Top, goede kwaliteit.

We moesten iets langer wachten als gepland. Maar het kussen is zo goed passend en van mooie kwaliteit dat we dat voor lief nemen!!

Snel en accuraat.

Snel en accuraat.

• Communicatie

geleverde voldoet aan de verwachtingen

Geleverde product prima in orde. Werd wel geleverd nadat ik om de status van de levering had gevraagd. Was na een week of 5

• Communicatie

Het was een goede ervaring.

Aardig en meedenkende dames bij klanten service.

Goede kwaliteit

Volgens afspraak geleverd Voldoet aan verwachtingen

Goed en stevig

Een goeden stevig kussen makkelijk schoon te maken

Perfecte levering

Goede site en kwaliteit is top

Uitstekende kwaliteit, prima service

Makkelijk zelf online samenstellen, perfect maatwerk, topservice

• Communicatie

Mooie kussens, precies zoals besteld.

Duidelijke website, telefonisch minder goed te bereiken. Proefstalen werden snel geleverd en kussens zijn we erg blij mee, precies zoals omschreven. Levertijd was wel een week langer dan vermeld.

• Communicatie

Ben tevreden. Een mooi product.

Bestelling, communicatie en product waren prima. Na mailcontact over de vervoerder die na 6 dagen, i.p.v. de driedagen die in de verzendmail gezegd was, nog geen contact had opgenomen, dezelfde dag nog geholpen door iemand van maatkussens online. Binnen 2 dagen de bestelling in huis. Ziet er goed uit, past perfect.

• Communicatie

Ik heb gevraagd om wat kleur stalen op te sturen en die had ik met 3 werkdagen in huis. Nu gaan we even kijken welke kleuren we willen

• Communicatie

Ziet er goed uit, kleur anders dan verwacht, maar ok

Duurde wel lang voor geleverd werd, maar ziet er ok uit

• Communicatie

Goed kussen voor goede prijs

Mooi gemaakt

• Communicatie

Tot nog toe zeer slecht.

Niets geleverd na 10 dagen dat de kussens onderweg gingen...

Prima. Alleen levertijd wat lang

Prima. Vriendelijk. Goed produkt. Levertijd alleen wat lang

telefonisch helemaal goed

Alleen het kleurenplaatje klopt niet met de kleur die ik nuheb..Het is eerder offwihte dan ecru.

Een flinke tegenvaller

Het door mij bestelde kussen voor mijn tuinbank arriveerde en zag er heel mooi uit. De stof was mooi en het was goed afgewerkt. Het bleek echter helaas zo hard als een plank te zijn... Bij e-mailcontact werd mij verteld dat de door mij bestelde vulling eigenlijk niet geschikt was voor een dikte van 8 cm. Deze informatie was echter nergens terug te vinden in het bestelproces! Ik had de vulling geselecteerd waarbij stond ‘meest gekozen’. Men wilde mij wel tegemoet komen door wat korting te geven op een nieuwe vulling. Voor maar liefst 72 euro kon ik een andere vulling ontvangen. Aangezien ik al ruim 150 euro voor mijn kussen had betaald, vond ik dit een dikke tegenvaller en bovenal een bar slechte service. Voor mij dus nooit meer een kussen van dit bedrijf!

• Communicatie

Fantastische Arbeit und Qualität!

Vielen Dank!

Boven verwachting

De kussens zijn erg mooi keurig afgewerkt

Top service en produkt

Vriendelijk advies op maat over telefoon. Zorgvuldige leverancier en een top produkt !

Sitzunterlage

Bin mit dem Produkt sehr zufrieden.

• Communicatie

Goed product, maar lange levertijd

We zijn tevreden met het kussen/matras op maat. Het is netjes gemaakt en precies zoals besteld. Alleen wel jammer dat het een maand heeft geduurd voor er geleverd kon worden.

• Communicatie

Wij hebben alleen stalen opgevraagd

Wij hebben alleen stalen opgevraagd.

4 Kissen für Außenbank Super Gut

Wir sind sehr begeistert. Wunderbare Ware und bestes Aussehen.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG