Kleurstaaltjes snel gekregen

Kleurstalen gevraagd en gekregen

• Communicatie N.v.t.

4 kleurstalen besteld, helemaal gratis en gratis verzonden. Mooi kleurtje gevonden voor onze aankomende buitenbank

Mensen met kennis

Ik had een vraag wat ik het beste kan bestellen, en hoe ik de maten moet bepalen. Ook de levering van de kleur stalen ging heel snel.

Snel en accuraat

Stalen snel en goed ontvangen

• Communicatie

Mooi kussen, goed afgewerkt. Fijn dat je verschillende stalen thuis gestuurd krijgt. Dat heeft ons geholpen om tot een goede keuze te komen. De levertijd van het kussen was relatief lang (en bij bestelling onduidelijk), maar het product maakt dat gelukkig goed.

• Communicatie N.v.t.

Perfecte service!

Perfecte service en uitstekende kwaliteit!

• Communicatie

Waren vanaf het eerste moment bezig met het leveren van de beste kwaliteit

We hadden een bestelling gedaan voor 7 maatkussens, waaronder 3 halfronde kussens voor onze tuinmeubelen. Direct na de bestelling kregen we een attente e-mail met de vraag of we een mal wilde knippen en opsturen om het juiste model te kunnen leveren. Complimenten voor deze focus op het beste resultaat voor de klant!

Erg goed

Ik had staaltjes stof opgevraagd. Erg snel geleverd.

Sehr gut!

Die Kissen sind sehr schön! Tolles Material, sehr gut verarbeitet. Die Bestellung war unkompliziert! Ich würde wieder etwas dort bestellen!

Outdoor zitkussens

Wij hadden kussens nodig die op maat werden gemaakt voor het tuinset dat mijn man zelf had gemaakt. Wij zijn heel tevreden over het resultaat. Goede prijs - kwaliteit. Alles werd op tijd en netjes ingepakt afgeleverd aan huis. Een pluspunt is ook de klantvriendelijkheid, top! Naar de toekomst toe zouden we terug bij onlinemaatkussens.nl bestellen. L.Aimée

• Communicatie

Top, een perfecte service en een prima product

Bij het bestellen wordt er snel gereageerd en duidelijk gecommuniceerd. Er is snel duidelijkheid over de levertijd, en wordt waargemaakt. Bij aflevering van de kussens bleek dat er door mij een fout was gemaakt bij de keuze van de vulling. Na overleg is dit op een voor ons perfecte wijze hersteld. Een prima ervaring met onlinemaatkussens.

Kussen zelf is goed maar de levertijd was echt te lang ruim 1maand

Er wordt geadverteerd met 16 dagen ofzo maar dit was ruim een keer zo lang met leveren

Mooie kussens.

Mooie kussens, prima. Blij mee. Alleen levering een week later dan beloofd

• Communicatie

gemakkelijk samen te stellen en mooi op tijd geleverd

gewoon via internet gevonden en uitgezocht. daarna wachten, wachten, maar uiteindelijk (volgens afspraak) geleverd. Goed verpakt en resultaat mag er zijn !

Prachtig kussen

Goede communicatie Aardige bezorgdienst Prachtig kussen

Mooi gemaakt, stevige stof

Bestelling duurde wat langer door drukte. Wel te begrijpen. Alleen toen geleverd zou worden had de vervoerder ons pakket niet bij. Nu dag later als nog geleverd.

Precies zoals ik verwachtte

Degelijk product en lijkt op het eerste zicht goed afgewerkt. Mooie rechte stiknaden en een rits die perfect in het midden zit. De stof voelt ook aangenaam aan. Over de duurzaamheid kan ik nu nog niet oordelen natuurlijk

Order not yet receievd

Despite placing my order on the 6th March my cushions have unfortunately not yet arrived so I cannot give my review on the quality of the cushions. However I am disappointed with the customer service as I received no follow up on my order and only one reply to my many emails trying to find out what happened to my order. Only today when I called the Dutch helpline did I get some information ( and thank you to the helpful person on the line) and I learnt my cushions had been sent to the wrong customer. I think I should have been informed earlier of the mistake. Anyhow I am still waiting and hope the cushions will finally arrive in the coming days.

Prima in orde

Heel fijn dat je gratis proeflapjes kunt bestellen, prima service !

Schlechte Qualität

Das gelieferte Kissen ist sehr schlecht genäht, nämlich schief im Muster. Nicht annehmbar, geht zurück.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Toppie

Ben heel goed behandeld met zowel de staaltjes opsturen als telefonisch contact. hele vriendelijke behulpzame mensen. er was wat vertraging maar ook dat is netjes opgelost.

Alles super!

Gute Ware und schnelle Lieferung.

Snelle en fijne levering

Ik heb nu alleen nog maar proefstukjes aangevraagd. Kreeg het snel opgestuurd en heel fijn om zo te kunnen zien welke kleur het beste bij mijn meubels past.

Mooie kleur rood, wel beschadiging in 1 van de kussens

Mooie kleur rood, nog vol met vulsel aan de buitenkant, beschadiging op kussen. Dit heb ik niet eerder gehad bij deze winkel. Helaas

Top kussens

30 Zeelberg