefert. Qualität der bestellten Sitzkissen ist sehr gut. Schön wäre es, wenn bei Lieferverzögerungen eine Nachricht gesendet würde. Daher auch die 3 Punkte für Lieferung da es doch lönger als die angegebenen 20Tage gedauert hat.

Hammer..... super schöne Polster und toller Service

wir planen schon die nächste Bestellung obwohl die Polster erst 1 Jahr sind. Die Qulität von Ihnen überzeugt sofort. Auch der Service ist super, kam erst nicht zurecht beim Bestellvorgang. Habe dann lieber angerufen, nicht das ich was falsches bestelle. Wurde von einer sehr freundlichen Mitarbeiterin durchs komplette Bestellformular geführt und konnte somit ganz schnell meine Wunschpolster bestellen. Vielen Dank

Perfecte kussens

Hele mooie kussens ontvangen voor een goede prijs, het duurde wel eventjes maar dan heb je ook wat

Geweldige service

Goede service, goede communicatie en product is prima. Duurde wel even voor het geleverd kon worden maar ook dat was duidelijk.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG