Great

All doing great

• Communicatie

Prachtig, strak kussen. Zorgvuldig gemaakt.

Super Produkt, toller Kundenservice

alles bestens, lieben Dank! Preis-Leistung auf jeden Fall top... eine wirklich große Auswahl, nichts, was man nicht auswählen kann

Uitstekend kwaliteitswerk

Het proces van bestelling tot levering verliep probleemloos eenvoudig en volgens verwachting. Het kussen zelf past perfect en heeft een hoogwaardige uitstraling. Ik ben heel tevreden.

• Communicatie

Om diverse/meerdere stalen gevraagd en vlot per post ontvangen!

Sitzkissen genau meine Erwartungen

Sitzkissenbezüge ohne Füllung für Sitzlounge bestellt und Sitzkissen mit Füllung für Bank der Lounge bestellt. Bin sehr zufrieden und für den Preis eine tolle Qualität.

• Kommunikation k.A.

100% tevredenheid

Alles was ideaal. De bestelling plaatsen was eenvoudig. De levering was snel en goed geregeld. Het product voldeed 100% aan mijn tevredenheid. Het is van zeer goede kwaliteit en de maat past perfect bij de bank.

• Communicatie

Mooie kussens, snel geregeld!

Wat een fijne oplossing voor onze eethoek. Veel keuze uit kleuren en stoffen en de kussens zijn precies op maat gemaakt.

Hel moi

Hele moi

• Communicatie

Perfecte afmeting, mooi afgewerkt en een mooie stof.

Heel overzichtelijk

Direct een snelle levering van de kleur staaltjes. En makelijk te bestellen. En telefonisch snel berijdbaar

• levering N.v.t.

SUPER!!!

Prachtige stof, mooie kwaliteit, snelle service en een makkelijk te gebruiken site! Het kussen zit heerlijk!

Snel

Vlot geregeld

• Communicatie

Nog niet veel, heb alleen kleurstaaltjes gehad.

heb ik nog niet

• Communicatie N.v.t.

Qualität und Quantität perfekt

Die Bestellung erfolgte einfach über die Homepage. Maße stimmten bei Lieferung und die Qualität des Stoffes ist hervorragend. Die Lieferung erfolgte überraschend sehr schnell. Der Schaumgummi ist in sehr guter Qualität. Alles in Allem sind wir äußerst zu frieden und würden jederzeit wieder hier kaufen. Empfehlungen selbstverständlich.

Goede kwaliteit

Ik ben blij dat ik gratis samples kon krijgen om te bepalen welke stof ik wilde. Ik heb 4 kleurstalen ontvangen per post. De kussens zijn precies zoals ik ze wilde.

• Communicatie

Super communicatie & Super kussens!!

Snel en goed contact. Kussens zijn van uitstekende kwaliteit. Zeer klantgericht. Bij een kussen iets vergeten en meteen wordt het opgepakt en hersteld. Heel blij met de dienstverlening en de kussens. Oprechte aanrader.

• Communicatie

precies wat ik had verwacht

Wat ik heb besteld heb ik gekregen. Keurig netjes. Mooi stevig en strak afgewerkt.

• Communicatie

Goed maar jammer van het label

Een zwart kussen besteld voor een vrijstaand bankje. Jammer dat er een wit label is ingenaaid in de zijkant van het kussen. Het valt erg op op ons vrijstaande bankje. Het label stond ook niet vermeld in de specificaties. Verder ziet het kussen er goed uit. Verder ontving ik het kussen na 3 weken.

Hervorragender Service bei guter Qualität

Bestell Aufnahmen und Rückfragen bei Unklarheit einwandfrei. Auch die Lieferung und Verpackung waren ohne Beanstandungen. Daher gerne wieder beim nächsten Projekt.

• Kommunikation

Ziet er goed uit, nu proberen.

Nvt

• Communicatie

Makkelijk online bestellen en prima telefonische hulp.

In 1e instantie wat sceptisch, omdat maatkussen bestellen via internet niet de meest logische keuze is. Kleurstalen laten opsturen en na telefonische navraag extra stalen gekregen om goed vergelijk te kunnen maken (plaatjes op de site zijn niet allemaal representatief voor de werkelijke kleurstalen , dus altijd stalen opvragen!!). Rugkussens dikte niet goed opgegeven en daarover teruggebeld door onlinemaatkussens met duidelijk advies over de aanpassing. Lounge kussens nu 1 week in gebruik. Stof is goed en schuim zit kussens zitten goed (gekozen voor koudschuim HR50160). Plofkussens met enkele kamers voldoen voor ons prima. De afwerking is Strak met tussenstuk (border) en is mooier dan de standaard afwerking. Zitkussen diepte 73cm en kussens 13cm dik (door de vulling staan ze bol en zijn ze uiteindelijk ruim 22cm dik. Bestelling was ruim binnen 10 werkdagen klaar. Ivm de sneeuwval duurde het transport wat langer, maar dat was te verwachten. Alles in stevig plastic bezorgd. Al met al prima keus geweest!

zeer goed

• Communicatie

Mooie stoffen en goede site

Hele mooie stoffen, veel keuze en de site is erg duidelijk. Veel uitleg en tips.

• Communicatie N.v.t.

30 Zeelberg