Duidelijke website, goed kussen

De bestelling plaatsen op de site verliep makkelijk en duidelijk. Levertijd duurde iets langer dan aangegeven, maar verder niks op aan te merken. Goede service. En het kussen voldoet aan mijn wensen!

Zoals gedacht

Keuze voor de kussens en de uitvoering ervan kloppen met ons idee. Bij de presentatie worden de ritsen niet vermeld dus extra verrassing

Zeer mooi kussen

Heel mooi kussen keurig afgewerkt, en netjes thuisbezorgd. Iets langere levertijd dan op de site aangegeven staat.

• Communicatie

De kussens zijn prima! De bezorging ging wat raar. Ik zou gebeld worden over het tijdstip, maar dat is helemaal niet gebeurd. Uiteindelijk bleek het bij de buren bezorgd te zijn, maar daarvoor was ook geen briefje in de brievenbus gedaan, waardoor ik dus geen idee had dat het bij de buren lag. Gelukkig kwam de buurman het op een gegeven moment zelf langsbrengen.

Sehr gute Arbeit

Vielen Dank, die Kissen passen ausgezeichnet in unseren Rosenbogen.

• Communicatie

Al is eerder kussen met goed besteld en zeer tevreden over mijn aankoop

• Communicatie

Mooi kussen op maat, prima levering

De mensen van onlinemaatkussens hebben prima werk geleverd. Het kussen is mooi op maat en snel geleverd. Snelle service door een prima bedrijf.

• Communicatie

Wij hebben zelf een XXL loungebank gemaakt, hiervoor hebben wij de kussens op maat laten maken via onlinemaatkussens.nl We zijn er super blij mee!!

Vakwerk, perfect geleverd

Bestelling van 4 stoelkussens in niet standaard afmetingen. Levering volgen planning en perfect vakwerk.

Goede kwaliteit kussens

Goede service en kwaliteit van kussens. Kleur is veel lichter dan ik had verwacht (grijs) en levering duurde helaas wel een paar weken.

goede afwerking zoals gevraagd

gede afspraken

• Communicatie

Duurde iets langer dan wat er vermeldt stond op de website, maar zeer goede service!

Stalen besteld

Proefstalen besteld een paar weken geleden, helaas nog niets gekregen. Dan vraag je je af hoe dat met bestelde producten moet gaan lopen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Best

Best

• Communicatie

Alles so wie beschrieben!

Wir sind begeistert! Alles wie gewünscht!

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Bijna super tevreden

Fijne kussens, mooi stof/bekleding , heel netjes gemaakt. Jammer dat de 2 sierkussens met dezelfde naad zijn afgewerkt, terwijl ik 1 kussen met zijnaad volant besteld heb. Dus: niet helemaal geleverd wat ik besteld heb!!!

Super tevreden

Super tevreden. Zelf de maat opgenomen. Je kunt zelf de stof kleur kiezen en zelf welk soort je wilt. Wij zijn erg blij

• Communicatie

Ik heb meerdere keren contact gehad voordat ik wat heb besteld. Er werd steeds meegedacht en kreeg uitgebreide uitleg. Ook de kwaliteit is goed. Wel een puntje als je gaat bestellen. Bij ons vallen de plofkussens voller uit dan verwacht. Dit moet misschien nog zakken. Maar daardoor schuift een te ver over de bank. We hadden dikte 10 besteld maar het lijkt wel 20.

Prachtig product

Goed product

• Communicatie

Prachtig product, lange levertijd.

Ontvangen product is van goede kwaliteit, ziet er prachtig uit. Wel 1 maand moeten wachten op het product ipv de genoemde 12 werkdagen. Ook niet tussendoor vanuit het bedrijf op de hoogte gehouden van langere levertijd.

Sehr schönes, perfekt passende Kissen

Wir haben zwei Kissen für unsere Garderobe bestellt. Die Lieferung war unkompliziert, ebenfalls der Kontakt. Die Kissen sind exakt wie erwartet und sehr schön. Wenn ich mal wieder exakt geschnittene Kissen benötige, werde ich auf jeden Fall wieder hier bestellen. Danke :)

Tolle Kissen - super Qualität - netter und kompetenter Kontakt

Die Kissen sind von ganz besonderer Qualität. Sie passen ganz exakt und die Verarbeitung ist hervorragend. Der Kontakt, sowohl per Email als auch per Telefon war sehr nett und kompetent. Falls ich nochmals Kissen benötige, weiß ich wo ich diese Kaufe. Vielen Dank.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Bestelling duurt (te) lang voor levering.

Zowel bij een besteld kussen duurde de levertijd langer dan verwacht en omdat het de verkeerde kleur was (mijn schuld) heb ik een hoes met de juiste kleur besteld op 13 maart en op mijn vraag hoelang het nog duurde, kreeg ik bericht dat het 17 dagen duurt en ik 3 dagen daarna bericht krijg van bezorging. Dus drie weken voor alleen een hoes. Dus in de week van 5 april en drie dagen later. Ik vind het wel een teleurstelling.

• Communicatie

Prima geholpen en zelfs een korting op de verzendkosten

Fijn geholpen !

Doen wat beloofd is