Tolle Kissen - toller Service

Superschöne Kissen, tolle Verarbeitung!!

• Communicatie

prima service, mooie kwaliteit!

Meerdere malen besteld, prima!!!

Lange levertijd

Het kussen is perfect. De levering duurde vanwege omstandigheden wel erg lang terwijl track&trace anders aangaf. Maar erg blij met het kussen!

• Communicatie

Alles super gelaufen, sehr schnelle Lieferung

Sehr netter Kontakt, tolle Qualität und super schnelle Lieferung.

Schnelle Lieferung und tolle Qualität

Sehr gute Bestellführung im Onlinebereich. Zuverlässige Lieferung. Super Qualität.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Prachtig product, heel blij mee

Wij hadden een maatkussen nodig voor een uitbouw, waar onze kinderen graag ‘chillen’. We werden goed geholpen door de mensen van onlinemaatkussens, ook bij de keuze voor de beste stof. het kussen is nu een week in gebruik en we zijn er heel blij mee. Het enige wat ik nog zou kunnen ‘aanmerken’ is dat we achteraf bezien wrs liever een iets dunner kussen hadden gekozen. het materiaal is zo stevig dat het niet echt meebuigt, zodat een dunner kussen ook had volstaan. Wellicht kan dat op de site nog ergens kan worden toegelicht.

top!

Eerst stofstaaltjes besteld, die waren er binnen 3 dagen. Daarna kussens besteld ,netjes over gecommuniceerd , gebeld en op de beloofde datum geleverd en het product is ook top!

Duidelijk overzichtelijk

Het proces van kussens op maat maken is goed te volgen. Kleurkeuze is wat beperkt. De verschillende soorten stoffen zijn allemaal een beetje in dezelfde kleurschakeringen.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Communicatie

Mooie, nette kussens op maat

Hartstikke fijn dat je van te voren stofstalen kan op laten sturen. Daardoor hadden we zo een keuze gemaakt. We hadden een heel groot, lang kussen nodig waarvan de maat nauw komt, want het ligt tussen 2 muren. Maar precies goed en netjes afgewerkt. Top!

Great craftsmanship!

I ordered two sitting pillows for the kitchen and I am amazed by the quality of materials and craftsmanship. We will order again.

• Communicatie

Super goed product, bezorgingsproces kan beter

Het bestellen van het item ging hartstikke gemakkelijk. Helaas ging het bezorgingsproces iets minder makkelijk. Na 10 werkdagen kreeg ik een bericht dat het item klaar was en binnen 3 dagen bezorgd zou worden. 3 dagen later kreeg ik een meldig van een bezorgingsbedrijf dat ze het item hadden ontvangen en binnen 3 dagen gingen bezorgen. 2 dagen later wordt ik gebeld met de vraag of het de volgende dag bezorg kon worden. Ik zou een bevestiging via de mail krijgen met een tijdsvlak. Helaas heb ik deze mail nooit ontvangen. Om 6 uur savonds nog steeds geen bezorger. Uiteindelijk is het pakket om 8 uur savonds bezorgd. De bezorging duurde dus langer dan gedacht en onduidelijke communicatie hierover maar ben natuurlijk hartstikke blij met het product uiteindelijk.

Prima geregeld!

Ik ben heel goed geholpen en de website was heel duidelijk!

Precies wat we wilden

Opgemeten en op de site ingevoerd. We kregen wat we verwachten. De vulling op de gok uitgezocht. Stevigheid is ok

Helemaal naar wens.

Prima kussen, precies wat de bedoeling was. Mooi gemaakt. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Erstklassige Verarbeitung

Wir haben unser Wohnmobil komplett neu ausgestattet.

• Qualität
  • Lieferung
  • Kommunikation

Prima ervaring, fijne service

Prima ervaring, fijne service, te vrede klant

TOP!

Super schöne Kissen, Lieferzeit wurde eingehalten, wir sind super zufrieden. Kissen haben eine sehr gute Qualität

Goede kwaliteit en uitvoering

Het meedenken door een mal te laten maken heeft er voor gezorgd dat de kussens uitstekend passen

• Communicatie

Nette kussens voor een nette prijs

Geleverde kussens zitten lekker, had bij nader inzien voor een donkerder grijze kleur moeten kiezen. Blijft lastig vanaf een beeldscherm.. Dikte kussens is met 8 cm prima, rugkussens ophangen is wel iets waar je vooraf goed over na moet denken.

• Communicatie

Mooi kussen ,goede kwaliteit en netjes afgewerkt.

• Communicatie

Kleur goed, iets strakker verwacht

We hadden het iets strakker verwacht. Hier en daar een plooi. Verder prima in orde.

Precies wat we wilden

Kleur was goed, maat was goed. Goede kwaliteit van de kussen mooi afgewerkt. Goede feedback. Dus we zijn heel tevreden

• Communicatie

Maken verwachtingen meer dan waar.

Het was eenvoudig om op de website de juiste kussens te bestellen. Ze werden zeer snel gemaakt en toe we ze ophaalden waren we blij verrast. Door de hoge kwaliteit, de nette afwerking en de vriendelijke service. Als wij nog eens kussens nodig hebben weten we onlinemaatkussens.nl te vinden!!!

Top Ware

Genau nach unserer Vorstellung gefertigt. Farbe super. Verpackung sehr gut. Schnelle Lieferung.

30 Zeelberg

Valkenswaard 5555XG