Prachtige kussens, snelle levering.

Wij hebben voor onze tuinbank 4 prachtige kussens op maat laten maken. Levering was 1 week en alles goed gegaan met de maten welke wij doorgegeven hadden. Wij zijn er blij mee.

Everything went perfectly!

The pillow looks exactly like I expected it. The quality is good. It’s comfortable! Also the order went without any problems.

• Communicatie

Qualität und Versand perfekt!

Qulität der Polsterkissen ist sehr gut. Vielen Dank!

• Kommunikation

Prima en volgens verwachting.

Kussen voldoet volledig aan onze verwachting. Mooie kwaliteit stof en perfect op maat.

Super Service , wunderschönes Polster

sehr schnelle Anfertigung in 14 Tagen, tolles Material, passt perfekt

• Kommunikation

Prachtig kussen en goede service

Via de site een zitkussen besteld voor mijn buitenbank. Zeer goed gemaakt en precies zoals ik het in gedachte had. Heel tevreden!

Top product

Fast delivery - great quality

Gewoon goed!

Kussens voor lounge stoelen besteld, precies op maat en binnen 2 weken geleverd, gewoon goed.

Mooie kussens, naar verwachting

Het was even afwachten, want we hebben natuurlijk via een invulscherm alles ingevuld, maar geen idee van de kleur, materiaal, etc. in het echt. Het viel ons alles mee! Kleur week iets af van wat we hadden verwacht, maar je kiest iets van een scherm en dan weet je dat het iets kan afwijken als je de gok neemt en geen proefstaaltje aanvraagt. En dat maakte ons ook niet uit, want de kussens waren helemaal naar verwachting, naar wens en staat goed in ons loungeset. Snelle service (binnen 10 werkdagen). Top! En ideaal door zo via een website alles aan te kunnen passen.

• Communicatie

Ik heb nog niks ontvangen

Het vragen om een review is een beetje voorbarig als er nog niet iets geleverd is.. Levering zou binnen drie dagen zijn, maar na een week nog niet iets ontvangen. Hopelijk kan ik binnenkort enthousiast zijn over de producten.

• levering N.v.t.
  • Communicatie N.v.t.

Kissen

Alles Bestens *****

• Communicatie

Minder begin maar daarna goed geholpen.

Via de site 4 kleurstalen besteld voor kussens. 2 weken later nog niks binnen gekregen. De servicedesk een mail gestuurd maar daar geen reactie op gekregen. Na een slechte review achter gelaten te hebben werd ik de dag erna gebeld door het bedrijf. Kenbaar was er iets fout gegaan met de levering, de bestelde stalen werden direct opnieuw opgestuurd en deze waren 1 dag later al binnen. De mail die ik gestuurd had naar de servicedesk was in een verkeerde map terecht gekomen waardoor er niet gereageerd was, hier zou wat mee gedaan worden. Uiteindelijk toch met een goed gevoel geholpen en een kussen bestelt. Op het moment van schrijven wacht ik nog op de levering maar dit komt overeen met de leveringstijd. (derhalve nog geen punten voor de kwaliteit kunnen geven.

• Communicatie

De stalen stof waren heel snel in huis.

• levering N.v.t.
  • Communicatie

Perfecte levwring, exact wat we hoopten te krijgen

De kussenmaten die wij nodig hadden waren nergens te vinden. Daardoor al een paar jaar oude vieze kussens op onze tuinset. Toen vonden we Onlinemaatkussens. Na het opmeten en invoeren van de juiste maten de bestelling gedaan. Een goede week later was alles in huis. Heerlijke plofkussens. Veel beter dan de oude kussens. Wat zitten ze lekker! Ik hoop natuurlijk dat ze lang meegaan, maar anders bestel ik ze zo weer opnieuw Dit is echt een TOP Bedrijf! Ga zo door! Bedankt!!!

Perfect kussen

Om van een brede hoge tuintrap een lounge-zit te maken een kussen van 1,50m x 0,3m besteld en het zit perfect en oogt mooi.

Wel goedeckwaliteit maarcwel prijzig

Zal wel weer iets kopen in de toekomst als ik iets nodig heb

• Communicatie N.v.t.

Een totaal vernieuwde serre met mooi op maat gemaakte kussens.

Prachtig op maat gemaakte kussens voor onze lounge en tuinset in de serre. Goed en kundig advies voor de kussens van de tuinset. Netjes afgewerkt en mooie stoffen Goede service, aflevering verliep niet geheel volgens planning. Echt een aanrader als je niet je gehele lounge- of tuinset wil vervangen, maar wel de kussens.

Geweldig geholpen

Telefonisch na een aantal vragen zeer goed geholpen. Veel keuze in stof. Prachtige kussens. Zeer tevreden.

Alles bestens, super Service und Kontakt

Gute Qualität, alles wie erhofft

• Kommunikation

geweldige kwaliteit en gemakkelijke website

erg blij met mijn bestelling. configuratie-opties waren gemakkelijk te navigeren. veel stoffen om uit te kiezen.

Heel mooi stevig gemaakt

Prima perfekt kussen alleen heel moeilijk erin en eruit te halen omdat de rits iets te kort is , had een stukje van de bocht moeten doorlopen dan was t perfekt geweest

• Communicatie

Product geleverd zoals besteld, goede en correcte aflevering, alles perfect geregeld

Prompt und unkompliziert

super, dass es Stoffmuster gibt. Leider hat es farblich nicht gepasst, daher haben wir nicht weiter bestellt.

• Qualität k.A.
  • Lieferung k.A.
  • Kommunikation k.A.

Wilde wat proefstukjes ontvangen en deze zijn supersnel geleverd.

Super Qualität-Vielen Dank!

Sehr schnelle Lieferung und ein ganz tolles Outdoor-Kissen! Vielen Dank!

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG