Ik had een dun kussen nodig voor mijn behandelstoel. Deze is precies op maat gebracht. Heel blij mee!

Mooi!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Goede prijs-kwaliteitverhouding en levering keurig op tijd.

Correct, tevreden

Correct & tevreden

• Communicatie

Alles klopt en ziet er goed uit.

Goed.

• Communicatie

Kussens zien er goed uit en zitten prima

Het duurde wel even, maar de kussens zijn toch binnen de afgesproken periode bezorgd. Keurig verpakt en afgeleverd. De kussens zijn steviger dan ik verwacht had en mooi gemaakt. Ziet er uit als degelijk vakwerk!

Mooie kussens, goede kwaliteit

De kussens zijn mooi en van goede kwaliteit, ze passen ook perfect in de stoelen en bank!

Super schön tolle Verarbeitung

Die Kissen sind super verarbeitet sehr gutes Material der Kontakt war perfekt wir waren immer auf dem Laufenden was unsere Bestellung angeht wir sind super zufrieden

Top product

Vorig jaar al de zitkussens besteld. Zeer tevreden over de kwaliteit, daarom nu de rugkussens in een kleurtje besteld. Last de zomer maar komen.

v

v

• Communicatie

Prima product, service alles top

zeer goed

Snelle reactie op al onze vragen en prima product

Mooie kussens

Kussens zijn mooi afgewerkt. Goede service en fijn contact bij vragen. Nadeel is dat kleur vanaf een plaatje toch anders kan zijn. Vraag dus vooraf een gratis kleurstijl aan.

Besteld geleverd.. nu genieten

We hebben een u- bank.. de kussens zijn goed op maat en passen prima..zitten heerlijk en ben er heel content mee.. kwaliteit is goed.

Top Qualität

Sehr gute Qualität, Lieferung wie vereinbart Habe schon 2x bestellt! Sehr zufrieden!

Eine schöne saubere Arbeit

Die Qualität ist super, alles sauber verarbeitet. Ich freune mich jetzt auf viele schöne Stunden, in denen ich mich auf den Kissen wohlfühlen kann.

• Kommunikation

Ik ben heel blij met de behulpzame reactie en snelle levering.

Ik ben helemaal tevreden over online kussens. Super behulpzaam en zeer snel geleverd en ze zien er echt goed uit. Staan echt mooi.

Ich bin sehr zufrieden!

Ich habe ein großes und ein kleines Kissen als Auflage für eine selbst angefertigte Holzbank bestellt. Die Kissen passen perfekt, sind sehr hochwertig verarbeitet und bequem. Der Bezug entspricht auch vollkommen meinen Vorstellungen. Die Kissen wurden schnell und problemlos geliefert. Ich bin sehr zufrieden!!!

Super classe

Wij zijn super blij met lounche set kussens . Onwijs bedankt

Geliefert wie bestellt

Hallo! Das Kissen passt, hat eine gute Qualität, fester Schaumstoff und guter Reißverschluss. Auch mit der Zeit der Fertigung und Lieferung sind wir sehr gut zufrieden. Hartelijke Dank Blijft gezond

overall all good

apart from the fact, that I could not find an english or german version on your site, the service was good, price competitive and reaction time on a request also, it was just slightly disturbing to guess what some dutch phrases could mean the merchandise has not arrived yet, so I cannot say more

• Lieferung k.A.
  • Kommunikation

Wij waren opzoek naar een kussen voor onze pallet bank. We konden nergens slagen totdat, ik bij onlinemaatkussens terecht kwam. Wat een goede service! Netjes geleverd en voldoet aan al onze wensen. Precies zoals verwacht!

Eindresultaat helemaal zoals gehoopt

Kussens online bestellen is best spannend, zijn de maten goed, kies ik de juiste vulling, is de kleur wat je ervan verwacht? Het eindresultaat is in 1 woord fantastisch, de kussens passen perfect, de kleur is mooi en ze zitten heerlijk. Enig minpuntje vondt ik dat we geen bevestigingsmail hebben ontvangen en dat de maatvoering niet gecontroleerd wordt door het bedrijf, hierdoor zou je mogelijk niet de juiste maat bestellen en ontvangen en dat heel erg vervelend zijn. Maar ik ben super blij met mijn bestelling.

• Communicatie

alles top, Qualität gut Verarbeitet!

wir sind Sehr zufrieden, mit der Lieferung und Qualität, der Stoffe und Verarbeitung.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG