Mooi product!

Bestellen ging heel makkelijk, superprogramma en top om vooraf stalen te kunnen bestellen. Erg fijn om echt op maat te kunnen bestellen voor je eigen ontwerp of plek. Levertijd viel op zich mee (5 weken), maar dat transport er vervolgens nog 1,5 week over deed was een minpuntje. Verder zien hoe kwaliteit is/blijft bij gebruik

moeilijk

ik vond het moeilijk bij jullie,ik had gebeld en een mail geschreven over dat ik het liefst mijn hoezen wilde opsturen voor de maat ! Maar nee dit kon niet,dus jammer dat het niet door kan gaan! Dan maar op zoek naar een ander bedrijf!!

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Goede service, mooie kussens.

Gratis proeflapjes aanvragen om de stof te beoordelen. Makkelijk programma om zelf je kussens te bestellen. Wanneer je vragen hebt wordt je vriendelijk geholpen. De kussen werden keurig afgeleverd op de afgesproken dag. Alles past perfect in de caravan. We zijn heel tevreden.

• Communicatie

Precies gekregen wat ik had verwacht.

Sieht super aus!

War alles unkompliziert! Gute Qualität!

Product super communicatie onduidelijk

Super mooie kussens geleverd gekregen echt netjes afgewerkt! Niets op aan te merken! De levering was echter heel onduidelijk, weinig communicatie over leertijd en toen zou het geleverd worden in de avond maar toen kwam er niemand en kreeg ik laat op de avond 23.00u een mail dat ze in de ochtend tussen 8.10 en 10.00u kwamen. Beetje raar.

• Communicatie

Niet mogelijk kussens niet ontvangen!,

Kan geen ervaring delen, kussens zijn nog niet binnen, duurt lang, jammer morgen gaat ons terras open helaas zonder kussens.

• levering N.v.t.

Goeden kwaliteit

Prima service, goed geholpen aan de telefoon

Top Ergebnis!

Wir haben uns neue Kissen für unsere Gartenstühle bestellt. Vom Ergebnis sind wir sehr begeistert. Toller Stoff und sehr saubere und gute Verarbeitung. Unsere Fragen wurden schnell und sehr zufriedenstellend beantwortet. Und paar nützliche Tipps gab es noch dazu. Vielen Dank!

• Kommunikation

Erg goed advies aan telefoon. Vriendelijk te woord gestaan. Goede en duidelijke service zorgvuldige levering door fijn bedrijf en erg mooi produkt.

• Communicatie

Mooi product waar je zomaar lang op zou kunnen moeten wachten

Mooi product Helaas ipv levertijd van een week zoals aangegeven op de website is deze uitgelopen tot 5 weken. Daar ik het kussen om medische redenen nodig heb, had ik het niet besteld als ik dit vooraf had geweten. Dan had ik voor een leverancier die sneller kon leveren gekozen.

• Communicatie

Prijs/kwaliteit niet helemaal in verhouding

Voor het geld dat we betaald hebben, hadden we iets meer verwacht. Het product voldoet, de hoes zit netjes om het kussen, maar het kussen zit wat minder lekker dan gehoopt. Kleur is iets lichter dan de kleur op de website, maar dat hadden we al ergens gelezen. Verder duurde het langer dan de opgegeven levertijd van 20 werkdagen. We bestelden op 22 maart en kregen op 26 april een mail dat het product verzonden was. Geen ramp natuurlijk, maar wel goed om te weten.

Super freundlich und schnell

Auch kurzfristige Änderungen des Stoffes kein Problem, sehr freundliches Personal. Alles top gelaufen, Maße passen perfekt

Disappointing

There was a problem with my order ( delivered to the wrong customer ) and I finally received my order after 6 weeks. The quality of the cushions are fine but I was disappointed with the communication and lack of follow up from the customer service department. I had to do all the chasing to finally find out where my cushion were. It took several e-mails, phone calls and facebook messages to finally get a clear answer and eventually receive my order.

Sehr zufrieden mit den Kissenbezügen

Kissenbezüge passen genau, gute Qualität, alles ok Lieferung mit Hermes leider schlecht, konnten Adresse nicht finden.

Sehr einfach und unkompliziert

Die Bestellung auf der Homepage hat sehr gut geklappt. Für mich war es perfekt, dass man das Kissen genau nach seinen Vorstellungen zuschneiden konnte. Die Lieferung hat etwa länger gedauert als gedacht, was aber nicht weiter schlimm war, da zur Zeit bei nahezu allen Händlern die Lieferzeiten länger dauern.

• Communicatie

49,95 betaald voor een spoedverzending van 5 dagen en pas na 12 dagen kussens binnen!12

Hoewel ik de kussens voldoende vind van kwaliteit, toch maar 1 ster omdat de handelswijze van de firma veel weg heeft van zakkenklopperij. Omdat wij met spoed kussens nodig hadden voor onze verhuuraccommodatie, kozen wij voor onlinemaatkussens.nl. Die beloofde nl. een verzending binnen 5 werkdagen tegen een meerprijs van € 49,95. Dat zou betekenen dat wij de kussens binnen 8 à 9 dagen thuis konden hebben. Helaas kwam er niks binnen. Wel een mail dat de kussens klaar waren voor verzending, maar vervolgens... geen kussens. Na 11 dagen, een dag voordat er gasten zouden inchecken, de firma gebeld met de vraag waar de kussens bleven. Bijdehante tante Nathalie vond dat ik me niet zo druk moest maken; we hadden "gelukkig wel een bank, haha, dus de gasten hoefden niet op de grond te zitten!" Dankzij een zeer vriendelijke en welwillende medewerker van T&C Transport de kussens nét op tijd binnen. Een klacht per mail over de te veel betaalde kosten voor de spoedverzending werd door de eigenaar persoonlijk weggewimpeld. Wij zijn zelf ondernemers - als wij onze afspraken niet kunnen nakomen, krijgen onze klanten hun geld terug. Voor ons dus nooit meer onlinemaatkussens.nl, we hebben een hekel aan deze manier van zakendoen. Voor de overige accommodaties gaan we dus naar een ander bedrijf. Google review komt eraan!

• Communicatie

Heldere website, veel keuze en hele goede kwaliteit!

Voor onze nieuwe tuinbank kon ik kiezen uit meerdere materialen en vulling. De website werkte snel en overzichtelijk. De levering duurde iets langer dan gewild (4 weken) maar nu hebben we wel precies passende en hele mooie kussens. En het zit heerlijk. aanrader.

Excellent website and quality

I was looking for lounge pillows for my Garden Lounge. Unfortunately ist has an unusual size so I had to buy individual manufactured pillows. Your Shop website was the best one with highly transparent pize Model and the Most User friendly one. I am very happy with the product quality as well. I reconmend to buy here.

Even afwachten maar voor nu 5 sterren

Kussen snel geleverd maar na één keer gebruik zat het tussenstuk niet meer op zijn plek en de stof te los. Gemaild hierover, ik kreeg een snelle reactie en bevestiging dat het niet er uit ziet zoals het zou moeten. Kussen werden al snel opgehaald en nu heb ik ze weer terug. Maar het is een even afwachten, nu geen weer voor om ze te gebruiken, maar de actie en snelle reactie vanuit hen, is erg prettig. Qua service ben ik erg tevreden.

Stalen ontvangen

Hele mooie stalen mogen ontvangen, zodat we een goede keuze kunnen maken.

Kwaliteit en snel geleverd

Nieuwe kussens voor de caravan besteld. Ruime keuze in stoffen. Goede kwaliteit en afwerking! Zeer tevreden!

Helemaal heppy de peppy

Tippie toppie kussens

• Communicatie

Super Service und freundliche Beratung.

Kommunikation auch nachdem ei Artikel. Falsch giefert wurde zuvorkommend und freundlich. Ersatz wurde sofort veranlasst und zugestellt. Gerne wieder

Mooi gemaakt

Goede website