Makkelijk te bestellen

Goede website, gratis stof stalen te bestellen, zodat je zeker weet dat het is wat je wil. Tip: vraag pas om een beoordeling als het product bezorgd is.

• levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Super Qualität

Ungeduldig habe ich auf die Ankunft gewartet und es hat sich gelohnt...tolle Qualität

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation k.A.

Schnell und sehr gute Qualität

Die Bestellung ist sehr einfach aufzugeben und die Lieferung erfolgt sehr schnell. Zusätzlich habe ich meine alten/defekten Überzügen hin geschickt und erhielt darauf hin eine exakte Kopie. Ich kann den Shop nur weiter empfehlen.

Very good

geweldige goederen

• Communicatie

Goede levering, mooie kwaliteit.

De kleurstalen waren heel snel bezorgd. Hierdoor een goede keuze kunnen maken. Het kussen ziet er mooi uit.

• Communicatie N.v.t.

Sprache

Es wäre schön wenn die Kommunikation auch in die Landessprache des Empfängers erfolgen würde.

Toppers

Na het uitzoeken op de website kregen wij twijfels of we wel het juiste product hebben gekozen. Even een telefoontje plegen en een vriendelijke stem aan de andere kant deed ons op andere gedachten te brengen en het juiste product met de juiste stof werd ons aangeraden. nu wij de kussen in gebruik hebben is er geen moment van spijt. Jullie zijn toppers dank jullie allen. Fam Verweij Den Helder

Het duurde 4 weken maar verder was alles prima

• Communicatie

Super Qualität, habe schon das zweite Mal bestellt :-)

Alles perfekt!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Positief!

Snelle reactie terug op vragen, gevraagde netjes toegestuurd gekregen.

komen de afspraak na

Makkelijke site

vriendelijk aan de telefoon

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Heel laat geleverd en steeds niet zoals afgesproken

Hoewel de mensen met wie ik contact had (ik heb meerdere keren gebeld en gemaild) zeer vriendelijk waren, werd er keer op keer later geleverd dan mij beloofd werd. Uiteindelijk pas na bijna 5 weken.

Goede kwaliteif

In elk gewenste maat, dikte, en materiaal/ stof leverbaar. Duidelijke instructie om te bestellen en keurig verpakt afgeleverd

degelijk en goed

• Communicatie

Goede kwaliteit en snelle levertijd

Super fijn dat je bij onlinemaatkussens gratis kleurstalen op kunt vragen. Ook vragen over het opmeten en het soort kussen kan gesteld worden en daar werd ik prettig mee geholpen. De levertijd van 20 werkdagen klopte in ons geval goed, waardoor we straks met goede kussens in onze tuinstoelen kunnen zitten.

Zeer nette kussens!

Fijn contact met medewerkers zowel per teefoon als mail. Ik wilde nog iets wijzigen en dat kon ook nog. De website was super handig. Het was wel wat lang wachten, maar de moeite waard. Ze staan prachtig en zitten goed!

• Communicatie

Erg goed, de stalen werden snel en kosteloos verstuurd.

Zie boven

• Communicatie

Mooie kwaliteit maar lange wachttijd

Ik had een kussen besteld voor op een bankje om erop te zitten. Ik had de kleur zwart besteld. Duurde bij mij 5 weken voor het bezorgd werd. Vond ik zelf erg lang. Ook zou er gebeld worden om een bezorgtijd af te spreken. Dit is niet gebeurd. De kleur anders dan op het plaatje te zien was. Het bleek een gladde stof te zijn. Opzich vond ik dit niet heel erg. Verder goede kwaliteit

• Communicatie

top kwaliteit, zeer tevreden.

leveren goed product, precies de maten, zoals ik die opgegeven had. zat wel enige levertijd op, maar ja als je kwaliteit levert, dan heb je het druk. bestel dus op tijd, dan kun je als het zonnetje begint te schijnen er heerlijk van genieten.

• Communicatie

Snel geleverd toch ik zou volgende keer weer bestellen

Duidelijke website, goed kussen

De bestelling plaatsen op de site verliep makkelijk en duidelijk. Levertijd duurde iets langer dan aangegeven, maar verder niks op aan te merken. Goede service. En het kussen voldoet aan mijn wensen!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG