Wat een top service en top kwaliteit

Voor onze zitkuil waren we opzoek naar mooie kussens, die gewoon konden blijven liggen. Na het ontvangen van staaltjes heb ik een mooie stof gekozen en all weather voering gekozen! De kussen zijn snel geleverd en waren perfect en staan prachtig! Kortom ik kan onlinemaatkussens zeker aan bevelen!

alles goed geregeld

niet te lang hoeven wachten afmetingen goed en netjes afgeleverd. zal jullie aanbevelen

• Communicatie

Mooie kussens zeer goede service

Ik heb mooie kussens ontvangen en de levering was vlot. Ik ben zeer tevreden

• Communicatie

Prima,snel en maar alle verwachtingen

Zoals het hoort geleverd en ik ben tevreden

Sehr schlechte Lieferung

die Ware ist bis heute nicht eingetroffen kann daher keine Bewertung abgeben. Verand wurde lt. Ihren Angaben die Ware am 6.04.21 bis heute nichts erhalten!

• Communicatie

Zitkussens op maat laten maken en ze zitten top. Goede kwaliteit, stevige stof en kussens. Zijn ook echt netjes afgewerkt. Keuze stof gebaseerd op een online plaatje op hun site, komt niet helemaal overeen. Ik zou dus wat gratis stukjes stof bestellen om een goede indruk te krijgen. Levering duurde langer dan verwacht, dit kan beter door bijvoorbeeld de klant op de hoogte te houden hoe ver de fabriek is en hoe lang het nog duurt. Verder erg blij met mijn bestelling!

• Communicatie

Heel blij met de prachtige op maat gemaakte kussens

Het bestellen is erg eenvoudig. Vooraf had ik stalen besteld zodat ik wist welke stof het beste zou passen. Het eindresultaat was precies zoals gehoopt!

Prima site mooie kussens

Erg mooie kussens en netjes vooraf kleurstaaltjes ontvangen. Enige minpuntje is dat ze de levertijden op de site niet waarmaken maar geen ramp.

• Communicatie

Mooi materiaal, past mooi op onze bank.

We zijn er blij mee!

Mooie kwaliteit!

Goede kwaliteit, wel lange levertijd maar dan heb je wel een hele mooie kussen op maat!

• Communicatie

Geweldig mooie en goede kwaliteit

Makkelijke website, proefstukjes besteld daarna de kussens, zou twee weken levertijd zijn maar werd vier weken, is niet erg maar had er liever even een mailtje over gekregen.. wel iedere week een formulier of ik wilde beoordelen maar als je nog geen kussens binnen heb gekregen valt er ook weinig te beoordelen. Beschouw dit als opbouwende kritiek want voor de rest zijn wij dik tevreden, en als ik nog eens kussens nodig heb bestel ik ze zeker bij jullie.. MVG Pé van der Giessen

tevreden

keine

Die Kissen kamen schnell und sind sehr gut verarbeitet. Die Farbe ist so wie im Inernet abgebildet.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Top Laden

Allerdings hatte dich unsere Lieferung verzögert und da fehlten mir die entsprechenden Informationen zu.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Top Ware

Super Qualität und sehr schön vernäht.

• Communicatie

Prima kussens, voldoen aan verwachtingen.

Ik wist niet hoe lang het duurde voordat de kussens klaar zouden zijn, daarom belde ik na 4 weken. De telefoon werd meteen opgenomen en ik werd keurig te woord gestaan. Dat vond ik met name een 10 waard, het is tegenwoordig een uitzondering, meestal sta je een poosje ( lang) in de wacht.

• Communicatie

echt hele goede ervaring mee

telefonisch bereikbaar en vriendelijke medewerkster

Great service, great quality

The cushion for my hallway bench is outstanding, exactly what I imagined, high qualiy, impeccable finish. Had a problem with the courier (they couldn't find the address) but the customer service managed to send the goods back to me very quickly. I trully recommend them!

• quality
  • Delivery
  • Communication

Staaltjes ontvangen

• Communicatie

Ik heb 4 proefstofjes besteld en deze zijn naarvolle tevredenheid afgeleverd.

Ik ga nu bekijken of ik 1 van de stoffen ga gebruiken voor mijn bestaande tuinkussens

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Goede kwaliteit geleverd wat ik wil en meedenkend

Degelijk en professioneel

3 zitkussens voor mijn loungebank besteld bij Onlinemaatkussens. Prachtig gemaakt en tot op de millimeter nauwkeurig! Communicatie en bezorging ook prima. Ik ben blij!

super

ik heb heel lang gedaan over bestellen. komt ik kan naaien en dacht dat het moeilijk was te bestellen. goed maten genomen bij vele site s tips gelezen en toen besteld. een email verzonden waneer ze zouden bezorgen een nette email terug en de dag erna bezorgd en passen perfect. en zitten perfect.

• Communicatie

prima kwaliteit, op maat gemaakt. Levering duurde weken.

Top service!

Hele goede service en kwaliteit!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG