Perfect!

Perfect service. Very nice contact and quick delivery. The quality of the product is great and we I'm very satiesfied. I can just fully recommend this store to everybody!

Helemaal goed.

Keurig uitgevoerd volgens opdracht.

Super communicatie

Niets ontvangen helaas bij ronde 1 aan proefjes, maar fantastisch opgelost. Heel snel nieuwe ontvangen en direct contact. Bedankt!

• Kwaliteit N.v.t.

Kwaliteit!

Met goed doordacht digitaal stappenplan precies dat ontvangen wat ik had besteld: mooie op maat gemaakte tuinkussens van prima kwaliteit voor een schappelijke prijs.

Supermooi resultaat

De kussens zijn er heel erg mooi uit in onze loungeset. Past precies. Bestellen is erg gemakkelijk. Even zelf opmeten en invullen op de website. Je krijgt precies waar je om vraagt. Mooie kwaliteit, kleur zoals op het proefmonster dat we vooraf hadden aangevraagd. Levering precies volgens afspraak. Volgende keer weer!

Super snelle levering!

Op donderdag loungekussens besteld, op vrijdag al in huis. De kleur was nog mooier dan op de foto's en de maat is precies goed. Kwaliteit-/prijsverhouding prima!

• Communicatie N.v.t.

Prachtig product en zeer vriendelijk medewerkers

Duidelijke telefonische uitleg, en keurige levering van mooi product. Communicatie tussen bestellen en leveren kan iets beter, na bestelling 10 dagen niks gehoord waarna ik zelf ben gaan bellen.

• Communicatie

Goed en snel zeer tevreden

Vriendelijk aan de telefoon Snelle levering Zeer tevreden Super tevreden

Super Qualität /Kissen passen 100%/schnell und günstig

Nette Leute am Telefon

Goed geregeld

makkelijk te bestellen... had zelf nog een foutje gemaakt maar werd hier netjes over gebeld..

• Communicatie

Het zijn prachtige kussens geworden, mooi materiaal. Onze loungeset ziet er weer als nieuw uit.

• Communicatie

Bestellen ging makkelijk, snel geleverd en het ziet er mooi uit.

Goed!

Zien er mooi uit. De prijs viel ons ook erg mee vergeleken bij andere winkels.

• Communicatie N.v.t.

Super blij met de aankoop

Het product is super en helemaal naar verwachting. Alleen de levering was niet vooraf afgesproken (wat wel in de mail stond). de kussens lagen bij de voordeur. Gelukkig is het goed gekomen maar dat was minder prettig.

Prima bedrijf, goede kwaliteit

Goede kwaliteit, duurde iets langer dan aangegeven. Verder top. Aan te bevelen!

strakke kussen

Strakke kussen. Precies op maat. Levering ook super

• Communicatie

Perfect op maat; Op afgesproken moment bezorgd

Kleur zoals verwacht Precies binnen drie werkweken bezorgd Precies goed op maat

Top kussen

Goede kwaliteit kussen, aflevering volgens de afspraken. Top bedrijf

• Communicatie

Mooie kleur en kwaliteit stof, keurig gemaakt - erg blij mee

Ik heb een kleur voor tuinkussens online uitgezocht en een bestelling geplaatst. Nog even wat vragen dus telefonisch contact gezocht. Alleraardigst geholpen en de kussenhoezen zijn inmiddels binnen... Mooie kwaliteit stof en keurig gemaakt. Tevreden klant :-)

• Communicatie

Super mooi, super snel en prima betaalbaar

Helemaal blij waren we met de staaltjes en na de bestelling natuurlijk met de levering. Het resultaat mag er zijn. Prachtige stof en perfect fit. En betaalbaar, wat belangrijk is omdat we onze camper inzetten voor het goede doel middels www.socialwheels.nl.

• Communicatie

Tolle Qualität, alles wie erwartet!

Die Polster für unsere Bank sind wunderschön und passen einfach perfekt!!

Verbesserungswürdig.

Mir wurden Kissen mit falschen Maßen geliefert. Nach langem Hin- und Her per E-Mail wurden meine Rückenkissen neu produziert und mir für die Sitzkissen mit falschen Maßen ein Rabatt gewährt. Das ist alles soweit in Ordnung. Allerdings dauerte es manchmal, bis der Support geantwortet hat und alles hat sich über Wochen hinweg gezogen. Das könnte man verbessern.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein
  • Kommunikation

Handige en overzichtelijke site en de kussens werden ruim binnen de aangegeven maximale tijd geleverd. Kussens zien er mooi uit. Nog niet kunnen proberen gezien het weer :-(

• Communicatie

wij hebben de bestelling nog niet ontvangen.

xx

• Kwaliteit N.v.t.
  • levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Snelle levering,en kussens netjes gemaakt

Telefonisch snel bereikbaar voor vragen. Kussens zijn netjes gemaakt. Prima dus

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG