MEGA QUALITÄT !!!

VOM STOFF HER UND AUCH DIE FARBE SIND QUALITATIV WUNDERSCHÖN VERARBEITET. ES LÄDT EINFACH ZUM CHILLEN UND TRÄUMEN EIN.

• Kommunikation

Super goed bedrijf alles duidelijk weergegeven op de site.

Vond het best wel spannend of het goed zou komen zeker omdat het een groot kussen is. Maar het is ontzettend mooi gemaakt, en staat super mooi op de bank.

Keurige stevige kussens

• Communicatie

Mooie stof goede kwaliteit en mooi op tijd geleverd

Echte aanrader super blij met mijn kussens op maat

alles bestens

sehr gute Verarbeitung

Prima levering

De juiste maten opgegeven en afgeleverd. Keurig strak afgeleverd. Erg tevreden

Voldoende

Nog steeds geen levering

goed!!!

het is al goed!! :-)

Hat alles gut geklappt

Die Bestellung war online super einfach und ich konnte ohne Probleme eine Auflage für das Aussenbett konfigurieren. Der Versand dauerte um die 30 Tage. Die Auflage und der Stoff sind bei Lieferung wie erwartet gewesen.

Prachtige kussens

Eindelijk kan ik een beoordeling schrijven! Onze overkapping is klaar en de loungebank van hout staat er in, dus de kussens nog netjes verpakt in plastic van zolder gehaald. Stof ziet er prachtig uit, de afwerking is mooi en ze zitten heerlijk! We zijn er erg blij mee!

• Communicatie

Lieferung viel zu spät keinerlei Einigung

Mehrfach auf Liefertermin hingewiesen nur vertröstet worden Lieferung kam 14 Tage zu spät.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Prima kwaliteit geleverd

Aanpassen opdracht was geen probleem. Alles strak genaaid. Maatvoering precies wat ik heb opgegeven en op tijd geleverd. Meer kan ik niet wensen

• Communicatie

Vriendelijk aan de telefoon en een goede service ivm de afmeting

• Communicatie

Snelle service. Mooie stoffen.

• Communicatie

Goed geholpen via mail door de klantenservice. Kussens zien er mooi uit, goede afwerking. Ca 5 weken levertijd.

Bin sehr zufrieden

Bin sehr zufrieden

Goede kwaliteit

wunderschönes Ergebnis mit einigen Hürden

Der Bezug ist aus einem wunderbaren Material (Velour) einwandfrei gefertigt worden. Bei der Bestellung ist scheinbar etwas schief gelaufen, wodurch sich der Versand verzögert hat, aber das kann ich verschmerzen, denn jetzt bin ich im Besitz eines perfekten Unikats :) Der Kundenservice war sehr lieb und zuvorkommend!

Prima site!

Goede site en dienstverlening (tot dusver) Had 4 monsters besteld, die had ik na 2 dagen gratis in huis. Bestellen is ook eenvoudig en overzichtelijk. Nu nog wachten op de kussens.

• Communicatie

Gevraagde stalen binnen een paar dagen in huis

Fijn dat je de mogelijkheid hebt om stalen op te vragen. Kleuren zijn toch lastig te beoordelen op een beeldscherm en een stof wil je ook graag even voelen. De bestelde stalen heb ik binnen een paar dagen ontvangen. Nu even geduld tot het kussen geleverd kan worden.

• Communicatie N.v.t.

mooi bedrijf

Mooie site en platform om kussens op maat temaken. Het zou handig zijn om ook de maten aan te geven bij foto's op de site of Instagram om een idee te krijgen

• Communicatie

I did Not Receive my Order so far!!

I am waiting

• Communicatie N.v.t.

Mooie kussens voor een eerlijke prijs

De titel zegt eigenlijk alles al. De kussen zijn netjes gemaakt en voldoen precies aan mijn bestelling. Op mijn vraag via de email wanneer de levering te verwachten was, kwam ook binnen een paar uur reactie, en en ze arriveerden zelfs een paar dagen eerder dan ik verwachtte.

super

prachtige tuinkussens ontvangen. en mooi op tijd geleverd. top bedrijf!!

Mooie kussens

De levertijd liep wat uit maar de kussens voor onze loungeset zien er picobello uit.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG